ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت لانچر با طراحی شبیه ویندوز ۱۱ و قابلیت‌های جدید به‌روز شد

پس از مدت‌ها انتظار برای بهینه‌سازی مایکروسافت لانچر در اندروید، حالا به‌روزرسانی این اپلیکیشن بالاخره از طریق گوگل پلی استور منتشر شده است. در این نسخه می‌توانید بازطراحی بخش اخبار و شمایل جدید و شفاف ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۶ آذر ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۰

پس از مدت‌ها انتظار برای بهینه‌سازی مایکروسافت لانچر در اندروید، حالا به‌روزرسانی این اپلیکیشن بالاخره از طریق گوگل پلی استور منتشر شده است. در این نسخه می‌توانید بازطراحی بخش اخبار و شمایل جدید و شفاف قسمت‌های مختلف برنامه را مشاهده کنید.

مایکروسافت لانچر در نسخه ۶.۲۱۱۱۰۲.۰۱۰۱۷۴۴۰ با تغییرات بزرگی روبرو شده و ظاهر تازه‌ای را در مقابل دیدگان کاربران قرار می‌دهد. این به‌روزرسانی همچنین قابلیتی را بهینه‌سازی کرده که اجازه می‌دهد بین اپلیکیشن‌های کاری و شخصی جابه‌جا شوید. مایکروسافت با چند فیلتر جدید امکان بهبود جستجوهای محلی و آنلاین را هم فراهم کرده است. افزون بر این، نسخه جدید لانچر مایکروسافت بهینه‌سازی‌های کلی مختلفی داشته و باگ‌های زیادی را برطرف نموده است.

ویژگی‌های آپدیت جدید مایکروسافت لانچر

آپدیت جدید مایکروسافت لانچر با سایر لانچرهای اندروید که روی گوشی‌های سامسونگ و گوگل دیده می‌شوند، تفاوت زیادی دارد. این نسخه ظاهر و حس ویندوز ۱۱ را منتقل می‌کند و سعی دارد زبان طراحی مشابهی داشته باشد. این لانچر هم مثل اکثر لانچرها دارای گزینه‌های بسیار زیادی برای شخصی‌سازی است.

این نسخه صفحه‌ای مخصوص ویجت‌ها و قسمتی برای اخبار دارد که ظاهرا با پشتیبانی MSN کار می‌کند. این لانچر از داک قابل گسترش، شخصی‌سازی آیکن اپلیکیشن‌ها، یکپارچه‌سازی با مایکروسافت To-Do، تقویم مایکروسافت و بسیاری سرویس‌های دیگر برخوردار است.

لانچر ردموندی‌ها نه تنها با زبان طراحی Mica ویندوز ۱۱ حس و حال تازه‌ای دارد بلکه سریع‌تر شده و انیمیشن‌های انتقال را با سرعت بسیار بیشتری نشان می‌دهد. این لانچر با ارائه قابلیت‌های متنوع یکی از جذاب‌ترین و پایدارترین لانچرهای اندرویدی است که همواره با آپدیت‌های مایکروسافت بهتر و بهتر شده است.

نسخه جدید لانچر در حال حاضر برای عده‌ای از کاربران در دسترس قرار گرفته است. اگر این آپدیت را نمی‌بینید، کافیست به برنامه بتا ملحق شوید و سریع‌تر به این ویژگی‌ها دسترسی پیدا کنید. بعدا با انتشار عمومی و همگانی این نسخه می‌توانید از برنامه بتا بیرون بیایید و فقط به نسخه پایدار برنامه دسترسی داشته باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Erwin S
    Erwin S | ۲۱ دی ۱۴۰۰

    کاش ویندوز فون دوباره برگرده😭

مطالب پیشنهادی