ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شیائومی ۱۲ اولترا
تکنولوژی

مشخصات دوربین شیائومی ۱۲ اولترا و نسخه قدرتمندتر آن فاش شد

تاکنون شایعات بسیار کمی در مورد شیائومی ۱۲ اولترا منتشر شده، اما با نزدیک شدن به سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ جزئیات بیشتری از آن فاش می‌شود. اکنون یکی از منابع داخلی شیائومی نام رمز ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۸ آبان ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۰

تاکنون شایعات بسیار کمی در مورد شیائومی ۱۲ اولترا منتشر شده، اما با نزدیک شدن به سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ جزئیات بیشتری از آن فاش می‌شود. اکنون یکی از منابع داخلی شیائومی نام رمز و مشخصات دوربین اصلی این گوشی را فاش کرد و عنوان می‌کند که غول فناوری در حال آماده‌سازی نسخه قدرتمندتر از این دستگاه است.

طبق گزارش منتشر شده، دو گوشی در کد منبع MIUI شیائومی با نام رمز Thor و Loki کشف شده است. اولین کد به نسخه استاندارد شیائومی ۱۲ اولترا و ظاهرا Loki به نسخه پیشرفته آن اشاره دارد. همچنین گفته می‌شود هر دو دستگاه به پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۱ مجهز هستند که در حال حاضر با نام اسنپدراگون ۸۹۸ نیز شناخته می‌شود.

شیائومی ۱۲ اولترا

در بخش دوربین، شاهد سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی GN5 سامسونگ خواهیم بود. همچنین دوربین اصلی این گوشی‌ها با سه واحد ۴۸ مگاپیکسلی دیگر همراه شده است که انتظار می‌رود حداقل یکی از آن‌ها لنز فوق عریض باشد و درست مانند شیائومی ۱۱ اولترا برای عکس‌های ثابت حداکثر بزرگنمایی ۱۲۰ برابر را ارائه کند. این میزان برای ویدیوها به حداکثر ۱۵ برابر می‌رسد.

همچنین در این گزارش به سنسور اثر انگشت جدید زیر نمایشگر نیز اشاره شده، اما جزئیات بیشتری درباره آن مشخص نشده است.

علاوه بر این در گزارش دیگری عنوان شده است که غول فناوری چین دستگاه دیگری را تحت عنوان «شیائومی 12X» روانه بازار خواهد کرد که برخی مشخصات احتمالی آن فاش شده است.

طبق گفته یکی از منابع آشنا به بازار، شیائومی 12X از نمایشگر ۶.۲۸ اینچی امولد با وضوح تصویر +Full HD یا ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل بهره می‌برد. همچنین گفته می‌شود نمایشگر این گوشی از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، فناوری HDR10 و اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر پشتیبانی می‌کند.

در زیر کاپوت نیز شاهد تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ خواهیم بود و دوربین اصلی آن ۵۰ مگاپیکسل است. سایر مشخصات این دستگاه هنوز مشخص نشده و در نهایت انتظار می‌رود اندازه آن ۱۴۵.۴ در ۶۵.۴ میلی متر باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • pars
    pars | ۲۸ آبان ۱۴۰۰

    فقط این قسمت :
    {در کد منبع MIUI شیائومی با نام رمز Thor و Loki کشف شده است} :)))))

  • raminnnnnn
    raminnnnnn | ۲۸ آبان ۱۴۰۰

    خوش به حال صاحبش. همینطور پیش بره با سود پنج درصدی که می‌گیره رو گوشی ها مطمئناً تا چند سال دیگه راحت جایگاه نخست رو می‌گیره.

مطالب پیشنهادی