ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رشد ۹۳.۸ درصدی بازار گجت‌های پوشیدنی‌ هند در فصل سوم ۲۰۲۱

به گزارش IDC بازار گجت‌های پوشیدنی طی سه ماهه سوم سال جاری میلادی نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد چشمگیری داشته است. از بین گجت‌های مختلف، هدفون‌ بیشترین میزان فروش را به خود اختصاص ...

حامد کولیوند
نوشته شده توسط حامد کولیوند | ۲۸ آبان ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۰

به گزارش IDC بازار گجت‌های پوشیدنی طی سه ماهه سوم سال جاری میلادی نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد چشمگیری داشته است.

از بین گجت‌های مختلف، هدفون‌ بیشترین میزان فروش را به خود اختصاص داده‌اند و ۱۸.۹ میلیون هدفون فروخته شده که رشد ۷۷.۹ درصدی نسبت به سال گذشته را نشان می‌دهد. این دسته شامل هدفون‌های بی سیم، روی گوشی و دور گردنی است. هدفون‌های دور گردنی با فروش ۷.۴ میلیون دستگاه رقم قابل توجهی را نشان می‌دهد. بازار هدفون‌های بی‌سیم در هند به یک تجارت بی‌حاشیه تبدیل شده است. اکثر محصولات این رده قیمتی کمتر از ۵۰ دلار دارند و همین موضوع از دلایل موفقیت این بخش به شمار می‌رود.

به گزارش IDC عرضه پوشیدنی‌ها در بازار هند در سه ماه سوم سال جاری میلادی ۲۳.۸ میلیون دستگاه بوده است. برند BoAt بیشترین رشد را شاهد بوده و تقریبا نیمی از بازار هند در اختیار این کمپانی قرار دارد. ریلمی در رتبه بعدی ایستاده و وان پلاس و سامسونگ به ترتیب سوم و چهارم هستند.

بعد از هدفون‌ها ساعت‌های هوشمند نیز رشد قابل توجهی را شاهد بوده به طوری که در مقایسه با سال گذشته ۴۵۶.۳ درصد افزایش را به خود دیده است. ساعت‌های هوشمند بر خلاف مچ‌بندها رشد فروش را تجربه کرده‌اند در حالی که مچ‌بندها روندی نزولی را طی می‌کنند. ساعت‌های هوشمند فروش ۴.۳ میلیون دستگاهی را تجربه کرده در حالی که سال گذشته کمتر از یک میلیون دستگاه فروخته بود.

برندهای بزرگ صنعت موبایل جایی در بازار ساعت‌های هوشمند هند ندارند و برندهایی همچون BoAt ،Noise و Fire-Boltt دو سوم بازار را در اختیار خود دارند. شرکت‌های فوق در خود هند مستقر هستند و ریلمی و Amazfit پر رتبه‌های چهارم و پنجم قرار دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی