ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال‌جی از دو مانیتور ۲۷ و ۳۲ اینچی جدید رونمایی کرد

ال‌جی از دو مانیتور ۲۷ و ۳۲ اینچی جدید تحت عنوان UltraFine OLED Pro برای کاربران و طراحان حرفه‌ای رونمایی کرد که برای عرضه در سال ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده است. مانیتورهای جدید ال‌جی با شماره ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۶ آذر ۱۴۰۰ | ۲۰:۰۰

ال‌جی از دو مانیتور ۲۷ و ۳۲ اینچی جدید تحت عنوان UltraFine OLED Pro برای کاربران و طراحان حرفه‌ای رونمایی کرد که برای عرضه در سال ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده است.

مانیتورهای جدید ال‌جی با شماره مدل 32BP95E و 27BP95E دارای ویژگی کنترل دقیق میزان روشنایی هستند که البته وجود آن از پنل OLED انتظار می‌رود. با این حال غول فناوری کره‌ای تاکید کرده که این مانیتورها برای بازی یا حتی تماشای تلویزیون و فیلم در نظر گرفته نشده‌اند. بلکه با وجود فناوری DisplayHDR 400 True Black ال‌جی این مانیتورها برای طراحان مناسب خواهد بود زیرا همه چیز را همانطور که باید به نظر برسد، نشان می‌دهند.

مانیتور‌های UltraFine OLED Pro برای طراحان

مانیتور

مانیتورهای ال‌جی همچنین با حسگرهای جداشدنی که به صورت خودکار کالیبراسیون می‌شود و صفحه پوشاننده عرضه می‌شوند و از نرم‌افزار LG Calibration Studio پشتیبانی می‌کنند تا تنظیمات آن مانند محیط تنظیم شود. در بخش پورت‌ها نیز از یک پورت USB-C با توان ۹۰ وات، دو درگاه DisplayPort، سه پورت USB-A، یک پورت HDMI و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون بهره می‌برند.

مانیتورها می‌توانند رنگ‌های طیف DCI-P3 and AdobeRGB را با دقت ۹۹ درصد به علاوه نسبت کنتراست ۱۰۰۰۰۰۰:۱ نشان دهند. ال‌جی در معرفی مطبوعاتی خود به نرخ تازه‌سازی مانیتور اشاره‌ای نکرده است، بنابراین انتظار داریم همچنان مانند دستگاه‌های قبلی این سری مانیتور جدید نیز ۶۰ هرتز باشد. باید اشاره کرد که همچنان می‌توانید از این مانیتور برای بازی استفاده کنید، اما واقعا برای استفاده در محیط‌های روشن یا نمایش حرکات سریع ساخته نشده است.

همچنین اوج روشنایی مانیتورهای LCD مانند UltraFine ال‌جی یا Pro Display XDR اپل به مراتب بهتر از مانیتورهای جدید ال‌جی است، اما آن‌ها در شرایط کم نور حرفی برای گفتن ندارند.

هنوز برچسب قیمت این مانیتورها مشخص نشده است، اما از ماه آینده راهی «بازارهای کلیدی و مهم» خواهند شد. با این حال می‌توان انتظار داشت که مدل کوچک‌تر کمی ارزان‌تر از نسخه قبلی باشد که سال گذشته عرضه شده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی