ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ریزر از فن خنک‌کننده جدیدی برای گوشی‌های آیفون و اندروید در دو مدل رونمایی کرد

کمپانی ریزر از دستگاه جدید با نام Cooler Chroma رونمایی کرد که اساسا یک فن خنک کننده با نور RGB است و برای خنک کردن گوشی‌های آیفون و اندروید در حین انجام بازی‌های سنگین طراحی ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۷ آذر ۱۴۰۰ | ۱۴:۱۵

کمپانی ریزر از دستگاه جدید با نام Cooler Chroma رونمایی کرد که اساسا یک فن خنک کننده با نور RGB است و برای خنک کردن گوشی‌های آیفون و اندروید در حین انجام بازی‌های سنگین طراحی شده است.

فن Cooler Chroma در دو نسخه به بازار عرضه می‌شود که هر دو مدل برچسب قیمت ۵۹.۹۹ دلاری را به همراه دارند. یکی از این دو نسخه مدل مغناطیسی سازگار با فناوری مگ‌سیف اپل است که مستقیما روی پنل پشتی گوشی آیفون کاربران متصل می‌شود. مدل دیگر نیز به همراه یک «گیره عمومی» برای دستگاه‌های اندروید یا آیفون‌هایی که از مگ‌سیف پشتیبانی نمی‌کنند، طراحی شده است.

ریزر

فن خنک‌کننده ریزر با نور RGB قابل تنظیم

فن خنک کننده جدید ریزر از باتری داخلی بهره نمی‌برند، بنابراین زمانی که می‌خواهید از این محصول استفاده کنید، باید آن را به یک منبع تغذیه USB-C متصل کنید که این امر به احتمال زیاد قدرت آن را محدود خواهد کرد.

ریزر در مورد ویژگی‌های محصول جدید خود عنوان می‌کند که دارای یک فن هفت پره است که با سرعت ۶۴۰۰ دور در دقیقه می‌چرخد. از جمله مشخصات دیگر این محصول می‌توان به خنک کننده ترموالکتریک یک هیت سینک آلومینیومی برای خارج کردن گرمای اضافی گوشی اشاره کرد. همچنین از آن جایی که با یکی از محصولات گیمینگ ریزر مواجه هستیم، برای آن ۱۲ نور RGB قابل تنظیم نیز در نظر گرفته شده است.

گوشی‌های مدرن و جدید در حین بازی‌های سنگین معمولا داغ می‌شوند که این امر می‌تواند باعث کاهش عملکرد آن‌ها در پردازش‌های سنگین شود. با این وجود مشخص نیست زمانی که فن روی پنل پشتی دستگاه کاربران قرار می‌گیرد، گوشی تا چه اندازه خنک‌تر خواهد شد.

اگر شما نیز به انجام بازی‌های سنگین روی گوشی‌های موبایل علاقه‌مند هستید یا گوشی شما به اندازه نگران کننده‌ای داغ می‌شود، هم اکنون می‌توانید این محصول را از وب سایت رسمی ریزر با قیمت ۶۰ دلار خریداری کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی