ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوشی های سری گلکسی اس S22
موبایل

انتشار تصاویر جدیدی از گوشی‌های سری گلکسی S22

‌ به‌تازگی تصاویری از گوشی‌های سری گلکسی S22 سامسونگ منتشر شده که نشان‌دهنده طراحی و ظاهر کلی آنها است و پشتیبانی گلکسی اس ۲۲ اولترا از S Pen را نیز تأیید می‌کند. به‌تازگی تصاویری از ...

احمدرضا فرهبد
نوشته شده توسط احمدرضا فرهبد | ۲ دی ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۰

‌ به‌تازگی تصاویری از گوشی‌های سری گلکسی S22 سامسونگ منتشر شده که نشان‌دهنده طراحی و ظاهر کلی آنها است و پشتیبانی گلکسی اس ۲۲ اولترا از S Pen را نیز تأیید می‌کند.

به‌تازگی تصاویری از پرچم‌داران ۲۰۲۲ سامسونگ یعنی گلکسی اس ۲۲، گلکسی اس ۲۲ پلاس و گلکسی اس ۲۲ اولترا منتشر شده است که طراحی و ابعاد کلی آن‌ها را نشان می‌دهند. گلکسی اس ۲۲ دارای نمایشگر ۶.۰۶ اینچی، گلکسی اس ۲۲ پلاس دارای نمایشگر ۶.۵۵ اینچی و گلکسی اس ۲۲ اولترا دارای نمایشگر ۶.۸ اینچی است.

در تصویر گلکسی اس ۲۲ اولترا قلم دیجیتالی S Pen نیز همراه با آن دیده می‌شود. گلکسی اس ۲۲ اولترا شباهت بسیار زیادی به گوشی‌های گلکسی نوت دارد و ظاهر و شکل کلی آن به میزان بسیار زیادی شبیه به این سری از گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ است.

گوشی های گلکسی S22

تصاویر منتشرشده نشان می‌دهد که قلم دیجیتالی S Pen گلکسی اس ۲۲ اولترا در چهار رنگ سیاه، سفید، قرمز و سبز عرضه می‌شود و احتمالاً خود گوشی نیز با این رنگ‌ها روانه بازار خواهد شد؛ احتمالات تنها قسمت انتهایی S Pen که از زیر گوشی دیده می‌شود، رنگ متفاوتی دارد. در یکی از این تصاویر، گلکسی اس ۲۲ اولترا در کنار گلکسی اس ۲۱ اولترا قرار داده شده و ابعاد بزرگ‌تر گلکسی اس ۲۲ اولترا نسبت به مدل قبلی خود کاملاً مشخص است.

انتظار می‌رود گلکسی اس ۲۲ اولترا فاقد حفره دوربین سلفی باشد (احتمالاً دوربین سلفی این گوشی در زیر نمایشگر آن قرار خواهد داشت)؛ بنابراین ممکن است این گوشی دارای نمایشگر بزرگ‌تری نسبت به مدل قبلی خود باشد و نیروی آن توسط یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تأمین شود؛ البته در حال حاضر تمام این اطلاعات در حد حدس و گمان است و نمی‌توانیم آن‌ها را تأیید یا تکذیب کنیم.

در مورد دوربین گوشی‌ها باید گفت طبق اطلاعات منتشرشده احتمالاً دوربین اصلی گلکسی اس ۲۲ اولترا ۱۰۸ مگاپیکسل و دو گوشی دیگر ۵۰ مگاپیکسل است. دوربین سلفی هر سه گوشی هم ۴۰ مگاپیکسل خواهد بود؛ بنابراین هر سه گوشی برای ثبت تصاویر سلفی هم گزینه‌های بسیاری ایده‌آلی هستند. آیا به نظر شما گوشی‌های گلکسی اس ۲۱ اولترا و اس۲۲ اولترا می‌توانند جایگزین گوشی‌های گلکسی نوت شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • keyvan asadi
    keyvan asadi | ۳ دی ۱۴۰۰

    چقدر طراحی دوربینش زشته ! ۵(۶) تا دایره با چیدمان واقعا زشت ، به طراحش باید جایزه پریتزکر ۲۰۲۲ رو بدن با این هنر نمایی ...

مطالب پیشنهادی