ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کادو
راهنمای خرید

راهنمای خرید آنلاین: از کجا هدیه و کادو بخریم؟

هدیه و کادو دادن یکی از لذت‌بخش‌ترین کارهای دنیا است که گاهی اوقات تبدیل به ماموریتی غیرممکن می‌شود. در این مطلب قصد داریم به کمک افرادی بیاییم که ایده‌ای جهت خرید هدیه ندارند. از همین ...

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۲۲ دی ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۰

هدیه و کادو دادن یکی از لذت‌بخش‌ترین کارهای دنیا است که گاهی اوقات تبدیل به ماموریتی غیرممکن می‌شود. در این مطلب قصد داریم به کمک افرادی بیاییم که ایده‌ای جهت خرید هدیه ندارند. از همین روی بهترین سایت‌ها برای خرید آنلاین کادو را به شما معرفی خواهیم کرد.

شاید سخت‌ترین بخش هدیه‌ دادن عدم آگاهی از علاقمندی‌های طرف مقابل باشد، اینگونه ممکن است برای کادوی‌مان هزینه زیادی کنیم اما طرف مقابل نپسندد. از همین روی برخی فروشگاه‌های آنلاین در راستای حل این مشکل راه‌اندازی شده‌اند.

این کسب‌وکارهای آنلاین بنابر مناسبت‌های مختلف مثل ولنتاین، تولد، روز مادر، روز پدر، روز زن و جنسیت طرف مقابل و… هدیه‌های خلاقانه‌ای را به شما پیشنهاد می‌دهند که می‌توانید گزینه مورد نظر خود را از آن فروشگاه خریداری کنید.

علاوه‌براین سازمان‌ها و شرکت‌ها نیز می‌توانند از این وبسایت‌ها برای تهیه هدیه جهت قدردانی از کارمندان خود استفاده کنند.

بنابراین اگر از آن دسته افرادی هستید که از علایق طرف مقابل خود خبر ندارید، با ما همراه شوید تا با 7 سایتی که شما را در خرید آنلاین کادو یاری می‌کنند، آشنا شوید.

خرید آنلاین کادو از دیجی‌کالا

دیجی‌کالا یکی از گزینه‌های مناسب برای خرید آنلاین کادو است؛ چه برای آنکه هدیه‌اش را تعیین کرده و چه کسی که تصمیمی درباره کادویی خود نگرفته است.

کارت هدیه

دیجی‌کالا امکان خرید کارت هدیه در طرح‌ها و قیمت‌های مختلف را برای کاربران خود فراهم ساخته است. این کارت‌های هدیه برای مناسبت‌های مختلف مانند تولد، سال جدید، روز مادر و... طراحی شده‌اند.

اگر از آن دسته از افرادی هستید که ترجیح می‌دهید نوع کادو را خود هدیه‌گیرنده انتخاب کند، کارت‌های هدیه دیجی‌کالا به کارتان می‌آید.

کارت هدیه دیجی‌کالا تنها برای خرید از این فروشگاه آنلاین قابل استفاده است؛ همچنین این کارت امکان مرجوعی یا تبدیل به وجه نقد را ندارد.

این کارت‌ها محدودیت زمانی برای استفاده ندارند اما یک بدی آن، عدم وجود نسخه دیجیتالی است؛ یعنی بایستی حتما کارت فیزیکی را به هدیه‌گیرنده تحویل دهید.

اما اگر سلیقه طرف مقابل را می‌دانید، به راحتی می‌توانید برای خرید آنلاین هدیه مد نظر خود به دیجی‌کالا مراجعه کنید.

ارسال در دیجی‌کالا برای سفارشات بیشتر از 300 هزار تومان رایگان است و می‌توانید روز تحویل کالای خود را مشخص کنید. همچنین تا 7 روز طبق شرایط نوشته شده در این سایت، امکان مرجوع کالای خریداری شده وجود دارد.

از دیگر مزایای دیجی‌کالا می‌توان به امکان خرید قسطی با دیجی‌پی اشاره کرد.

شما همچنین می‌توانید در دیجی‌کالا فهرستی از علاقمندی‌های خود ایجاد و آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. این گونه اگر کسی خواست برای شما هدیه‌ای بخرد، دغدغه کمتری خواهد داشت.

پرامون: مناسب برای خرید کادو روز زن و مرد

یکی از بهترین گزینه‌ها برای هدیه دادن به افراد، خرید زیورآلات و اکسسوری است. پرامون عرضه کننده این محصولات بوده و یکی از سرویس‌های قابل توجه آن امکان تعویض رایگان محصول طی یک هفته است. اینگونه خیال‌تان راحت است که اگر طرف مقابل از هدیه شما راضی نبود به راحتی آن را تعویض کند.

کادو روز زن و روز پدر

انواع اکسسوری و زیورآلات مردانه و زنانه از قبیل گل سر و سینه، جاسوئیچی، انگشتر، دستبند، بج سینه، خودنویس، فندک، مدال و پابند، ساعت مچی و لوازم دکوری از سه برند زرسام، دیوید مورس و مونته آرچی در پرامون عرضه می‌شود.

هر یک از محصولات ارائه شده در پرامون دارای گارانتی بوده که در صفحه مربوط به هر کالا توضیحات آن داده شده است. از همین روی این سایت گزینه‌ای مناسب برای خرید کادو تولد برای دختر و مردانه، هدیه روز مادر، پدر و روز زن هست.

یکی دیگر از قابلیت‌های پرامون، امکان ارسال کالا به عنوان هدیه است که می‌توانید محصول خریداری شده را به صورت کادوپیچ به همراه کارت تبریک برای هدیه‌گیرنده ارسال کنید.

همچنین باشگاه مشتریان پرامون به ازای هر خرید 10 درصد از مبلغ خرید را به مشتریان هدیه می‌دهد که می‌توانند از آن را در خرید بعدی استفاده کنند. هزینه ارسال نیز به سراسر ایران رایگان است و امکان تحویل 24 ساعته در شهر تهران وجود دارد.

همان طور که گفته شد امکان مرجوع یا تعویض محصول در پرامون وجود دارد. در صورتی که کالا مورد پسند فرد هدیه‌گیرنده نباشد می‌تواند با داشتن شناسه محصول و در صورت سالم بودن آن، کالا را تا هفت روز به صورت رایگان تعویض کند. در صورت گذشت این زمان، تعویض مشمول کسر 10 درصد از هزینه پرداخت شده خواهد شد.

در صورتی که محصول سالم و دارای فاکتور و شناسنامه باشد بدون هیچ محدودیت زمانی امکان مرجوع آن نیز وجود دارد اما 20 درصد از هزینه پرداخت شده کسر خواهد شد.

پیکادو؛ مناسب برای ایرانیان مقیم خارج و دلتنگ خانواده

سرویس ارسال کادو پیکادو (paykado) فعالیت خود را از تابستان امسال و با یک انگیزه متفاوت آغاز کرد. ایرانیان مقیم خارج می‌توانند به کمک این پلتفرم، برای خانواده و دوستان‌شان در ایران هدایای زیبا و خوشمزه ارسال کنند.

ارسال کادو با پیکادو

جهت عضویت در پیکادو نیاز به شماره تلفن نیست و می‌توانید با حساب کاربری گوگل یا فیسبوک خود وارد سایت شوید.

یکی از ویژگی‌های پیکادو دسته‌بندی مختلف هدایا است. در این سایت از عطر گرفته تا پیتزا، از کیک گرفته تا اکسسوری را برای سورپرایز طرف مقابل سفارش داد.

کیک و دسر، گل، هدیه، افزونه و غذا دسته‌بندی‌های پیکادو هستند. در بخش افزونه شما می‌توانید کارت هدیه نماوا و نت فلیکس یا شکلات و بادکنک هلیومی سفارش دهید. دسته‌بندی هدیه نیز شامل انواع و اقسام کالاهای مختلف مانند عطر، اکسسوری، عروسک، آجیل و خشکبار و… می‌شود.

فروشندگان فعال در پیکادو کالاهای خود را برای عرضه به مشتریان ارائه می‌کنند و محصولات به قیمت دلاری روز محاسبه و تعیین می‌شوند.

امکان تغییر ترتیب نمایش براساس محبوب‌ترین‌ها، تازه‌ها، قیمت و… نیز در سایت وجود دارد. همچنین می‌توانید کالاهای سایت را براساس برچسب‌های تعیین شده مانند اقتصادی، رسمی، زنانه، روز مادر، تسلیت و … فیلتر کنید.

قبل از نهایی کردن سفارش خود نیز می‌توانید برای عزیزانتان پیام یا یادداشت اضافه کنید. اگر هم به شخصی‌سازی بیشتری مثل جعبه‌ کادو یا تزئینات خاص نیاز داشتید بایستی با پشتیبانی هماهنگ کنید.

مقصد هدیه‌ها در پیکادو فعلا محدود به شهرهای تهران، کرج، ساری، اصفهان، شیراز، تبریز، مشهد و رشت بوده اما در آینده‌ای نزدیک سایر شهرهای کشور نیز در دسترس قرار خواهند گرفت.

پس از تعیین سفارش خود می‌توانید بازه‌های تحویل کادو را انتخاب کنید. 4 بازه زمانی در روز در نظر گرفته شده که اگر سفارش شما نیاز به زمان اضافی نداشته باشد می‌توانید کادوی خود را در همان روز سفارش ارسال کنید. این قابلیت باعث شده تا پیکادو گزینه مناسبی برای افرادی باشد که مناسبت‌های مهم را دقیقه نودی به خاطر میاورند.

هنگام نهایی کردن سفارش نیز می‌توانید برای سورپرایز طرف مقابل از پیکادو بخواهید بدون اطلاع قبلی به فرد کادو را ارسال کند. در این صورت بایستی تعیین کنید در صورت عدم حضور گیرنده، بسته به نگهبان، یکی از همسایه‌ها تحویل شود.

از هر کشوری که امکان استفاده از پی‌پل (PayPal) یا کارت‌های اعتباری را داشته باشید می‌توانید از پیکادو استفاده کنید. حتی درگاه پرداخت ریالی برای افراد ساکن ایران وجود دارد. هزینه ارسال در پیکادو به نسبت سایر فروشگاه‌های آنلاین تقریبا بالا است اما با توجه به نوع خدمت‌دهی تقریبا منطقی به نظر می‌رسد.

با توجه به اینکه پیکادو کالاها را به قیمت ریالی‌شان عرضه می‌کند در هنگام ثبت سفارش مبلغی به عنوان کارمزد و مالیات اخذ می‌شود که ترکیبی از یک رقم ثابت و درصدی از مبلغ خرید شما است.

پشتیبانی پیکادو

پس از ثبت سفارش ایمیلی برای شما ارسال شده و توضیحات آن برای شما ارسال می‌شود. به طور مثال قیمت دلار در زمان ثبت سفارش نیز درج می‌شود.

با تغییر در وضعیت سفارش شما نیز ایمیلی برایتان ارسال و شما را از تغییرات با خبر می‌سازند. در صورتی که مایل باشید نیز می‌توانید از این تغییرات در واتس‌اپ خود با خبر شوید که بایستی شماره تلفن‌تان تایید شود.

ویستور: خرید آنلاین کادو با ارسال کارت تبریک، گل و کیک

فروشگاه آنلاین ویستور یکی از متنوع‌ترین دسته‌بندی‌های کالایی برای خرید هدیه دارد. گل و گیاه، گروه چرم، تنقلات، دکوراتیو، زیورآلات و اکسسوری، مد و پوشاک، کالای دیجیتال، عطر، لوازم تحریر و کتاب در کنار انواع هدایای خاص مثل ماگ، قاب عکس اختصاصی و پک بهداشتی از جمله کالاهایی هستند که در این فروشگاه عرضه می‌شوند.

همچنین امکان سفارش هدایای سازمانی به مناسبت‌های مختلف و به صورت شخصی‌سازی شده در ویستور وجود دارد.

خرید آنلاین هدیه سازمانی

ویستور کمپین‌های فروش زیادی در طول سال برگزار می‌کند که اکثرا براساس روزهای خاص سال طراحی شده‌اند؛ مثلا می‌توانید مجموعه‌ای از انواع هدیه روز مادر و کادوی روز زن را با پک‌های مخصوص تحویل بگیرید.

اما یکی از سرویس‌های خاص این فروشگاه، برگزاری جشن‌های شما توسط تیم ویستور است که آن را در قالب یک برنامه سورپرایز طراحی و اجرا می‌کنند.

از دیگر مزایای ویستور امکان ارسال کارت تبریک، کیک (ویژه ساکنین تهران)، تنقلات و گل (باز هم ویژه ساکنین تهران) به همراه کالای خریداری شده است تا کاملا فرد هدیه گیرنده را خوشحال کنید.

ارسال سفارش‌ها در شهر تهران از طریق پیک و سایر شهرها از طریق پست ارسال می‌شود. هزینه ارسال سفارش‌های بیشتر از 350 هزار تومان نیز به سراسر ایران رایگان است. همچنین سفارش‌های شما با کادوپیچی و بسته‌بندی خاص ارسال خواهند شد.

مرجوع کالا تا 7 روز پس از تحویل مرسوله امکان پذیر است و اگر نشان تعویض بی قید و شرط داشته باشد و به تایید عدم استفاده توسط کارشناسان ویستور برسد امکان بازگشت دارد. سایر کالاها نیز بایستی شامل قوانین مرجوعی کالا این فروشگاه شوند.

کافه کادو

کافه کادو پلتفرمی برای خرید و فروش طیف گسترده‌ای از محصولات اعم از لوازم خانگی، دکوری، مبلمان تا لوازم آرایشی و بهداشتی است. این پلتفرم فعالیت خود را از سال 1393 آغاز کرده است.

کادو مردانه

کافه کادو به صورت مارکت پلیس فعالیت کرده و مجموعه‌ای از فروشگاه‌های آنلاین را در دل خود جای داده است؛ که با نظارت بر کیفیت کالاها سعی بر رعایت حقوق مشتریان خود دارد.

این پلتفرم بخشی به نام «خیابان هنر» دارد که برای حمایت و پشتیبانی از تولیدکنندگان صنایع دستی است.

در کافه کادو بخشی برای راهنمایی افراد جهت خرید آنلاین هدیه در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید با تعیین جنسیت فرد دریافت کننده هدیه، بودجه خود و نوع آن از پیشنهادهای این پلتفرم آگاه شوید.

توجه داشته باشید بسیاری از محصولات کافه کادو بعد از سفارش شما تولید می‌شوند و این ویژگی دست آفریده‌ها و صنایع دستی عرضه شده در این فروشگاه است؛ لذا ممکن است از زمان سفارش زمانی بین 2 تا 5 روز نیاز باشد تا کالا به دست شما برسد. هنگام خرید هر محصول می‌توانید توضیحات مربوط به سفارش‌تان را درج کنید تا کالایی را مطابق دلخواه خود به فرد مقابل هدیه دهید.

بسته بندی کالاهای خریداری شده توسط تولیدکنندگان آن انجام شده و برای مشتریان ساکن در تهران با پیک و سایر شهرها از طریق پست ارسال خواهد شد.

درباره امکان مرجوع کالا و هزینه ارسال در این وبسایت اطلاعاتی درج نشده است.

ای‌کادو

ای‌کادو را می‌توان یک بازار آنلاین و شبکه اجتماعی خرید و فروش دانست. شما با عضویت در آن می‌توانید فروشندگان یا سایر خریداران را دنبال کنید و حتی لیست آرزویی برای خود تهیه کنید. اینگونه اگر کسی خواست به شما هدیه دهد، می‌تواند از گزینه‌های این لیست استفاده کند.

