ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آی‌مک M1
تکنولوژی

نسل جدید آی‌مک پرو با طراحی مشابه آی‌مک M1 و اپل سیلیکون امسال از راه می‌رسد

2022 سال شلوغی برای اپل خواهد بود و کوپرتینویی‌ها از محصولات زیادی رونمایی خواهند کرد که یکی از آن‌ها، نسل جدید آی مک پرو خواهد بود. حالا طبق گزارش بلومبرگ، باید منتظر معرفی این دستگاه ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۰

2022 سال شلوغی برای اپل خواهد بود و کوپرتینویی‌ها از محصولات زیادی رونمایی خواهند کرد که یکی از آن‌ها، نسل جدید آی مک پرو خواهد بود. حالا طبق گزارش بلومبرگ، باید منتظر معرفی این دستگاه با طراحی مشابه آی‌مک 24 اینچی و تراشه‌های M1 پرو/مکس باشیم.

مدت‌هاست شاهد انتشار گزارش‌ها درباره نسل بعدی آی‌مک پرو هستیم، با این حال نمی‌دانیم اپل می‌خواهد این محصولات را جایگزین آی‌مک 27 کند یا خیر. با این حال طبق گزارش جدید «مارک گورمن»، خبرنگار بلومبرگ کوپرتینویی‌ها احتمالا روی آی‌مک پرو جدید به عنوان جایگزین آی‌مک 27 اینچی مجهز به پردازنده اینتل تمرکز می‌کنند.

نسل جدید آی مک پرو با اپل سیلیکون

گورمن انتظار دارد اپل امسال از این محصولش رونمایی کند:

«انتظار دارم امسال با مدل جدید آی‌مک پرو روبه‌رو شویم که ابعاد بزرگتری نسبت به آی‌مک 24 اینچی کنونی خواهد داشت و با برند آی‌مک پرو از راه می‌رسد. این محصول از تراشه‌های مشابه M1 پرو/مکس مورد استفاده در مک‌بوک پرو جدید بهره می‌برد و همچنین طراحی مشابه آی‌مک M1 کنونی خواهد داشت.»

اگرچه انتظار می‌رود اپل امسال با نسل جدید مک‌بوک ایر از تراشه M2 با عملکردی بهتر از M1 رونمایی کند، اما مسلما قدرتی کمتر از چیپ‌های M1 پرو/مکس خواهد داشت. با توجه به این موضوع، استفاده از نسخه‌های پرو و مکس تراشه M1 در آی مک پرو بعدی منطقی به نظر می‌رسد.

آی مک پرو
آی‌مک ۲۴ اینچی M1

طبق گزارش‌های قبلی، این احتمال وجود دارد که اپل در آی‌مک 27 اینچی‌اش از پنل Mini-LED و همچنین فناوری پروموشن برای رفرش ریت 120 هرتز استفاده کند.

انتظار می‌رود کوپرتینویی‌ها در بهار پیش رو و در یکی از ماه‌های مارس یا آوریل رویدادی را برای رونمایی از برخی محصولات جدیدشان شامل آیفون SE 3، نسل پنجم آیپد ایر و همچنین آی‌مک پرو جدید برگزار کنند. طبق شایعات، آیفون SE 3 از طراحی مشابه نسل قبلی‌اش بهره می‌برد اما قادر به پشتیبانی از شبکه 5G خواهد بود. همچنین گفته می‌شود آیپد ایر 5 از ویژگی‌های مشابه آیپد مینی 6 شامل تراشه A15 Bionic و دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی اولترا واید بهره خواهد برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی