ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

سامسونگ با عملکرد موفق گلکسی زد فلیپ ۳ از نظر سهم بازار در کره جنوبی رکورد زد

بر هیچ‌کس پوشیده نیست که گوشی‌های هوشمند سامسونگ در بازاره کره جنوبی فروش خوبی دارند. حالا گزارشی جدید نشان داده که عملکرد موفق گلکسی زد فلیپ ۳ سهم سامسونگ در بازار کره جنوبی را به ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | ۲۳:۳۰

بر هیچ‌کس پوشیده نیست که گوشی‌های هوشمند سامسونگ در بازاره کره جنوبی فروش خوبی دارند. حالا گزارشی جدید نشان داده که عملکرد موفق گلکسی زد فلیپ ۳ سهم سامسونگ در بازار کره جنوبی را به رقمی تاریخی رسانده است.

با خروج ال‌جی از بازار موبایل، شرایط برای تصاحب کره جنوبی توسط سامسونگ آسان‌تر شده و سهم بازار این شرکت را به بالاترین مقدار رسانده است. گزارش شرکت تحقیقاتی «کانترپوینت» از سه‌ماهه سوم ۲۰۲۱ نشان می‌دهد که سهم بازار سامسونگ در کره جنوبی به ۸۵ درصد رسیده است.

اپل با اختلافی چشمگیر در رده دوم قرار گرفته و فقط ۱۲ درصد از سهم بازار را در دست دارد. کوپرتینویی‌ها در واقع ۱ درصد از سهم بازار خود را نسبت به بازه زمانی مشابه پارسال از دست داده‌اند. گوشی‌های تاشوی این شرکت به‌خصوص گلکسی زد فلیپ ۳ نقش مهمی در ثبت رکورد تاریخی سهم بازار این شرکت داشته‌اند. کانترپوینت می‌گوید گلکسی زد فلیپ ۳ پرفروش‌ترین موبایل سامسونگ در کره در سه‌ماهه سوم ۲۰۲۱ بوده و در رتبه دوم گلکسی A32 دیده می‌شود.

بررسی گلکسی زد فلیپ ۳

گلکسی زد فولد ۳ به عنوان دیگر گوشی تاشوی پرچمدار سامسونگ در رده چهارم قرار گرفته است. این شرکت حالا تلاش خواهد کرد تا شرایط قدرتمندانه خود را به سال جدید ببرد و سهم بازارش را در ۲۰۲۲ حفظ کند. غول فناوری کره‌ای احتمالا از طریق معرفی محصولات جدید به دنبال دستیابی به این هدف خواهد بود.

سامسونگ حتی در زمان حضور ال‌جی هم همواره بالغ بر ۶۰ درصد از سهم بازار موبایل کره را در دست داشت. اما با خروج این برند از بازار تلفن‌های هوشمند، سهم بازار آن‌ها به طور کامل به سامسونگ منتقل شد. حالا نکته قابل ملاحظه در این گزارش توجه کره‌ای‌ها به موبایلی با طراحی تاشو است که می‌تواند از سرمایه‌گذاری صحیح سامسونگ در این بازار حکایت کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی