ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسل بعدی اپل واچ در سال ۲۰۲۲ شامل مدل SE و یک نسخه جان‌سخت می‌شود

ظاهرا اپل به دنبال تغییراتی در سری اپل واچ در سال آینده میلادی است و می‌خواهد نسل جدید اپل واچ SE و همچنین یک مدل جان‌سخت را معرفی و روانه بازار کند. به گزارش بلومبرگ، ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۰

ظاهرا اپل به دنبال تغییراتی در سری اپل واچ در سال آینده میلادی است و می‌خواهد نسل جدید اپل واچ SE و همچنین یک مدل جان‌سخت را معرفی و روانه بازار کند.

به گزارش بلومبرگ، اپل در سال ۲۰۲۲ در کنار اپل واچ سری ۸، می‌خواهد از دو اپل واچ دیگر هم رونمایی کند. یکی از آن‌ها نسل جدید اپل واچ SE خواهد بود که نسل اول آن در سپتامبر 2020 از راه رسید و یک ساعت هوشمند میان‌رده اپل به حساب می‌آید. اپل واچ SE از طراحی مشابه اپل واچ سری ۶ بهره می‌برد، اما فاقد ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند نمایشگر همیشه روشن، سنسور اکسیژن خون و قابلیت ECG است.

معرفی اپل واچ SE جدید در سال ۲۰۲۲

اپل معمولا دستگاه‌های SE را برای چندین سال بروزرسانی نمی‌کند که نمونه‌اش آیفون SE است. حالا اینطور که بلومبرگ گزارش کرده، سال آینده میلادی نوبت به نسل جدید اپل واچ SE می‌رسد. البته در این گزارش اشاره‌ای به ویژگی‌های این محصول نشده، هرچند احتمالا با طراحی جدیدی روبه‌رو می‌شویم و همچنین از قابلیت‌های سلامتی جدیدی بهره خواهد برد.

در کنار این محصول، به نظر می‌رسد اپل به دنبال عرضه یک اپل واچ جان‌سخت برای ورزشکاران است. این ساعت هوشمند مقاومت بالایی خواهد داشت و همچنین از طراحی منحصر به‌فردی بهره می‌برد. این احتمال وجود دارد که اپل برای آن یک کیس مخصوص درنظر بگیرد که در برابر خط و خش، سقوط و موارد دیگر مقاومت کند.

در نهایت باید بگوییم چندان نمی‌شود به شایعات درباره اپل واچ اطمینان کرد چرا که گزارش‌ها درباره اپل واچ سری ۷ کاملا درست از آب درنیامدند. در حالی که گفته شده بود این ساعت هوشمند اپل با لبه‌های تخت از راه می‌رسد، با طراحی مشابه نسل‌های قبلی روبه‌رو شدیم. بنابراین شاید سال آینده میلادی هم با نسل جدید واچ SE و ساعت هوشمند جان‌سخت روبه‌رو نشویم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی