ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

رئیس سازمان فناوری اطلاعات: پیشبرد شبکه ملی اطلاعات نیازمند تخصص جامعه بسیجی است

رئیس سازمان فناوری اطلاعات اصلی‌ترین انتظار از این سازمان را پیشبرد اهداف شبکه ملی اطلاعات در لایه خدمات دانست. به گفته وی این مهم با همکاری کلیه اعضای این سازمان به ویژه توانمندی‌های جامعه مهندسین ...

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۱ آذر ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۵

رئیس سازمان فناوری اطلاعات اصلی‌ترین انتظار از این سازمان را پیشبرد اهداف شبکه ملی اطلاعات در لایه خدمات دانست. به گفته وی این مهم با همکاری کلیه اعضای این سازمان به ویژه توانمندی‌های جامعه مهندسین متخصص و متعهد بسیج محقق می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان فناوری اطلاعات ایران، «محمد خوانساری» معاون وزیر ارتباطات به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در سالن فیروزه سازمان فناوری اطلاعات ایران حضور پیدا کرد. او از تمامی همکاران به ویژه اعضای بسیج درخواست کرد در پیشبرد اهداف شبکه ملی اطلاعات در لایه‌های مختلف یاری رسانند:

«اصلی‌ترین انتظار از سازمان فناوری اطلاعات ایران، پیشبرد اهداف شبکه ملی اطلاعات است و این مهم با همکاری کلیه اعضای این سازمان به ویژه توانمندی‌های جامعه مهندسین متخصص و متعهد بسیج محقق می‌شود.»

وی، در این نشست خطاب به جانشین فرمانده پایگاه مقاومت بسیج سازمان، معاونت بسیج خواهران و برخی اعضای فعال اظهار داشت که از منظر ملاحظات کاری و اخلاقی الگوی سایر همکاران باشند و با خلوص نیت، موجبات رشد و برکت را در سازمان ایجاد کنند.

در این نشست، محمد عباسی لاهرودی، جانشین فرمانده پایگاه مقاومت بسیج سازمان فناوری اطلاعات ایران، به ارائه گزارش عملکرد بسیج پرداخت و سایر اعضا نیز به ارایه نقطه نظراتی با هدف بهبود پیشبرد اهداف سازمان با اتکا به توانایی‌های بسیج پرداختند.

لازم به ذکر است خوانساری اواسط آبان ماه از سوی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به سمت معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران منصوب شد. زارع‌پور ارائه معماری شبکه ملی اطلاعات در لایه خدمات، یکپارچه کلیه خدمات دولت هوشمند از طریق درگاه ملی خدمات، بسترسازی برای توسعه خدمات متنوع هوشمند مورد نیاز آحاد مردم توسط بخش خصوصی، شکل گیری اپراتورهای ارائه دهنده خدمات هوشمند به شهروندان و دستیابی به اهداف مشخص شده در سند طرح کلان را به عنوان ماموریت‌های خوانساری در دوره مسئولیتش تعیین کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • pop_0098
    pop_0098 | ۲ آذر ۱۴۰۰

    وقتی این خبر زد مردم و شایسته سالاری زیر سوال میبره باید درج هم نمیشود چه برسه پست میکنید این خبر برای عموم نمایش داده بشه

مطالب پیشنهادی