ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ارزش رمزارز اومیکرون به لطف هم‌نامی با گونه جدید کرونا، ۹۰۰ درصد افزایش یافت

سازمان بهداشت جهانی نام «اومیکرون» را برای گونه جدید کرونا انتخاب کرد که در واقع پانزدهمین حرف الفبای یونانی است. همزمان با این نامگذاری، ارزش توکنی با همین نام یعنی اومیکرون با حروف اختصاری OMC ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۸ آذر ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۰

سازمان بهداشت جهانی نام «اومیکرون» را برای گونه جدید کرونا انتخاب کرد که در واقع پانزدهمین حرف الفبای یونانی است. همزمان با این نامگذاری، ارزش توکنی با همین نام یعنی اومیکرون با حروف اختصاری OMC به شکل جالب توجهی یعنی بیش از ۹۰۰ درصد افزایش یافت.

این تشابه اسمی کاملا اتفاقی بوده ولی همین هم‌نام بودن باعث شده که ارزش این توکن به صورت نجومی افزایش پیدا کند. اومیکرون نام جدیدترین و خطرناک‌ترین سویه کووید-19 است و حالا معلوم شده نام توکنی در بازار ارزهای دیجیتال نیز هست. به لطف این تشابه اسمی، ارزش رمزارز تقریبا ناشناس و جدید بازار افزایش چشمگیری را تجربه کرده است.

اومیکرون نشان داد که انتخاب نام اهمیت دارد.  اومیکرون با حروف اختصاری OMC، رمزارز شبکه Arbitrum است که طی دو روز گذشته توانسته قاومت نزدیک به 70 دلاری خود را بشکند و به سرعت قیمت آن افزایش پیدا کند.

قیمت این رمز ارز در زمان نوشتن این خبر حدود ۶۰۰ دلار است ولی طی 24 ساعت گذشته توانست به بالاترین ارزش خود یعنی قیمت ۶۸۹.۱۲ دلاری دست پیدا کند. طی هفت روز گذشته قیمت این رمزارز در پایین مقدار خود 63.45 دلار بوده است.

البته بعد از صعود به بالاترین قیمت، ارزش آن مجددا کاهش یافت و تعدیل شد. این توکن اوایل نوامبر در شبکه  Arbitrum متولد شد.

حال باید دید ارزش این رمزارز با چه نوساناتی همراه خواهد بود و کاربرانی که تصمیم گرفتند وارد چنین معامله‌ای شوند چه فکری در سر داشتند که توکنی هم نام با جدیدترین سویه کرونا را خریداری کرده‌اند. این توکن جزو رمزارزهای جدید بازار است و باید دید در آینده قیمت آن دستخوش چه تغییراتی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • limonad
    limonad | ۸ آذر ۱۴۰۰

    این چیزا نشون میده چقدر بازار رمز ارز شخمی و بدون معناست

    • Ubinotech
      Ubinotech | ۸ آذر ۱۴۰۰

      دقیقا 👌🏻👌🏻

مطالب پیشنهادی