کادو دست ساز

محصولات ایکادو در دسته بندی مخصوص مردان، زنان، بچگانه، خانه و زندگی، هنری و دست‌ساز، اسباب‌بازی و سرگرمی و چاپ سفارشی تقسیم بندی می‌شود. همچنین می‌توانید کالاها را براساس مناسبت‌های مختلف فیلتر کنید.

در صفحه هر محصول مشخصات و عکس کالا، مدت زمان ثبت سفارش تا ارسال کالا و تخمین هزینه آن به شما اعلام می‌شود.

در صورتی که شهر شما و فروشنده کالا یکسان باشد، می‌توانید در همان روز کالای خود را تحویل بگیرید.

محصولات تا 5 روز امکان مرجوع کردن دارند به شرطی که محصول مورد استفاده قرار نگرفته و در بسته‌بندی اصلی ارسالی خود باشد.

کاردوشاپ

کاردو شاپ از سال 95 فعالیت خود را در زمینه فروش انواع هدیه، کادو، تزئینات جشن و مراسمات آغاز کرده است. این پلتفرم طی همکاری با وارد‏کنندگان و توزیع‏ کنندگان اصلی کالاها در ایران در تلاش است تا نیازهای مشتریان خود با کاربری‏‌های متفاوت آنان را برآورده سازد.

کادو برای تولد

دسته بندی محصولات کاردوشاپ شامل مد و پوشاک، دکوراتیو،گروه چرم، جعبه هدیه، لوازم جشن و مراسمات، هدایای تبلیغاتی و خاص مانند تقویم اختصاصی می‌شود.

همچنین براساس علاقمندی افراد دسته‌بندی کالایی صورت گرفته است تا مشتریان را برای خرید آنلاین هدیه راهنمایی کند.

زمان ارسال بستگی به نوع کالای انتخاب شده دارد. پس از تامین کالا، یک تا 4 روز کاری زمان خواهد برد و از طریق پیک به مشتریان ساکن تهران و پست به مشتریان ساکن شهرستان‌ها تحویل داده خواهد شد. هزینه ارسال برای سفارش‌های بالای 300 هزار تومان نیز رایگان است.

بازگشت کالای خریداری شده در کاردو شاپ نیز ممکن بوده و تا 10 روز از زمان تحویل می‌توانید در صورت داشتن شرایط، کالای خود را مرجوع کنید.

گیفت‌آس

گیفت‌آس یکی دیگر از سایت‌هایی است که می‌توانید جهت خرید آنلاین هدیه از آن استفاده کنید.

کادو ولنتاین

تنوع محصولات در گیفت‌آس بسیار بالاست از اکسسوری گرفته تا تنقلات، گل، سرگرمی، دکوری و پوشاک که می‌توانید بنابر سلیقه طرف مقابل خود یکی را انتخاب کنید. همچنین در این وبسایت امکان خریداری هدایای شرکتی مناسب با کسب‌وکارهای مختلف وجود دارد.

این فروشگاه همانند کافه کادو، پلتفرمی مارکت پلیس بوده و تامین کنندگان را به خریداران متصل می‌کند.

پس از ثبت خرید کارشناسان فروش گیفت‌آس جهت تایید نهایی و هماهنگی‌های لازم با شما تماس می‌گیرند. سفارشات شهر تهران که به وسیله پیک موتوری ارسال می‌شوند در همان زمان تحویل ذکر شده برای هر محصول به دست مشتریان خواهد رسید، همچنین مدت زمان ارسال سفارشات پستی بر عهده شرکت پست است.

ارسال خریدهای بالای 300هزار تومان رایگان است اما اگر دوشنبه‌ها سفارش خود را نیز ثبت کنید، مشمول ارسال رایگان خواهید شد.

مرجوع کالا نیز تا 7 روز پس از تحویل امکان پذیر است که برای آگاهی از شرایط آن بایستی به وبسایت گیفت آس مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی