ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

همراه اول بسته‌های ویژه شب یلدای ۱۴۰۰ را اعلام کرد: از اینترنت ارزان تا بسته‌های مکالمه

همراه اول به مناسبت فرارسیدن آخرین یلدای قرن، طرح یلدای خوش ترکیب را برای تمامی مشترکان خود معرفی کرد. به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول به مناسبت فرارسیدن آخرین یلدای ...

شیدا ملکی
نوشته شده توسط شیدا ملکی | ۳۰ آذر ۱۴۰۰ | ۱۲:۵۵

همراه اول به مناسبت فرارسیدن آخرین یلدای قرن، طرح یلدای خوش ترکیب را برای تمامی مشترکان خود معرفی کرد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول به مناسبت فرارسیدن آخرین یلدای قرن و همراهی تمامی مشترکان در این شب به یادماندنی به منظور ثبت خاطراتی شیرین، طرح «یلدای خوش ترکیب» را برای تمامی مشترکان دائمی، اعتباری و انارستانی ارائه کرد.

بسته ترکیبی «3 گیگابایت اینترنت و 3 ساعت مکالمه 3 روزه» ویژه مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول در نظر گرفته شده که می توانند با شماره گیری کددستوری «ستاره 100 ستاره 67 مربع» تنها با پرداخت 10 هزار تومان اقدام به خریداری آن کنند.

مشترکان انارستان هم می توانند همین بسته را با شماره گیری کددستوری «ستاره 100 ستاره 6671 مربع» و با پرداخت پنج هزار تومان فعال کنند.

امکان فعالسازی برای تمامی مشترکان از طریق اپلیکیشن «همراه من» نیز فراهم است و با وجود اینکه اعتبار این بسته‌ها از 30 آذرماه لغایت 2 دی ماه سال جاری خواهد بود، اما خرید مجدد بسته پس از اتمام حجم در این بازه زمانی شدنی است.

همراه اول طرح یلدای خوش‌ترکیب را امسال در شرایطی ارائه داده که همچنان پیشنهاد می‌شود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از دورهمی‌های شلوغ پرهیز کنیم و کرونا را جدی بگیریم. با استفاده از این بسته همراه اول امکانی فراهم شده تا همچنان با برقراری ارتباط با دوستان و اعضای خانواده رسم شب نشینی‌های یلدا را زنده نگه داریم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی