ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندرهای چهار موبایل جدید نوکیا با طراحی متفاوت ماژول دوربین فاش شد

ظاهرا نوکیا در آینده نزدیک قصد دارد از چهار گوشی هوشمند جدید رونمایی کند و یکی از منابع آگاه بازار رندرها و شماره مدل آنها را پیش از رونمایی رسمی به اشتراک گذاشته است. ایوان ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۴ آذر ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۰

ظاهرا نوکیا در آینده نزدیک قصد دارد از چهار گوشی هوشمند جدید رونمایی کند و یکی از منابع آگاه بازار رندرها و شماره مدل آنها را پیش از رونمایی رسمی به اشتراک گذاشته است.

ایوان بلس، افشاگر معروف و مشهور حوزه تکنولوژی در توییتر از رندرها و شماره مدل چهار گوشی جدید نوکیا رونمایی کرد. متاسفانه او در گزارش خود به نام و هیچ یک از مشخصات این چهار گوشی اشاره‌ای نکرده است. همچنین دو مدل از گوشی‌های شرکت فنلاندی با طراحی ماژول دوربین جدیدی دیده می‌شوند.

نوکیا

اولین گوشی با شماره مدل نوکیا N152DL معرفی شده که ظاهرا یکی از دستگاه‌های سطح پایین این شرکت محسوب می‌شود. در اطراف نمایشگر دستگاه حاشیه‌های ضخیم و روی پنل پشتی آن یک دوربین دیده می‌شود. همچنین گوشی پایین‌رده نوکیا احتمالا از نسخه ۱۲ یا ۱۱ سیستم عامل اندروید گو پشتیبانی خواهد کرد. از سایر مشخصات احتمالی این گوشی می‌توان به فلاش LED برای دوربین سلفی، قاب پشتی قابل جدا شدن، پورت microUSB و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری اشاره کرد.

نوکیا

گوشی بعدی که شماره مدل نوکیا N151DL را به همراه دارد از روزنه دوربین سلفی قطره‌ای شکل و قاب نسبتا ضخیمی بهره می‌برد. در پنل پشتی این گوشی یک ماژول دوربین دایره‌ای شکل دیده می‌شود و احتمالا این دستگاه نیز یکی از دستگاه‌های سطح پایین نوکیا باشد.

نوکیا

دیگر گوشی کمپانی فنلاندی با شماره مدل نوکیا N150DL معرفی شده و دارای روزنه قطره‌ای شکل کوچک‌تری است. اکثر گوشی‌های فعلی نوکیا دارای ماژول دوربین دایره‌ای شکل هستند، اما این دستگاه از یک ماژول مستطیل شکل بهره می‌برند که سه دوربین را در خود جای داده است. از جمله ویژگی‌های احتمالی آن می‌توان به پورت USB-C و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری اشاره کرد.

نوکیا

آخرین گوشی این لیست نیز با شماره مدل نوکیا N1530DL معرفی شده و روزنه دوربین سلفی قطره‌ای شکل همچنان در بالای نمایشگر آن دیده می‌شود. پنل پشتی این گوشی احتمالا از جنس شیشه باشد و تولیدکننده فنلاندی دکمه پاور آن را با حسگر اثر انگشت ادغام خواهد کرد. پورت USB-C و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متر نیز سایر مشخصات این گوشی را تشکیل خواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی