ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپل
تکنولوژی

آیفون‌های اپل پرفروش‌ترین و سودآورترین گوشی‌های 5G در جهان هستند

یک شرکت تحقیقاتی ادعا می‌کند که اپل نزدیک به ۲۵ درصد بازار گوشی‌های 5G جهان را در اختیار دارد و از نظر میزان فروش و همچنین درآمد بالاتر از هر شرکت دیگری قرار می‌گیرد. بنابراین ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱ دی ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۰

یک شرکت تحقیقاتی ادعا می‌کند که اپل نزدیک به ۲۵ درصد بازار گوشی‌های 5G جهان را در اختیار دارد و از نظر میزان فروش و همچنین درآمد بالاتر از هر شرکت دیگری قرار می‌گیرد. بنابراین آیفون‌های اپل پرفروش‌ترین گوشی‌های 5G دنیا محسوب می‌شوند.

در حالی که انتظار می‌رفت سامسونگ در بخش گوشی‌های 5G فاصله‌اش را با کوپرتینویی‌ها کاهش دهد و بتواند به برند اول در این بازار تبدیل شود، آیفون‌ها همچنان پرفروش‌ترین گوشی‌های 5G جهان هستند. البته بازار گوشی‌های 5G در حال گسترش است و بازیگران اصلی آن هم تغییر می‌کنند.

آیفون‌های اپل پرفروش‌ترین گوشی‌های 5G دنیا

طبق جدیدترین گزارش شرکت تحقیقاتی «Strategy Analytics»، اپل توانسته در فصل سوم ۲۰۲۱ بیشترین گوشی‌های 5G را در سراسر جهان به فروش برساند. البته در حالت کلی، فروش گوشی‌های 5G برندهای مختلف در این بازه زمانی نسبت به فصل سوم ۲۰۲۰ رشد چشمگیری داشته و درآمد ناشی از فروش این محصولات سه برابر شده است.

سامسونگ به عنوان بزرگترین سازنده گوشی‌های جهان، با محصولات جدیدش توانسته عملکردش را در بازار گوشی‌های 5G بهبود دهد و رشد مناسبی را در فصل سوم ۲۰۲۱ تجربه کند.

آیفون‌های اپل

طبق این گزارش، سامسونگ پس از اینکه در سه فصل متوالی رشد منفی را در بازار گوشی‌های 5G تجربه کرده بود، حالا با رشد مثبت در این بازار روبه‌رو شده است. به گفته Strategy Analytics، سامسونگ بخاطر افزایش تقاضا در چندین منطقه و همچنین عرضه محصولات مختلف با قیمت‌های متنوع توانسته چنین رشدی را تجربه کند.

رشد سهم سامسونگ در بازار به معنای جلوگیری از افزایش سهم یکی دیگر از بزرگترین سازندگان گوشی‌های اندرویدی یعنی شیائومی است. در حالی که چینی‌ها در فصل دوم ۲۰۲۱ رشد چشمگیری را در بازار گوشی‌های 5G تجربه کرده بودند، رشدشان در فصل سوم متوقف شده و فروش محصولاتشان در مقایسه با گذشته تغییر چندانی نداشته است.

اگرچه آیفون‌های اپل پرفروش‌ترین گوشی‌های 5G بازار به حساب می‌آیند، اما شاید در آینده دیگر چنین موضوعی صادق نباشد چرا که گزارش اخیر نشان از رشد سرسام‌آور برند آنر دارد. آنر که برندی مستقل از هواوی است، توانسته در فصل سوم ۲۰۲۱ رشد ۱۹۴ درصدی را تجربه کند، بنابراین شاید در سال آینده میلادی نه تنها بتواند سازندگان اندرویدی را کنار بزند، بلکه به یک تهدید بزرگ برای اپل تبدیل شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی