ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی ۱۲ پرو با سنسور جدید IMX707 سونی از راه می‌رسد

شیائومی امروز رسما تایید کرد که گوشی شیائومی ۱۲ پرو به عنوان دوربین اصلی خود از سنسور جدید سونی IMX707 استفاده می‌کند که دارای رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی است. شیائومی ۱۲ استاندارد هم قرار است به ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۴ دی ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۰

شیائومی امروز رسما تایید کرد که گوشی شیائومی ۱۲ پرو به عنوان دوربین اصلی خود از سنسور جدید سونی IMX707 استفاده می‌کند که دارای رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی است. شیائومی ۱۲ استاندارد هم قرار است به سنسور IMX766 مجهز شود. اگرچه سنسور دوربین اصلی مدل استاندارد هم ۵۰ مگاپیکسلی است، اما در جزئیات با مدل پرو تفاوت دارد.

«لی جون»، مدیرعامل و موسس شیائومی امروز در چند پست اطلاعات جذابی را درباره دوربین سری شیائومی ۱۲ منتشر کرد. او ابتدا اعلام کرد که این گوشی با سنسور ۱/۱.۵۶ اینچی IMX766 سونی به بازار می‌آید که در راه‌اندازی، عکسبرداری، تصویربرداری پیوسته و عکاسی شبانه بسیار سریع عمل می‌کند. جون مدعی است که شیائومی ۱۲ با این سنسور می‌تواند به سریع‌ترین موبایل دنیا از حیث عکاسی تبدیل شود.

مدیرعامل این غول چینی در ادامه به سراغ انتشار اطلاعات شیائومی ۱۲ پرو رفت. او گفت این گوشی به عنوان دوربین اصلی از سنسور IMX707 استفاده می‌کند تا اولین گوشی دنیا با این سنسور باشد. این سنسور بسیار بزرگ با اندازه ۱/۱.۲۸ اینچی پیکسل‌های ۲.۴۴ میکرومتری تولید می‌کند و ۴۹ درصد ورودی نور بیشتر دارد.

شیائومی ۱۲ پرو قدرت بالایی در عکاسی شبانه دارد

شیائومی بهینه‌سازی‌های زیادی را روی قابلیت‌های عکاسی شبانه این دوربین اعمال کرده است. موسس این شرکت نمونه‌ای از تصاویر شبانه شیائومی ۱۲ پرو را به اشتراک گذاشته تا توانایی‌های آن را به نمایش بگذارد. در این نمونه‌ها می‌توانیم دقت بالای رنگ، حس طبیعی نورپردازی‌ها و کنترل صحیح نورها را ببینیم که باعث افزایش کنتراست بین نقاط تیره و روشن شده است.

منبع آگاه چینی با نام Digital Chat Station می‌گوید سنسور IMX707 در واقع همان IMX700 است که تغییراتی کوچکی داشته. یک بلاگر فناوری دیگر به نام Todo Plus هم این موضوع را تایید کرده و می‌گوید تفاوت خاصی میان IMX707 و نسل قبل آن وجود ندارد. با این حال، باید منتظر بمانیم تا ببینیم سونی از چه تفاوت‌هایی میان این دو محصول خبر خواهد داد.

سری جدید پرچمداران شیائومی قرار است در تاریخ ۲۸ دسامبر (۷ دی ماه) معرفی شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی