ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپل واچ سری ۷
تکنولوژی

iFixit تصویر پس‌زمینه متفاوتی از اپل واچ سری ۷ منتشر کرد

iFixit تصویر پس‌زمینه‌ای متفاوت از اجزای داخلی اپل واچ سری ۷ را به اشتراک گذاشته که کاربران می‌توانند آن را به عنوان تصویر پس‌زمینه ساعت هوشمند خود تنظیم کنند. اپل واچ سری ۷ در کنار ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۹ آذر ۱۴۰۰ | ۱۹:۱۵

iFixit تصویر پس‌زمینه‌ای متفاوت از اجزای داخلی اپل واچ سری ۷ را به اشتراک گذاشته که کاربران می‌توانند آن را به عنوان تصویر پس‌زمینه ساعت هوشمند خود تنظیم کنند.

اپل واچ سری ۷ در کنار آیفون ۱۳ و مدل جدید آیپد مینی معرفی شد و اپل به غیر از اندازه نمایشگر و چند تفاوت در طراحی داخلی، ساعت خود را با تغییرات زیادی روانه بازار نکرد. iFixit قبلا اپل واچ ۷ را کالبدشکافی کرده بود تا قطعات داخلی آن را مورد بررسی قرار دهد و اکنون با کمک Creative Electron تصویر اشعه ایکس اپل واچ را ارائه کرده است.

دانلود تصویر پس‌زمینه اشعه ایکس اپل واچ سری ۷

علاوه بر این، تصاویر قسمت‌های داخلی اپل واچ برای هر دو نسخه ۴۱ و ۴۴ میلی‌متری در سایت iFixit برای دانلود قابل دسترس است.

iFixit در گزارش خود عنوان می‌کند که اپل دستگاه پوشیدنی خود را بدون طراحی جدید راه‌اندازی کرده و در عوض پورت تشخیصی آن را حذف کرد، فناوری نمایشگر آن را یکپارچه کرد تا کابل نمایشگر حذف شود و فضای بیشتری برای باتری در اختیار داشته باشد.

در تصاویر ارائه شده توسط این متخصص، برخی تغییرات داخلی نسل جدید ساعت هوشمند اپل قابل مشاهده است.

اگر قصد دارید یکی از این تصاویر پس زمینه را روی اپل واچ خود نصب کنید، باید یکی از تصاویر ارائه شده را در گوشی آیفون خود با وضوح کامل باز و آن را در تصاویر خود ذخیره کنید. عکسی که قصد دارید به عنوان تصویر پس زمینه اپل واچ داشته باشد را انتخاب و با انتخاب آیکون قلب پایین صفحه آن را به لیست علاقه‌مندی‌های خود اضافه کنید. اپل واچ به طور پیش‌فرض با تصویر موجود در این بخش همگام‌سازی می‌شود.

در نهایت با باز کردن اپلیکیشن Watch در آیفون خود روی تب Face Gallery در پایین صفحه ضربه بزنید. سپس از بخش «Photos» تصویری که می‌خواهید پس‌زمینه اپل واچ باشد را اضافه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی