ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات کامل و تصاویر واقعی آنر ۶۰ به فاصله کوتاهی از رونمایی رسمی فاش شد

آنر قرار است در تاریخ 10 آذرماه از سری گوشی‌های هوشمند جدید سری آنر 60 رونمایی کند. حالا پیش از موعد رونمایی، مشخصات کامل موبایل‌های جدید به همراه تصاویری واقعی از نسخه استاندارد و پرو، ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۹ آذر ۱۴۰۰ | ۰۹:۳۰

آنر قرار است در تاریخ 10 آذرماه از سری گوشی‌های هوشمند جدید سری آنر 60 رونمایی کند. حالا پیش از موعد رونمایی، مشخصات کامل موبایل‌های جدید به همراه تصاویری واقعی از نسخه استاندارد و پرو، به اشتراک گذاشته شده‌اند.

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی منابع آگاه انتظار می‌رود آنر 60 با نمایشگر 6.67 اینچی اولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، تراکم پیکسلی 395 پیکسل در هر اینچ و احتمالا نرخ تازه‌سازی 120 هرتز در دسترس کاربران قرار گیرد. موبایل جدید آنر با چیپ اسنپدراگون 778G کوالکام، حداکثر 12 گیگابایت رم و حافظه 256 گیگابایتی به بازار عرضه می‌شود.

در پنل پشتی این گوشی هوشمند دوربین سه‌گانه شامل دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.9، دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض با گشودگی دیافراگم f/2.0 و در نهایت حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی با f/2.4 جای گرفته است. به نظر می‌رسد براساس اخبار غیررسمی، در پنل جلویی این موبایل جدید نیز دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی قرار می‌گیرد.

یکی از منابع آگاه بازار تصاویری واقعی از آنر 60 و آنر 60 پرو در شبکه اجتماعی ویبو چین به اشتراک گذاشته که طراحی آن‌ها را تا حدودی نشان می‌دهد.

در تیزر اخیر به اشتراک گذاشته شده از سوی آنر، این شرکت تایید کرده بود که سری جدید از ژست‌های حرکتی دوربین، از جمله پشتیبانی از high-fiving برای ثبت تصاویر، تکان دادن و مشت کردن دست و برخی موارد دیگر پشتیبانی می‌کند که گزینه‌های راحت‌تری برای گرفتن عکس را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

این گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید 11 و رابط کاربری MagicUI 5.0 به بازار عرضه می‌شود. آنر 60 از باتری 4800 میلی آمپر ساعتی و فناوری شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی می‌کند. ابعاد آن 161.4 در 73.3 در 7.98 میلی‌متر و وزن آن 179 گرم خواهد بود و در سه ترکیب رنگ مشکی، آبی و سبز یشمی عرضه خواهد شد.

اطلاعات زیادی در مورد نسخه آنر 60 پرو در دست نیست، اما انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند با نمایشگر مشابه نسخه معمولی و دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی در پنل پشتی از راه برسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی