ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مایکروسافت
تکنولوژی

پس از گوگل و اینتل، مایکروسافت هم از حضور فیزیکی در CES 2022 منصرف شد

شیوع دوباره ویروس کرونا و گونه امیکرون باعث نگرانی دوباره بسیاری از جوامع شده و حالا برخی شرکت‌ها از حضور در محل برگزاری رویداد CES 2022 خودداری می‌کنند. اکنون مایکروسافت به عنوان جدیدترین شرکت از ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۴ دی ۱۴۰۰ | ۰۹:۳۰

شیوع دوباره ویروس کرونا و گونه امیکرون باعث نگرانی دوباره بسیاری از جوامع شده و حالا برخی شرکت‌ها از حضور در محل برگزاری رویداد CES 2022 خودداری می‌کنند. اکنون مایکروسافت به عنوان جدیدترین شرکت از حضور فیزیکی در این رویداد صرف‌نظر کرده است.

سخنگوی شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد:

مایکروسافت پس از بررسی آخرین داده‌ها در مورد کرونا که به سرعت در حال تکامل است، تصمیم گرفته تا به صورت حضوری در CES 2022 شرکت نکند.

حضور دیجیتالی مایکروسافت در CES 2022

مایکروسافت

با این وجود مایکروسافت که در گذشته یکی از شرکت‌کنندگان برجسته این کنفرانس محسوب می‌شد نیز اکنون در کنار غول‌های فناوری دیگری قرار خواهد گرفت که در این رویداد فناوری مهم و بزرگ که اوایل سال آینده میلادی برگزار خواهد شد، به صورت دیجیتال حضور خواهد داشت تا نوآوری‌های خود را به نمایش بگذارد.

تاکنون شرکت‌های بزرگی مانند لنوو، تی‌موبایل، آمازون، متا (فیسبوک سابق)، جنرال موتورز، اینتل، توییتر و گوگل به دلیل نگرانی‌های مربوط به شیوع ویروس کرونا از حضور در محل برگزاری رویداد صرف‌نظر کرده‌اند. شیوع گونه جدید امیکرون در ایالات متحده یک بار دیگر به سرعت در حال افزایش است و جمعیت زیادی را فرا گرفته است.

در همین حال CTA، هیئت نظارت بر این رویداد اصرار دارد که با انجام برخی اقدامات بهداشتی مانند نیاز به گواهی واکسیناسیون، استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی CES 2022 بدون مشکل برگزار خواهد شد. با این وجود طبق اعلام همین هیئت تاکنون ۴۲ شرکت‌کننده از حضور در آن منصرف شده‌اند.

روز گذشته نیز سخنگوی گوگل در بیانیه‌ای گفته بود: «ما بطور دقیق گسترش گونه امیکرون ویروس کرونا را زیرنظر داشته‌ایم و تصمیم گرفتیم تا برای حفظ سلامت و ایمنی تیم خود بهترین انتخاب ممکن را داشته باشیم.» اینتل نیز با اشاره به اهمیت سلامت کارکنان خود توضیح داد که در این رویداد به صورت حضوری شرکت نخواهد کرد و تمام محتوا و تجربیات خود را به صورت مجازی از طریق اتاق خبر اینتل ارائه خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی