ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آدام موسری، مدیر اینستاگرام مقابل اعضای کنگره شهادت می‌دهد

به گزارش نیویورک تایمز، مدیر اینستاگرام، «آدام موسری» ماه آینده میلادی برای اولین بار به کنگره می‌رود و برای ادای شهادت در مقابل اعضای کنگره حاضر می‌شود. این اقدام در پی ماه‌ها بررسی قانونگذاران سنا ...

حامد کولیوند
نوشته شده توسط حامد کولیوند | ۴ آذر ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۰

به گزارش نیویورک تایمز، مدیر اینستاگرام، «آدام موسری» ماه آینده میلادی برای اولین بار به کنگره می‌رود و برای ادای شهادت در مقابل اعضای کنگره حاضر می‌شود. این اقدام در پی ماه‌ها بررسی قانونگذاران سنا در مورد اثرات متا (فیس‌بوک سابق) روی سلامت روان کاربران صورت می‌گیرد.

چند وقت پیش یکی از مدیران سابق فیسبوک به نام «فرانسین هاوگن»، تعدادی از گزارش‌های داخلی متا را منتشر کرد. پس از آن اعضای سنا به بررسی محصولاتی مانند اینستاگرام پرداختند که چگونه رفتارهای خودآزاری را در میان جوانان و زنان افزایش می‌دهد. پس از آن کمیته حمایت از مصرف‌کنندگان سنا جلسه‌‌ای را با رئیس ایمنی جهانی متا، «آنتیگون دیویس» برگزار کرد. دیویس در پاسخ به گزارش‌های منتشر شده، با این موضوع که اینستاگرام مضر است، مخالفت کرد.

آدام موسری
آدام موسری

پس از این اتفاق، از خود مارک زاکربرگ خواسته شد تا در کنگره حضور یابد و هرگونه شهادت نادرست دیویس را تصحیح کند. حال نوبت به موسری رسیده تا دعوت کنگره را اجابت کند و توضیحات خود را در مورد این موضوع ارائه دهد. یکی از اعضای کنگره با نام «ریچارد بلومنتال» گفته: «والدین در سرتاسر آمریکا نگران آسیب‌های مخرب اینستاگرام و متا روی جوانان و کودکان هستند، به ویژه نگرانی‌های عمیقی برای سلامت روان و رفاه این قشر وجود دارد. خانواده‌ها می‌خواهند از امنیت اپلیکیشن شما اطمینان حاصل کنند.»

این عضو کنگره متعهد شده که با توجه به گزارش‌های اخیر، مقررات جدید ایمنی کودکان در دنیای آنلاین را تصویب کند. این کمیته قبلا نیز لایحه‌های محدودکننده‌ای برای طراحی پلتفرم و انواع محتواهای کودکان ارائه کرده بود.

یکی دیگر از سناتورها لایحه‌ای برای حق شکایت والدین ارائه کرده بود. به موجب این لایحه والدین حق دارند از شرکت‌های و اپلیکیشن‌هایی که موجب آسیب‌های روحی و جسمی کودکان می‌شوند، شکایت کنند. حالا باید منتظر ماند و دید موسری در مقابل اعضای کنگره چه می‌گوید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی