ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی S21 فن ادیشن
موبایل

نگاه نزدیک به گلکسی S21 FE پیش از معرفی رسمی [تماشا کنید]

انتشار اطلاعات درباره گلکسی S21 FE همچنان ادامه دارد و حالا ویدیویی به اینترنت راه پیدا کرده که ما را بیشتر با طراحی محصول آینده سامسونگ آشنا می‌کند. در این ویدیو طراحی پنل پشتی و ...

احمدرضا فرهبد
نوشته شده توسط احمدرضا فرهبد | ۲ دی ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۰

انتشار اطلاعات درباره گلکسی S21 FE همچنان ادامه دارد و حالا ویدیویی به اینترنت راه پیدا کرده که ما را بیشتر با طراحی محصول آینده سامسونگ آشنا می‌کند. در این ویدیو طراحی پنل پشتی و جلویی دستگاه به نمایش گذاشته می‌شود، هرچند بنظر می‌رسد از یک کاور برای این دستگاه استفاده شده است.

تاکنون گزارش‌های زیادی در مورد این گوشی منتشر شده و تقریباً چیز پنهانی برای روز معرفی آن باقی نمانده است. در این ویدیو می‌توانید نمایی کلی از گوشی و رابط کاربری آن را مشاهده کنید.

مشخصات احتمالی گلکسی S21 FE

بر اساس اطلاعات غیر رسمی، گلکسی اس ۲۱ فن ادیشن مجهز به نمایشگر ۶.۴ اینچی امولد با تراکم پیکسلی ۴۴۱ پیکسل در هر اینچ، نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ خواهد بود. این نمایشگر حسگر اثر انگشت را زیر خود جای می‌دهد و با محافظ نمایشگر گوریلا گلس ویکتوس محافظت می‌شود.

دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی نسخه ارزان‌قیمت‌تر گلکسی اس ۲۱ دارای میدان دید عریض ۸۸ درجه و دوربین اصلی آن از یک لنز اصلی ۱۲ مگاپیکسلی به همراه لنز ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید و یک لنز تله‌فوتوی ۸ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابری تشکیل می‌شود. در ضمن این دوربین لرزشگیر اپتیکال نیز دارد و فوکوس خودکار با قابلیت تشخیص فاز دوگانه نیز یکی دیگر از ویژگی‌های شاخص آن محسوب می‌شود.

'گلکسی S21 FE

از مشخصات سخت‌افزاری گلکسی S21 FE می‌توان به رم ۶ و ۸ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی (بدون پشتیبانی از کارت حافظه)، پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۸۸۸ با فرکانس ۲.۸۴ گیگاهرتز و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع و شارژ بی‌سیم معکوس اشاره کرد.

پشتیبانی از اینترنت 5G، وای‌فای ۶ و USB C (Gen 1 3.2) از دیگر مشخصات شاخص این گوشی هستند. برخورداری از استاندارد IP68 که باعث می‌شود گوشی در برابر آب تا عمق یک متری به مدت ۳۰ دقیقه در برابر آب کاملاً مقاومت کند نیز از مزایای بسیار خوب گلکسی اس ۲۱ فن ادیشن است. انتظار می‌رود این گوشی با اندروید ۱۱ و One UI 3.1 روانه بازار شود. همچنین احتمالاً این گوشی از قابلیت Dex نیز پشتیبانی می‌کند و می‌توان از آن همانند یک دستگاه دسکتاپ استفاده کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی