ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

مهاجرت کاری را بدون وکیل شروع کنید

نه حوصله اخذ پذیرش دانشگاهی و گذراندن واحدهای سخت را دارید و نه سرمایه حداقل چند صد هزار دلاری برای اخذ ویزای سرمایه گذاری؟ اگر حرفه و تخصص شما در خارج از کشور تقاضا دارد ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

نه حوصله اخذ پذیرش دانشگاهی و گذراندن واحدهای سخت را دارید و نه سرمایه حداقل چند صد هزار دلاری برای اخذ ویزای سرمایه گذاری؟ اگر حرفه و تخصص شما در خارج از کشور تقاضا دارد و از سطح زبان مناسبی برخوردار هستید، مهاجرت کاری کم هزینه ترین و مطمئن ترین روش مهاجرت است. در این روش شما نه تنها نیاز به سرمایه خاصی برای شروع مهاجرت ندارید (صرفا در حد ترجمه رسمی مدارک و هزینه های استاندارد ویزای سفارت و بعضا بلیط هواپیما) بلکه از همان ابتدای مهاجرت دارای درآمدی خوب هستید و هر روز زندگی شما، یک قدم به سمت اخذ اقامت دائم و کسب شهروندی آن کشور است، چرا که از همان ابتدا مالیات و بیمه و بازنشستگی پرداخت کرده اید. این برخلاف مهاجرت تحصیلی است که چون شما چنین مواردی را پرداخت نمی کنید، حتی پس از ۱۰ سال زندگی دانشجویی لزوما هیچ حقی برای شما برای زودتر مقیم و شهروند آن کشور شدن وجود ندارد. در واقع در مهاجرت تحصیلی شما اغلب عایدی قانونی نداشته اید که با کسر مالیات و بازنشستگی از آن، سنوات شما برای اقامت دائم شمرده شوند.

نیاز وحشتناک بازار کار اروپا به نیروی کار توهم نیست

شاید قبلا هم از نیاز شدید بازار کار اروپا به نیروی کار ماهر شنیده باشید اما تصور کرده باشید که اغراق می کنند یا اینکه اصلا نوبت به ایرانی ها نمی رسد. ولی در حقیقت بخاطر به هم ریختن جدی تراز بین افرادی که هر سال بازنشست می شوند و افرادی که وارد بازار کار میشوند، عمیق ترین نگرانی ها در اروپا و بالاخص آلمان در خصوص کمبود نیروی کار شکل گرفته است. به عنوان مثال، رئیس اداره فدرال کار آلمان از نیاز فوری به یک میلیون و دویست هزار نیروی کار جدید همین حالا و نیز نیاز مبرم آلمان به ۴۰۰ هزار نیروی کار جدید در هر سال صحبت می کند. همچنین وجود ۶۰ هزار صندلی خالی سیستم آموزشی فنی و حرفه ای آلمان بخاطر نبود داوطلب باعث شده امکان تامین نیروی ماهر با پرورش آنها در داخل کشور آلمان وجود نداشته باشد.

موفقیت در مهاجرت کاری لزوما ارتباطی به دانشگاه محل تحصیل یا سالهای سابقه کاری ندارد

موفقیت های چشمگیر برخی هموطنان در اخذ آفرهای کاری حتی بعد از انصراف از دانشگاه یا بلافاصله پس از فارغ التحصیلی و با مدارک دانشگاه های معمولی و نیز غیر دولتی نشان دهنده اهمیت موارد مهمی به غیر از آنچه است که در ابتدا به نظر می رسد. هر پیش فرضی را که در مورد رابطه مدرک و اعتبار دانشگاه با موفقیت در مهاجرت کاری وجود دارد را دور بریزید. آمارها چیز دیگری می گویند. در واقع پاسخ شما به ۴ سوال ساده گفته شده در ادامه همین مطلب است که مشخص می کند احتمال موفقیت شما چقدر است (و در ادامه گفته ایم اگر پاسخ شما به برخی از آنها منفی باشد چه باید کرد).

همین حالا مهاجرت کاری را شروع کنید

پروسه مهاجرت کاری فقط گرفتن وقت سفارت و ترجمه مدارک نیست

گروه های مختلف تلگرامی و انجمن های اینترنتی از دیرباز برای کمک به همدیگر برای رفع ابهامات در مراحل گرفتن ویزاهای جستجوی کار اعم از آماده سازی، ترجمه و اخذ تصدیق مدارک تشکیل شده اند و کمک های غیر قابل انکاری به هموطنان این مسیر صورت گرفته است. ضمن ارج نهادن به همه این گروه های سالم و مفید، ترجمه و تایید مدارک و گرفتن نوبت سفارت تنها بخش کوچکی از مسیر مهاجرت کاریست و در واقع بخش اداری آن. بسیار مهمتر از آن، این است که واقعا شخص بتواند آمادگی شرکت در فرآیندهای استخدام بین المللی را کسب کند، در مصاحبه ها با قدرت ظاهر شود و واقعا بتواند قرارداد استخدامی منجر به ویزای کاری بگیرد. آموزش و کمک مستمر و تقویت شخص برای آنکه بتواند این بخش های سخت را با موفقیت طی کند کارکرد اصلی سامانه مهاجر است.

مهاجرت کاری به وکیل نیاز ندارد ولی به چراغِ راه چرا

همانطور که شما در داخل ایران هم برای اینکه بخواهید استخدام شرکتی شوید وکیل نمی گیرید مهاجرت کاری نیز نیاز به وکیل ندارد. با اینحال اتفاقا مشابه استخدام شدن در شرکت های برجسته و بسیار موفق در ایران، مهاجرت کاری نیاز به اشراف خیلی زیاد به فرآیندهای استخدامی بین المللی یا بهره گیری از مشاوران خبره را دارد چرا که این مسیر پر از ابهام، پر از نادانسته ها و پر از ظرایفی است که ندانستن آنها می تواند بسرعت تمام امیدهای شما را برای مهاجرت موفق کاری نابود کند. در طی مهاجرت کاری متوجه می شوید که دعوت شدن به مصاحبه استخدامی چقدر سخت است و فرصت سوزی چقدر ترسناک و وقتی دعوت به مصاحبه می شوید نیاز دارید هر کاری که لازم است را بکنید و هر چه لازم است را بدانید تا از مصاحبه ها سربلند بیرون بیایید. ما در سامانه مهاجر نخست همه چیز را برای مهاجرت موفق به شما آموزش می دهیم و سپس شما را مجهر به ابزارهایی می کنیم که نسبت به رقبای بین المللی خود نیز در مصاحبه ها و استخدام بدرخشید. در واقع شما را قادر می کنیم مسیر ظریف مهاجرت کاری را با پرهیز از اشتباهات فرصت سوز و فوت وقت طی کنید.

همین حالا مهاجرت کاری رو شروع کنید.

این چهار سوال ساده پاسخ همه چیز است

با وجود عوامل زیادی که در موفقیت مهاجرت کاری موثرند، جواب مثبت شما به همه سوالات زیر به معنای آن است که احتمال مناسبی وجود دارد که مهاجرت کاری شما با موفقیت همراه باشد:

۱. آیا توانایی تکلم و برقراری ارتباط با همکارانم در شغل مدنظرم را دارم؟

۲. آیا دانش من صرفنظر از وسعت آن دارای عمق مناسبی هست و سطحی نیست؟

۳. آیا حوزه کاری من تقاضا در کشور مطلوبم دارد؟

۴. آیا توانایی و تخصص من گره خورده به قوانین و اقتضائات ایران نیست و در کشورهای دیگر هم باارزش است؟

و اگر پاسخ شما به بعضی سوالات بالا منفی بود

در بسیاری از موارد ضعف و پاسخ منفی شما به سوالات بالا قابل جبران و رفع است. مثلا دانش سطحی را می توان با تلاش و مطالعه عمیق کرد و توانایی ارتباط زبانی با تمرین و استمرار قابل بهبود به میزان چشمگیر است. همچنین در سامانه مهاجر ابزاری برای سنجش امکان تغییر شغل شما با تخصص همسان قرار داده شده که می تواند دریچه فرصت های تازه ای به روی شما باز کند.

در سامانه مهاجر نخست به شما تمام مسیر را آموزش می دهیم

ده ها ساعت آموزش ویدئویی بروز و دقیق اختصاصی و انحصاری از نحوه آماده شدن برای فرآیندهای استخدامی بین المللی گرفته تا خوش درخشیدن در مصاحبه ها، روش صحیح طی کردن پروسه سفارت و نیز شروع زندگی در کشور جدید، شامل تمام دغدغه های ماه های نخست مهاجرت برای شما تدوین کرده ایم. از نخستین قدم ها برای خودارزیابی گرفته تا انتخاب های ممکن برای مدرسه کودکان خود در کشور جدید، جزء به جزء مسیر را با دقیق ترین و بروزترین اطلاعات آموزش داده ایم.

سپس شما را به ابزارهای پیشرفته برای موفقیت در مسیر مجهز می کنیم

از تصحیح رزومه و انگیزه نامه شما گرفته تا تحلیل رزومه شما با هوش مصنوعی گرفته، از بررسی سیستمی میزان انطباق رزومه شما با شغلی که مدنظرتان هست تا جاسوسی مهارت های مطلوب کارفرما در یک آگهی شغلی و نیز برگزاری مصاحبه های ماک و مشاوره های اختصاصی، بالغ بر ۱۰ ابزار و امکان پیشرفته را برای تقویت شما در این مسیر تدارک دیده ایم.

همچنین روزانه تعداد زیادی آگهی شغلی جدید و بروز که امکان اسپانسر شدن ویزا دارند را در سامانه منتشر می کنیم که می توانید مستقیما از داخل سامانه برای آنها اپلای کنید.

جزئیات همه این ابزارها و اینکه هر یک چطور به موفقیت شما در استخدام بین المللی و مهاجرت کاری کمک می کنند در وب سایت مهاجر شرح داده شده است.

با مشاوره های اختصاصی شما را برای مصاحبه های واقعی آماده می کنیم و دغدغه های شما را رو در رو پاسخ می دهیم

چنانچه احساس کردید نیاز به شرکت در مصاحبه های Mock دارید تا برای مصاحبه واقعی آماده شوید و اشکالات احتمالی خودتان را بدانید یا آنکه فرای آموزش های ویدئویی و ابزارهای اختصاصی نیاز به مشاوره رو در رو داشتید تا بیشتر در مورد آماده شدن برای مهاجرت کاری صحبت کنید، از رزومه خود بگویید و کمک بخواهید یا حتی بخواهید استراتژی چانه زنی خود در مورد حقوق خود را در مقابل کارفرما تنظیم کنید، امکان مشاوره های اختصاصی و رو در رو برای شما در نظر گرفته ایم که با رزرو آنلاین وقت مصاحبه، از مشورت متخصصان سامانه نهایت استفاده را ببرید.

همین حالا مهاجرت کاری را شروع کنید

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی