ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آنر از دو گوشی هوشمند آنر X30 و آنر پلی ۳۰ پلاس رونمایی کرد

آنر ماه گذشته از دو گوشی X30i 5G و X30 مکس ۵G رونمایی کرد. اکنون نسخه استاندارد آنر X30 به همراه گوشی دیگری با نام پلی ۳۰ پلاس (Play 30 Plus) معرفی شدند که از ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۵ آذر ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۰

آنر ماه گذشته از دو گوشی X30i 5G و X30 مکس ۵G رونمایی کرد. اکنون نسخه استاندارد آنر X30 به همراه گوشی دیگری با نام پلی ۳۰ پلاس (Play 30 Plus) معرفی شدند که از مشخصات میان رده، اتصال 5G و قیمت نسبتا زیادی بهره می‌برند.

آنر X30

آنر

نسخه استاندارد سری آنر X30 از تراشه ۶ نانومتری اسنپدراگون ۶۹۵ کوالکام و نمایشگر ۶.۸ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۸۸ پیکسل و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این گوشی، می‌توان به باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ وات اشاره کرد که با استفاده از آن در عرض ۳۰ دقیقه می‌توان تا ۸۰ درصد از ظرفیت باتری را شارژ کرد.

در بخش دوربین این دستگاه، شاهد دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و دو سنسور ۲ مگاپیکسلی برای دوربین‌های ماکرو و عمق سنج هستیم. طراحی ماژول اصلی دوربین X30 که رول پنل پشتی آن قرار گرفته نیز کاملا از سری آنر مجیک ۳ الهام گرفته است. در بالای نمایشگر روزنه بسیار کوچکی دیده می‌شود که دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

گوشی آنر همچنین از رابط کاربری Magic UI 5.0 و سیستم عامل اندروید ۱۱ پشتیبانی می‌کند و در چهار رنگ مشکی، نقره‌ای، طلایی و آبی و گزینه‌هایی با ۶ تا ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار خواهد شد.

آنر

قیمت پایه این گوشه برای پیکربندی ۶/۱۲۸ گیگابایتی ۲۳۵ دلار است و گزینه ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی آن با قیمت ۳۶۱ دلار به فروش می‌رسد. فروش رسمی آنر X30 از ۳ دی (۲۴ دسامبر) در چین آغاز خواهد شد و هنوز هیچ جزئیاتی درباره عرضه جهانی آن منتشر نشده است.

مشخصات آنر X30
نمایشگر۶.۸ اینچی IPS LCD با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز
چیپستاسنپدراگون ۶۹۵
رم۶ یا ۱۲ گیگابایت
حافظه داخلی۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت
دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسل
دوربین‌هادوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، ماکرو و سنجش عمق ۲ مگاپیکسلی
باتری۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ وات
سیستم عاملاندروید ۱۱
قیمت پایه و زمان عرضه۲۳۵ دلار / ۳ دی (۲۴ دسامبر)

آنر پلی ۳۰ پلاس

آنر

آنر پلی ۳۰ پلاس از نمایشگر ۶.۷ اینچی LCD با وضوح +HD و نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز بهره می‌برد. در زیر کاپوت نیز شاهد تراشه دیمنسیتی ۷۰۰ مدیاتک خواهیم بود که با ۴ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است.

روی پنل پشتی این دستگاه دو بریدگی دایره‌ای شکل بزرگ قرار گرفته که تنها دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی را در خود جای داده‌اند. دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی آن نیز در روزنه قطره‌ای شکل بالای نمایشگر قرار گرفته است.

با این حال، آنر برای این گوشی از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۲.۵ وات استفاده کرده است. بخش سیستم عامل و رنگ‌های این گوشی نیز مانند X30 خواهد بود.

مشخصات آنر پلی ۳۰ پلاس
نمایشگر ۶.۷ اینچی LCD با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز
چیپست دیمنسیتی ۷۰۰
رم۴ یا ۸ گیگابایت
حافظه داخلی۱۲۸ گیگابایت
دوربین سلفی۵ مگاپیکسلی
دوربین‌هادوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و سنجش عمق ۲ مگاپیکسلی
باتری۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۲.۵ وات
سیستم عاملاندروید ۱۱
قیمت پایه و زمان عرضه ۱۷۳ دلار / ۱۰ دی (۳۱ دسامبر)
آنر

پلی ۳۰ پلاس برای پیکربندی ۴/۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۱۷۳ دلار فروخته می‌شود. همچنین گزینه دیگری با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای داخلی در نظر گرفته شده که ۲۳۵ دلار قیمت دارد. فروش این گوشی نیز از تاریخ ۱۰ دی ماه (۳۱ دسامبر) در چین آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
مطالب پیشنهادی