ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افزایش چشمگیر سهم WearOS در فصل سوم ۲۰۲۱ به لطف عرضه گلکسی واچ ۴

داده‌های آماری کانترپوینت نشان می‌دهند سهم بازار WearOS از ۳ درصد در سه ماهه سوم ۲۰۲۰ به ۱۷ درصد در فصل سوم سال جاری میلادی افزایش پیدا کرده که این موسسه این رشد را به ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲ آذر ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۰

داده‌های آماری کانترپوینت نشان می‌دهند سهم بازار WearOS از ۳ درصد در سه ماهه سوم ۲۰۲۰ به ۱۷ درصد در فصل سوم سال جاری میلادی افزایش پیدا کرده که این موسسه این رشد را به عرضه گلکسی واچ ۴ سامسونگ نسبت می‌دهد.

 گفتنی است سهم بازار WearOS در سه ماهه سوم ۲۰۲۰ تنها ۳ درصد بود و طی یکسال رشد ۱۴ درصدی را به نام خود ثبت کرده که بالاترین میزان سهم بازار WearOS بعد از انتقال از تایزن محسوب می‌شود.

براساس داده‌های آماری این موسسه تحقیقاتی، اپل کماکان جایگاه خود را به عنوان صدرنشین بازار گجت‌های پوشیدنی در فصل سوم ۲۰۲۱ حفظ کرده است. هرچند به دلیل عرضه اپل واچ سری ۷ در سه ماهه چهارم، ۱۰ درصد از سهم بازار خود را نسبت به مدت مشابه سال قبل از دست داد ولی همچنان اقتدار بازار را در دست دارد.

با نگاهی به وضعیت بازار گجت‌های پوشیدنی در سه ماهه سوم ۲۰۲۱ می‌توان گفت که در این فصل نسبت به مدت مشابه سال قبل، سامسونگ توانسته است از هواوی پیشی بگیرد و در جایگاه دوم بازار قرار بگیرد. این در حالی است که Amazfit به لطف محبوبیت خوبی که در بازار اروپا دارد، توانسته جایگاه سوم را به خود اختصاص دهد.

سهم بازار Amazfit در فصل سوم ۲۰۲۰ از ۵ درصد تنها رشد یک درصدی داشته و به ۶ درصد در سه ماهه سوم ۲۰۲۱ افزایش یافته است. این در حالی است که سهم بازار هواوی از ۱۴ درصد در فصل سوم سال گذشته میلادی، به ۵ درصد در سه ماهه سوم سال جاری کاهش پیدا کرده است.

براساس داده های آماری کانترپوینت، سامسونگ از سایر تولیدکنندگان ساعت هوشمند رشد بیشتری را توانسته طی یک سال گذشته از آن خود کند.

سهم بازار سیستم عامل ساعت هوشمند گوگل تاکنون نتوانسته بود تا به این اندازه به سهم بازار اپل نزدیک شود. کانترپوینت این افزایش سهم بازار را به سری گلکسی واچ ۴ نسبت می‌دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی