ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی S21 FE 5G پیش از معرفی در وب‌سایت سامسونگ رویت شد

شایعات درباره گلکسی S21 FE 5G تمامی ندارد و حالا بالاخره خود سامسونگ در وب‌سایت شعبه اماراتش نام و تصاویر این گوشی هوشمند را به نمایش گذاشت. البته این اطلاعات به فاصله کوتاهی از روی ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۰

شایعات درباره گلکسی S21 FE 5G تمامی ندارد و حالا بالاخره خود سامسونگ در وب‌سایت شعبه اماراتش نام و تصاویر این گوشی هوشمند را به نمایش گذاشت. البته این اطلاعات به فاصله کوتاهی از روی وب‌سایت سامسونگ حذف شد، اما کاربران تصویر آن را ذخیره کردند.

همان طور که در تصویر زیر می‌بینید، وب‌سایت شعبه امارات سامسونگ به‌طور سهوی صفحه پشتیبانی گلکسی S21 FE را برای مدت کوتاهی فعال و بعد دوباره غیرفعال کرد. ولی منبع معتبر معروف، «ایوان بلس» توانسته اسکرین‌شات این صفحه را ثبت کند. تصویری که از گوشی سامسونگ در این صفحه دیده می‌شود، S21 FE را در رنگ سبز با شماره مدل SM-G990E/DS نشان می‌دهد.

با توجه به این اطلاعات، باید انتظار داشته باشیم که این گوشی را در منطقه خاورمیانه با چیپست اگزینوس ۲۱۰۰ ببینیم. علاوه بر این، وجود 5G در جلوی اسم گلکسی S21 FE نشان می‌دهد که این گوشی از نسل پنجم ارتباطات پشتیبانی خواهد کرد.

مشخصات احتمالی گلکسی S21 FE 5G

این گوشی سامسونگ تاکنون بارها در گزارش‌های مختلف دیده شده است. این گوشی نمایشگری ۶.۴ اینچی از نوع سوپر امولد با وضوح فول اچ‌دی پلاس دارد که از +HDR10 و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. در بالای این صفحه حفره کوچکی قرار گرفته که میزبان دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود.

همان‌طور که گفتیم، قلب تپنده این دستگاه بسته به بازار هدف اگزینوس ۲۱۰۰ یا اسنپدراگون ۸۸۸ است. S21 FE همچنین از ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره‌مند می‌شود. این گوشی در قاب عقب از دوربین سه‌گانه ۱۲ + ۱۲ + ۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. از دیگر ویژگی‌های گلکسی S21 FE 5G می‌توانیم به برخورداری از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و مقاومت در برابر آب و گردوغبار با IP68 اشاره کنیم.

این تلفن هوشمند انرژی خود را از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی می‌گیرد که از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. نسخه طرفداری سری S21 احتمالا در چهار رنگ مشکی، سبز، صورتی و سفید و با قیمت پایه ۶۹۹ دلار به بازار می‌آید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی