ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بهترین برنامه تغییر صدای اندروید | معرفی و دانلود برترین اپلیکیشن تغییر صدا
نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی و دانلود بهترین برنامه‌ تغییر صدای اندروید که باید تجربه کنید

با تغییر صدا می‌توان کارهای زیادی انجام داد، از سرگرمی و شوخی با دوستان گرفته تا پروژه‌های حرفه‌ای. به همین دلیل می‌خواهیم در این مطلب 14 مورد از بهترین برنامه های تغییر صدای اندروید را ...

امیر امام جمعه
نوشته شده توسط امیر امام جمعه | ۱۶ دی ۱۴۰۰ | ۱۹:۰۰

با تغییر صدا می‌توان کارهای زیادی انجام داد، از سرگرمی و شوخی با دوستان گرفته تا پروژه‌های حرفه‌ای. به همین دلیل می‌خواهیم در این مطلب 14 مورد از بهترین برنامه های تغییر صدای اندروید را به شما معرفی کنیم.

اپ‌های گوشی‌های هوشمند روزبه‌روز پیشرفت می‌کنند و قابلیت‌های بیشتری را با دقت بالاتری در اختیار ما قرار می‌دهند. در گذشته اگر به دنبال تغییر صدا بودید، تنها می‌توانستید چنین کاری را با یک کامپیوتر انجام دهید اما حالا می‌توانید به سراغ گوشی‌تان بروید و مخصوصاً با ابزارهای تقلید صدا هوش مصنوعی به هدفتان دست پیدا کنید.

برای آشنایی با بهترین برنامه های تغییر صدای اندروید تا پایان این مقاله همراه دیجیاتو باشید.

1. برنامه Squeak Voice Changer

برنامه تغییر صدای اندروید

Squeak Voice Changer رابط کاربری ساده‌ای دارد و با سرعت بالایی صدای شما را به یکی از کاراکترهای موجود تبدیل می‌کند. این اپ میزبان‌ کاراکترهای زیادی است و از Bruce the bot گرفته تا Patrick the Monster را در اختیارتان قرار می‌دهد. پیش از اینکه صدای خودتان را ضبط کنید، می‌توانید پیش‌نمایش از این شخصیت‌ها را ببینید.

پس از اینکه صدای موردنظرتان را انتخاب کردید، تنها کاری که باید انجام دهید، ضبط صدا در هنگام صحبت است. Squeak Voice Changer صدای شما را به شخصیت موردنظرتان تغییر می‌دهد و خروجی شفاف و دقیق است. با توجه به مدت زمان صدایی که ضبط کرده‌اید، برای تبدیل آن باید صبر کنید.

پس از تبدیل صدا به شخصیت موردنظرتان، می‌توانید آن را به عنوان یک فایل صوتی دانلود کنید یا اینکه بطور مستقیم در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. برای اینکه بتوانید از تمام شخصیت‌های این اپ استفاده کنید، باید هزینه بپردازید.

نسخه رایگان این برنامه محدودیت‌هایی دارد. برای مثال به شخصیت‌های محدودتری دسترسی دارید و البته باید با تبلیغات سروکله بزنید. اما با وجود چنین مواردی، از نظر مدت زمان ضبط صدا محدودیتی در نسخه رایگان وجود ندارد.

Squeak Voice Changer

Squeak Voice Changer

سازنده: Halaska قیمت: رایگان (با پرداخت درون‌برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۵.۸ مگابایت زبان:

2. برنامه Voice Changer With Effects

برنامه تغییر صدای اندروید

به سراغ دومین اپ در لیست برنامه های هوش مصنوعی تغییر صدا می‌رویم. اگر برنامه قبلی برایتان ساده است و قابلیت‌های زیادی ندارد، اپ Voice Changer With Effects را امتحان کنید.

این اپ حاوی افکت‌های زیادی است که می‌توانید روی صدای خودتان اعمال کنید. بجای شخصیت‌های خاص، می‌توانید با افکت‌هایی کار کنید که با آن‌ها آشنایی دارید. از این افکت‌ها می‌توان به هلیوم، زامبی و Deep Voice برای طرفداران بتمن اشاره کرد.

برنامه Voice Changer With Effects می‌تواند از صدای شما به عنوان یک فایل صوتی خروجی بگیرد یا اینکه بطور مستقیم آن را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارد. این اپ همچنین امکان پست یک تصویر با صدا در فیسبوک را برایتان فراهم می‌کند و حتی می‌توانید این صدا را به عنوان صدای زنگ یا نوتیفیکیشن موبایل تنظیم کنید. علاوه بر این موارد، می‌توانید از هر متنی هم صدا بسازید.

این اپ به بخشی برای مشاهده صداهای ضبط شده قبلی مجهز شده و در حالی که نسخه رایگان افکت‌های زیادی در اختیارتان قرار می‌دهد، با پرداخت هزینه دیگر برایتان تبلیغات به نمایش گذاشته نمی‌شود. توسعه‌دهنده این اپ، برنامه دیگری به نام VoiceTooner هم تولید کرده که برای استفاده از صدای شخصیت‌های کارتونی و انیمیشنی مناسب است.

Voice changer with effects

Voice changer with effects

سازنده: Baviux قیمت: رایگان (با پرداخت درون‌برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۹.۶ مگابایت زبان:

3. برنامه Voice Changer

برنامه تغییر صدای اندروید

Voice Changer شباهت زیادی با اپ قبلی دارد، با این حال تفاوت‌هایی هم میان آن‌ها به چشم می‌خورد. برای مثال رابط کاربری Voice Changer شهودی‌تر و مدرن‌تر است و دکمه‌ها ظاهر بهتری دارند. با این وجود، فرایند کار تفاوتی با برنامه قبلی ندارد.

در Voice Changer شما صدایتان را ضبط می‌کنید، یک افکت برایش انتخاب می‌کنید و در نهایت به فایل دست می‌یابید و می‌توانید آن را دانلود کنید. این اپ امکان ساخت یک فیلتر شخصی را هم برایتان فراهم می‌کند که در آن می‌توانید المان‌ها را با توجه علاقه‌تان تنظیم کنید.

Voice Changer قابلیتی برایتان درنظر گرفته که توسط آن می‌توانید صداهای ضبط شده را برش دهید. شما می‌توانید فایل‌های خروجی را به اشتراک بگذارید یا از آن‌ها به عنوان زنگ گوشی استفاده کنید. متاسفانه درون این اپ تبلیغات وجود دارد که می‌توانند کمی برایتان آزاردهنده باشند.

voice changer

voice changer

سازنده: 302 Lock Screen قیمت: رایگان (با پرداخت درون‌برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۷.۵ مگابایت زبان:

4. برنامه Narrator's Voice

برنامه تغییر صدای اندروید

Narrator's Voice در حقیقت یک اپ برای تبدیل متن به گفتار است تا بتوانید یک داستان یا نریشن را ضبط کنید. برای کار با این اپ بهتر است بجای اینکه صحبت کنید، آن را تایپ کرده یا اینکه یک فایل متنی حاوی اسکریپت را درون آن قرار دهید. زمانی که کار تمام شود، این اپ امکان دانلود فایل یا اشتراک‌گذاری آن را برایتان فراهم می‌کند.

یکی از قابل توجه‌ترین ویژگی‌های این برنامه، وجود مترجم داخلی است. علاوه بر این، با صداهای زیادی روبه‌رو هستیم، بنابراین با انتخاب زبان خروجی می‌توانید از Narrator's Voice برای ویدیوها یا ارائه‌ها استفاده کنید. این برنامه با زبان‌های مختلفی از ژاپنی و آلمانی گرفته تا ایتالیایی سازگار است.

این اپ شخصیت‌های زیادی از باراک اوباما گرفته تا کورتانا را در اختیارتان قرار می‌دهد. Narrator's Voice با فیسبوک ادغام شده تا نتایج را درون تایم لاین شما منتشر کند. اگرچه اکثر قابلیت‌های این برنامه رایگان هستند، اما برای اینکه از شر تبلیغات خلاص شوید، باید هزینه پرداخت کنید.

Narrator's Voice

Narrator's Voice

سازنده: Escolha Tecnologia قیمت: رایگان (با پرداخت درون‌برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۱۳ مگابایت زبان:

5. برنامه VoiceFX

برنامه VoiceFX

VoiceFX یکی از جالب‌ترین اپ‌های موجود در این لیست است که در کنار ترفندهای صوتی رایج، از ابزار منحصر به فردی هم بهره می‌برد. یکی از این ابزارها، حالت بازخورد زنده است که در هنگام صحبت کردن صدای شما را تبدیل می‌کند.

یکی دیگر از این قابلیت‌ها، امکان استریم زنده است. شما می‌توانید خروجی را طور زنده درون مرورگر وب یا مدیا پلیر استریم کنید. VoiceFX چنین کاری را از طریق یک آدرس URL سفارشی و سرور انجام می‌دهد. شما تنها باید آدرس را وارد کنید و زمانی که شروع به صحبت کنید، بطور همزمان به صدای دیگری تبدیل می‌شود.

VoiceFX با سایر اپ‌های موجود در لیست بهترین برنامه های تغییر صدای اندروید یک تفاوت دارد که آن، امکان استفاده از فایل‌های صوتی موجود در دستگاه بجای ضبط یک صدای جدید است. بنابراین می‌توانید یکی از صداهای قبلی خود را درون این برنامه قرار دهید و خروجی را تحویل بگیرید.

VoiceFX - Voice Changer with voice effects

VoiceFX - Voice Changer with voice effects

سازنده: MOBZAPP قیمت: رایگان (با پرداخت درون‌برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۱۸ مگابایت زبان:

6. برنامه Handy Tools Studio Voice Changer

برنامه Handy Tools Studio Voice Changer

Handy Tools Studio Voice Changer در نگاه اول آشنا به نظر می‌رسد، اما همانند VoiceFX با برخی ویژگی‌ها خودش را از دیگر اپ‌های موجود در این لیست متمایز می‌کند. شما در این برنامه به قابلیت‌های استاندارد مانند دسته‌ای از چندین صدا و توانایی ذخیره نتایج روی موبایل دسترسی دارید.

در کنار این ویژگی‌ها، این اپ از افکت‌های خاصی برای خوانندگان بهره می‌برد، بنابراین Handy Tools Studio Voice Changer صدای عادی شما را می‌گیرد و با تغییراتی اساسی، خروجی شبیه صدای ضبط شده در استودیو می‌شود. البته این اپ از شخصیت‌های متفاوتی برای تغییر صدای کاربر هم بهره می‌برد.

Voice Changer Voice Recorder - Editor & Effect

Voice Changer Voice Recorder - Editor & Effect

سازنده: Handy Tools Studio قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۷ مگابایت زبان:

در این مقاله سعی کردیم بهترین برنامه های تغییر صدای اندروید را به شما معرفی کنیم که هرکدام کاربردهای مخصوص به خودش را دارد. بنابراین در کنار سرگرمی، می‌توانید از آن‌ها استفاده جدی هم داشته باشید

7. برنامه AndroidRock Voice Changer

اپلیکیشن Voice Changerمحصول استودیو AndroidRock یکی دیگر از عناوین اختصاصی برای تغییر صدا به شمار می‌رود که امکاناتی بالاتر از حد متوسط سایر رقبای خود در اختیار کاربران می‌گذارد. جلوه‌های صوتی مختلفی مثل زنبور، پیرمرد، مریخی و... درون اپ یافت می‌شوند و اساس کار آن مشابه با بسیاری دیگر از برنامه‌های همین زمینه است. کاربرد باید در ابتدا صدای خود را ضبط کند و سپس جلوه صوتی روی آن اعمال می‌شود.

امکان استفاده از جلوه‌های صوتی روی فایل‌هایی که در گذشته روی حافظه داخلی دستگاه ضبط شده‌اند نیز وجود دارد. عملکرد برنامه هم تقریباً بدون ایراد و مشکل فنی است. کاربران می‌توانند به صورت رایگان از Voice Changerبدون پرداخت هزینه استفاده نمایند؛ اگرچه باید برخی تبلیغات داخل آن را تحمل کنند.

	 Voice Changer

Voice Changer

سازنده: AndroidRock قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۷.۵ مگابایت زبان:

8. برنامه Voicemod Clips

اگر می‌خواهید در کنار تغییر صدا، امکان ضبط ویدیو را هم داشته باشید، Voicemod Clips گزینه مناسبی به شمار می‌رود. همچنین امکان ضبط و اعمال افکت به تنهایی روی فایل‌های صوتی نیز وجود دارد. با این حال هدف اصلی اپلیکیشن، ارائه خروجی با قابلیت استفاده در شبکه‌های اجتماعی مختلف از جمله اسنپ‌ چت، اینستاگرام و تیک تاک بوده است.

Voicemod Clips

Voicemod Clips

سازنده: Voicemod قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۲۰۸ مگابایت زبان:

9. برنامه Voice Changer

اپلیکیشن Voice Changer عملکرد کاملاً قابل قبولی از خود نشان داده است و می‌تواند به خوبی صدای کاربران را تغییر دهد. امکان ضبط صدا در داخل برنامه یا افزودن فایل‌ها از حافظه داخلی دستگاه وجود دارد و سپس می‌توان جلوه‌های مختلفی را روی آن‌ها اعمال کرد. حجم کم، عدم نیاز به پرداخت حق اشتراک و امکان به اشتراک‌گذاری مستقیم خروجی از سایر ویژگی‌های مهم این برنامه به شمار می‌روند.

	 Voice Changer

Voice Changer

سازنده: MeiHillMan قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۶.۴ مگابایت زبان:

10. برنامه Call Voice Changer - IntCall 

سازندگان اپلیکیشن Call Voice Changer وعده تغییر بی‌نقص و کامل صدای کاربر را می‌دهند و تا حدود زیادی در این امر موفق بوده‌اند. افراد می‌توانند در کنار فیلترهای مختلف، تنظیمات دستی گوناگون را نیز به کمک این برنامه روی صدای خود اعمال کنند. همچنین در هنگام تماس‌های صوتی می‌توان جلوه‌های بامزه و خنده‌دار مثل صدای شخصیت‌های کارتونی، آهنگ تولدت مبارک و خوشامدگویی به زبان‌های مختلف را پخش کرد.

کاربران جدید امکان استفاده آزمایشی از اپلیکیشن Call Voice Changer را به مدت سه روز خواهند داشت و پس از آن باید با پرداخت حق اشتراک به بهره‌گیری از قابلیت‌های برنامه ادامه دهند.

Call Voice Changer - IntCall

Call Voice Changer - IntCall

سازنده: Astra Communication LTD قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: ۳۲ مگابایت زبان:

11. برنامه Funcalls

اپلیکیشن Funcalls یکی دیگر از عناوین موجود در زمینه تغییر صدا است. اگرچه این برنامه امکانات بسیار پیشرفته‌ای را مانند سایر رقبای خود ارائه نمی‌کند؛ اما به ویژگی ضبط تماس‌های صوتی مجهز شده است که به ندرت در سایر اپ‌ها دیده می‌شود. کاربران می‌توانند با ضبط صدا در حین مکالمه، فیلترهای مختلفی را پس از اتمام استفاده نمایند.

رابط کاربری برنامه به نسبت ساده است و به صورت رایگان می‌توان از افکت‌های مختلف بهره گرفت. با این حال برخی دیگر از قابلیت‌ها به صورت پولی در اختیار کاربر قرار می‌گیرند.

Funcalls - Voice Changer & Call Recording

Funcalls - Voice Changer & Call Recording

سازنده: Funcalls قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۳۵ مگابایت زبان:

12. برنامه Voice Changer - Voice Editor

Voice Changer - Voice Editor یکی از بهترین برنامه‌های تغییر صدا محسوب می‌شود که تعداد زیادی از فیلترها را در دسته‌بندی‌های مختلف به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین قابلیت تقسیم فایل‌های صوتی و ویرایش آن‌ها نیز ارائه شده است. پشتیبانی از واتساپ یکی دیگر از ویژگی‌های مهم برنامه است که امکان استفاده از آن به صورت مستقیم در پیام‌رسان مذکور را ممکن می‌سازد.

Voice Changer - Voice Editor autotune audio effect

Voice Changer - Voice Editor autotune audio effect

سازنده: SoulApps Studio قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۱۷ مگابایت زبان:

13. برنامه Call Voice Changer Allogag

از دیگر اپلیکیشن‌های تغییر صدا در دستگاه‌های مبتنی بر iOS می‌توان به Call Voice Changer Allogag اشاره کرد که به خوبی از پس وظیفه خود برآمده است. رابط کاربری ساده برنامه امکان استفاده از آن را بسیار آسان کرده است و می‌توان از امکانات آن در طی تماس‌های صوتی نیز بهره گرفت. انتخاب صدای پس‌زمینه، پیش‌نمایش صوتی و استفاده از چندین فیلتر به صورت همزمان از دیگر قابلیت‌های برنامه محسوب می‌شوند. در ابتدا مقداری اعتبار رایگان در اختیار کاربر قرار می‌گیرد، اما با اتمام اعتبار باید از پرداخت درون برنامه‌ای استفاده کنید.

Call Voice changer Allogag

Call Voice changer Allogag

سازنده: ACETELECOM قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: ۳۳ مگابایت زبان:

14. برنامه Voice Changer Plus

به کمک اپلیکیشن Voice Changer Plus می‌توان فیلترهای مختلفی را روی فایل‌های صوتی اعمال کرد و آن‌ها را به اشتراک گذاشت. البته خبری از پشتیبانی در تماس‌های صوتی نیست؛ اما همچنان سایر قابلیت‌های برنامه به خوبی عمل می‌کنند. طیف وسیعی از جلوه‌های صوتی در اختیار کاربران قرار گرفته است و امکان کاهش یا افزایش سرعت پخش هم وجود دارد. حتی می‌توان فایل‌ها را به صورت معکوس اجرا نمود.

Voice Changer Plus

Voice Changer Plus

سازنده: Arf Software Inc. قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: ۱۰۶ مگابایت زبان:

سوالات متداول کابران درمورد برنامه تغییر صدای اندروید

بهترین برنامه های تغییر صدا کدام هستند؟

برنامه‌های زیادی در این خصوص ساخته شده‌اند. اما از بهترین آن‌ها می‌توان به VoiceFX، Voice Changer، Narrator's Voice و... اشاره کرد.

آیا می توان با برنامه های تغییر صدا استریم زنده انجام داد؟

بله، بعضی از برنامه های تغییر صدا این امکان را به شما می‌دهند که بتوانید با آن‌ها استریم زنده انجام دهید. مانند برنامه VoiceFX که این امکان را برای شما فراهم می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی