ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسل بعدی گوشی‌های تاشو سامسونگ با دوربین زیر نمایشگر بهبودیافته معرفی می‌شوند

سامسونگ روی توسعه نسل بعدی گوشی‌های تاشو خود یعنی گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴ کار می‌کند و پیش از فرارسیدن موعد رونمایی اطلاعاتی در مورد آنها به صورت غیررسمی منتشر شده است. ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۸ آبان ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۰

سامسونگ روی توسعه نسل بعدی گوشی‌های تاشو خود یعنی گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴ کار می‌کند و پیش از فرارسیدن موعد رونمایی اطلاعاتی در مورد آنها به صورت غیررسمی منتشر شده است.

بر اساس گزارش رسانه کره‌ای، گلکسی زد فولد ۴ از فناوری دوربین زیر نمایشگر بهبود یافته بهره خواهد برد و سامسونگ این بار هر دو دوربین سلفی دستگاه تاشو خود (در نمایشگر داخلی و بیرونی) را به این فناوری مجهز می‌کند.

دوربین‌های اصلی پنل پشتی دستگاه نیز بهبود پیدا خواهند کرد، اما هنوز جزئیات دقیق آن‌ها مشخص نشده است. رسانه‌های کره‌ای امیدوار هستند که این دو گوشی از نظر دوربین با بهترین دستگاه‌های موجود در بازار هم‌ردیف باشند. علاوه بر این گفته می‌شود فولد ۴ از لولا جدید بهره می‌برد که آن را از مدل قبلی سبک‌تر خواهد کرد و همچنین مقاومت دستگاه‌ها در برابر آب و گرد و غبار افزایش پیدا می‌کند.

ظرفیت باتری نسل جدید گوشی تاشو سامسونگ در مقایسه با فولد ۳ تغییر زیادی نخواهد کرد و بازه زمانی عرضه آن مانند نسل قبل خواهد بود.

در مورد فلیپ ۴ نیز گفته می‌شود نمونه‌های اولیه‌ای هم با دوربین سلفی زیر نمایشگر و هم با روزنه مخصوص سنتی دیده می‌شود و ظاهرا سامسونگ هنوز تصمیم نگرفته که از کدام فناوری استفاده کند. همچنین ظاهرا غول فناوری کره در حال بررسی این موضوع است که آیا لولا دستگاه را مانند فولد ۴ بهبود دهد یا خیر. در نهایت گفته می‌شود فلیپ ۴ نیز مانند فولد ۴ در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد.

باید اشاره کرد که توسعه این دو دستگاه هنوز در مراحل کاملا ابتدایی خود قرار دارد و به همین منظور نمی‌توان جزئیات ارائه شده را به صورت کامل تایید کرد. به همین منظور سامسونگ می‌تواند نسل جدید گوشی تاشو خود را با ویژگی‌های متفاوتی روانه بازار کند. تا آن زمان باید منتظر اعلام اخبار و جزئیات تازه‌ای درباره آن‌ها باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی