ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سامسونگ
تکنولوژی

سامسونگ نام بخش کسب و کار موبایل خود را به Samsung MX تغییر داد

درست چند روز پس از اعلام تغییرات داخلی در شرکت سامسونگ الکترونیکس، غول فناوری کره اعلام کرد که نام تجارت موبایل خود را نیز تغییر داده و به جای سامسونگ موبایل این بخش با نام ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۹ آذر ۱۴۰۰ | ۱۶:۴۶

درست چند روز پس از اعلام تغییرات داخلی در شرکت سامسونگ الکترونیکس، غول فناوری کره اعلام کرد که نام تجارت موبایل خود را نیز تغییر داده و به جای سامسونگ موبایل این بخش با نام جدید Samsung MX شناخته می‌شود.

نام جدید کسب و کار موبایل سامسونگ

تغییر جدید و مهم کسب و کار تولید گوشی سامسونگ از روز ۱۹ آذر اعمال شده و از این پس نام جدید برای تمام تعاملات شرکت استفاده خواهد شد. بر اساس بیانیه مطبوعاتی، تغییر نام به Samsung MX برای تاکید بیشتر بر مسیر جدیدی است که این شرکت برای تجارت موبایل خود در پیش خواهد گرفت. ظاهرا غول فناوری کره قصد دارد در آینده تمرکز بیشتری روی تجربه کاربر، خدمات و ایجاد اکوسیستم سالم داشته باشد و تغییر نام نیز نشان دهنده آن است.

سامسونگ

«ته مون رو» رئیس جدید کسب و کار MX در این رابطه توضیح می‌دهد:

برای اعلام تغییر نام کسب و کار خود پس از چندین دهه نوآوری و رهبری در صنعت موبایل هیجان زده هستیم. اعتقاد داریم که این تغییر نام به ما کمک خواهد کرد تا عصر جدیدی را در نوآوری‌های موبایل آغاز کنیم که در آن قادر خواهیم بود امکانات هیجان‌انگیزتری را برای کاربران گلکسی ایجاد کنیم.

در همین حال، سامسونگ همچنین اعلام کرد که در نمایشگاه نمایشگاه بین‌المللی CES 2022 که در شهر لاس‌وگاس برگزار می‌شود حضور خواهد داشت و سخنرانی اصلی آن‌ها در تاریخ ۱۴ دی و ساعت ۰۶:۰۰ (به وقت تهران) برگزار خواهد شد. انتظار می‌رود در جریان این رویداد، سامسونگ از محصولات و خدمات جدید خود رونمایی کند که احتمالا گلکسی S21 FE هم یکی از محصولات معرفی شده باشد.

سامسونگ چند روز قبل اعلام کرد بود که بخش تلفن و تبلت خود را به یک بخش بزرگ‌تر لوازم الکترونیکی مصرفی تبدیل می‌کند و مدیران جدیدی را معرفی کرده بود. تغییرات مدیریتی سامسونگ بزرگ‌ترین تغییرات این شرکت از اواخر سال ۲۰۱۷ تاکنون است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی