ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات کامل و قیمت گلکسی S21 FE افشا شد

بر اساس شایعات، گلکسی S21 FE در تاریخ ۱۵ دی ماه معرفی می‌شود. حالا گزارشی جدید مشخصات فنی کامل این گوشی هوشمند سامسونگ را افشا کرده و همچنین ما را از قیمت مدل‌های ۱۲۸ و ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۷ آذر ۱۴۰۰ | ۱۰:۳۰

بر اساس شایعات، گلکسی S21 FE در تاریخ ۱۵ دی ماه معرفی می‌شود. حالا گزارشی جدید مشخصات فنی کامل این گوشی هوشمند سامسونگ را افشا کرده و همچنین ما را از قیمت مدل‌های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی آن را مطلع می‌کند.

در ماه‌ها و هفته‌های اخیر گزارش‌های متعددی درباره گلکسی S21 FE منتشر شده و بخش عمده مشخصات این دستگاه را به ما نشان داده است. حالا وب‌سایت معتبر WinFuture در مطلب تازه‌ای می‌گوید مدل مجهز به ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۷۴۹ دلار/یورو و مدل مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۸۱۹ دلار/یورو فروخته خواهد شد.

این قیمت‌ها احتمالا مربوط به بازارهای اروپایی خواهند بود و کمی بالاتر از انتظارات‌ هستند، اما هنوز امکان تغییر وجود دارد چون سامسونگ با تغییر قیمت در لحظات آخر غریبه نیست. بنابراین می‌توانیم امیدوار باشیم که مدل پایه این گوشی با قیمت ۶۹۹ دلار راهی بازار شود.

گلکسی S21 FE

مشخصات گلکسی S21 FE

پیش‌تر شنیده شده بود که گلکسی S21 FE فرق زیادی با گلکسی S20 FE ندارد، اما حالا ادعا شده که این دستگاه با نمایشگر ۶.۴ اینچی تخت با وضوح ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و محافظ گوریلا گلس ویکتوس از راه می‌رسد. حداکثر روشنایی این صفحه بالای ۱۰۰۰ نیت است، به این معنا که سامسونگ از پنل نسل ششم LTPO استفاده کرده است. ابعاد این گوشی ۱۵۵.۷ در ۷۴.۵ در ۷.۹ میلی‌متر خواهد بود و گفته شده که کاهش حاشیه‌های اطراف نمایشگر، دستگاه را کوچک‌تر کرده است.

عضو جدید خانواده S21 در چهار رنگ مشکی، سفید، سبز و بنفش عرضه می‌شود. ماژول دوربین در این گوشی به اندازه بقیه اعضای خانواده S21 با فریم بدنه ترکیب نشده، اما ظاهر آن نسبت به گلکسی S20 FE خیلی بهتر به نظر می‌رسد.

S21 FE در دوربین سه‌گانه خود از یک لنز اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با PDAF دوگانه، یک لنز تله‌فوتوی ۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابری و یک لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی با اندازه سنسور ۱/۳ اینچی استفاده خواهد کرد. این گوشی هوشمند با تراشه اگزینوس ۲۱۰۰ یا اسنپدراگون ۸۸۸ از راه می‌رسد و همچنین یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی