ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی S21 Ultra
تکنولوژی

تصویربرداری مراسم مرد سال نشریه GQ با گلکسی S21 Ultra سامسونگ

«جولیا کولیک» عکاس شناخته شده انگلستانی برای عکاسی و تصویربرداری از مراسم مرد سال نشریه GQ از گوشی گلکسی S21 Ultra استفاده کرد. این مراسم روز ۱۸ نوامبر و در شهر لس‌آنجلس با حضور چهره‌های ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۰ آذر ۱۴۰۰ | ۱۷:۱۵

«جولیا کولیک» عکاس شناخته شده انگلستانی برای عکاسی و تصویربرداری از مراسم مرد سال نشریه GQ از گوشی گلکسی S21 Ultra استفاده کرد.

این مراسم روز ۱۸ نوامبر و در شهر لس‌آنجلس با حضور چهره‌های شناخته شده دنیای موسیقی و سرگرمی برگزار شد. عکسی که مجله‌ی GQ برای شماره مخصوص این مراسم نیز استفاده کرده است با گلکسی S21 Ultra گرفته شده است.

عکاسی از مراسم GQ با گلکسی S21 Ultra

«استفانی چوی» مدیر بازاریابی سامسونگ در این رابطه گفت:

ما در سامسونگ همواره به دنبال راه‌هایی برای کمک به همه هستیم تا بتوانند خاطرات ارزشمند خود را به بهترین شکل حفظ کنند و در عین حال آزادی خلاقیت را هم در بهترین سطح خود داشته باشند. ما از همکاری با GQ برای عکاسی از «مراسم مرد سال ۲۰۲۱» با استفاده از گلکسی S21 Ultra بسیار خوشحال هستیم، زیرا موفق شدیم تا به همه نشان دهیم که دوربین این گوشی نیز می‌تواند عکس‌هایی در سطح مجلات برتر دنیا بگیرد.

«راسلن پلیک» از عکاسان حاضر در این مراسم گفت: «فضا و محیط مراسم مرد سال GQ همیشه پر از لحظات جذاب و مهمانان درجه یک و جزئیات زیبا است. گوشی گلکسی S21 Ultra به شما کمک می‌کند تا بتوانید در هر شرایط نوری کار عکاسی را انجام دهید.»

«جولیا کولیک» عکاس این مراسم هم در نهایت درباره تجربه عکاسی این مراسم اضافه کرد:

می‌توانید عکس‌هایی با هر خصوصیت، زاویه باز یا بسته و حتی کلوزاپ را با بهترین جزئیات بگیرید. رابط کاربری این گوشی به شما امکان می‌دهد تا به راحتی بین حالت عکس و حالت خاص Pro Video Mode جابه‌جا شوید. در این حالت انواع گزینه‌ها برای تصویربرداری از هر چیزی که به ذهنتان برسد در اختیار شما خواهد بود. در عین حال می‌توانید حداکثر کیفیت و جذابیت رنگ‌ها را هم در هر شرایط تصویربرداری، حفظ کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی