ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

جدیدترین مودم های فیبر نوری، انتخاب های مناسب برای سال 1401

تکنولوژی روز به روز در حال پیشرفت است و شرکت‌های مختلف هم در تلاش هستند. تا مودم‌های جدید با ویژگی‌های منحصر به فرد را تولید و به بازار عرضه کنند. به همین دلیل در این ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

تکنولوژی روز به روز در حال پیشرفت است و شرکت‌های مختلف هم در تلاش هستند. تا مودم‌های جدید با ویژگی‌های منحصر به فرد را تولید و به بازار عرضه کنند. به همین دلیل در این مقاله قصد بر این است که ویژگی‌های جدیدترین مودم‌های فیبر نوری مورد بررسی قرار داده شود. از سوی دیگر در این مقاله سه نمونه از بهترین مودم‌های فیبر نوری که توسط برندهای معتبر همچون هواوی و فایبرهم تولید شده‌اند به کاربران معرفی می‌گردد. در ثانی هر کدام از مودم‌ها به صورت مجزا مورد بررسی قرار می‌گیرند. این نکته را در نظر داشته باشید محصولاتی که در این مقاله معرفی می‌شود در وب‌سایت برقچی موجود می‌باشد. در نتیجه افرادی که قصد خرید مودم فیبر نوری را دارند. به راحتی می‌توانند با اطلاعاتی که در این مقاله به دست آورده‌اند برای خرید مودم مورد نظر خود اقدام کنند.

جدیدترین مودم های فیبر نوری چه ویژگی هایی دارند؟

این روزها بسیاری از افراد به دنبال مودم‌هایی هستند که دارای ویژگی‌های منحصر به فرد باشند. لازم است ذکر شود مواردی همچون تکنولوژی وای فای 6، تعداد پرینت تلفن بیشتر و قابلیت دوبانده بودن مودم جزو ویژگی‌های جدیدترین مودم‌های فیبر نوری موجود در بازار محسوب می‌شوند. در ادامه بهتر است اطلاعاتی در مورد این سه ویژگی در مقاله قید شود. زیرا کاربران به راحتی بتوانند در هنگام خرید مودم فیبر نوری از کاربرد این ویژگی‌ها مطلع باشند. در این صورت می‌توانند با دید باز و آگاهی کامل برای خرید مودم فیبر نوری اقدام کنند. شایان ذکر است مودم‌هایی که دارای تکنولوژی وای فای 6 هستند از قابلیت مدیریت هوشمند ترافیک داده‌ها برخوردار می‌باشند. که این خود یک ویژگی مهم محسوب می‌شود.

مبحث دوم مربوط به قابلیت دوبانده بودن مودم است که برای بسیاری از افراد اهمیت زیادی دارد. این نوع از مودم‌ها از دو فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز و ۵ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند که هر کدام از فرکانس‌ها دارای سرعت انتقال داده مختلف می‌باشند. برای مثال بهتر است ذکر شود که یک مودم دوبانده سرعت ۴۵۰ مگابیت بر ثانیه را در فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز و سرعت ۱۳۰۰ مگابیت بر ثانیه را بر روی فرکانس ۵ گیگاهرتز به کاربر ارائه می‌دهد. آخرین مبحث که جزو ویژگی‌های جدیدترین مودم‌های فیبر نوری موجود در بازار محسوب می‌شود تعداد پورت تلفن است. در واقع این روزها مودم‌های فیبر نوری در دو دسته مختلف به نام مودم های تک پورت و مودم‌های دو پورت قرار داده شده‌اند که این تعداد پورت‌ها همان تعداد پورت تلفن می‌باشد.

معرفی جدیدترین مدل های مودم فیبر نوری در بازار

در قسمت زیر 3 نمونه از بهترین مودم‌های موجود در بازار (مودم فیبر نوری هوآوی HS8546X6 (وای فای 6)، مودم فیبر نوری دوبانده هوآوی مدل HN8546Q، مودم فیبر نوری دوبانده فایبرهوم HG6143D) مورد بررسی قرار داده می‌شوند. شایان ذکر است این مودم‌ها توسط دو کمپانی معتبر طراحی و تولید شده‌اند. به دست آوردن اطلاعات در مورد این 3 مودم می‌تواند به هر فردی کمک کند. تا یک انتخاب درست و یک خرید هوشمندانه را تجربه کند.

مودم فیبر نوری دوبانده هوآوی HS8546X6 (وای فای 6)

مودمی که تصویر آن را در قسمت زیر قرار دارد دارای ویژگی‌های متعددی می‌باشد. این مودم در کنار تکنولوژی وای فای 6 از ویژگی های دیگری برخوردار است. برای مثال یک مودم دوبانده می‌باشد در نتیجه کاربر می‌تواند با استفاده از این مودم در فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز سرعت انتقال داده‌ها تا ۴۵۰ مگابیت بر ثانیه را تجربه کند. از سوی دیگر فرکانس ۵ گیگاهرتز هم سرعت ۱۳۰۰ مگابیت بر ثانیه را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. در ادامه بهتر از ذکر شود که این مدل دارای ۴ عدد پورت شبکه با سرعت گیگابیت می‌باشد. بر روی این مودم دو آنتن با قدرت 5dbi تعبیه شده است.

بر اساس مشخصات فنی این مودم، بسیاری از کارشناسان معتقد هستند که مودم فیبر نوری دوبانده هوآوی HS8546X6 (وای فای 6) در حال حاضر یکی از بهترین مودم‌های فیبر نوری موجود در بازار است. زیرا تمام ویژگی‌هایی که در یک مودم منحصر به فرد وجود داشته باشد در این مودم وجود دارد.

مودم فیبر نوری دوبانده هوآوی مدل  HN8546Q

دومین مودمی که در این مقاله مورد بررسی قرار داده خواهد شد. مودم فیبر نوری دوبانده هوآوی مدل HN8546Q می‌باشد. این مودم دارای ویژگی های بسیار زیادی می باشد و دقیقا به همین دلیل است که در زمره جدیدترین مودم فیبر نوری قرار داده شده است. در گام اول باید به قابلیت دوبانده بودن این مودم اشاره کرد. زیرا این ویژگی برای اکثر کاربران فضا مجازی از اهمیت زیادی برخوردار است. این مودم به دلیل داشتن قابلیت دوبانده دارای سرعت انتقال داده‌ها ۴۵۰ مگابایت بر ثانیه در فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز و ۱۳۰۰ مگابیت بر ثانیه در فرکانس ۵ گیگاهرتز است.

در ادامه بهتر است ذکر شود که این مودم دارای ۴ پورت شبکه با سرعت ۱۰ گیگ می‌باشد. همانطور که در تصویر زیر مشخص است این مودم دارای سه آنتن می‌باشد و قدرت آن‌ها هم ۵ دسی‌بل است. در انتها بهتر است به این نکته اشاره شود که تکنولوژی وای فای این مودم وای فای 4 می‌باشد.

مودم فیبر نوری دوبانده فایبرهوم HG6143D

مودم فیبر نوری دوبانده فایبرهوم HG6143D آخرین مودمی است که در این مقاله مورد بررسی قرار داده می‌شود. این مودم هم در حال حاضر جدیدترین مودم فیبر نوری موجود در بازار محسوب می‌شود زیرا ویژگی‌های مورد نیاز در این مودم وجود دارد. در نتیجه هر کاربری که به دنبال مودم دوبانده است و قصد دارد مودمی که خریداری می کند از ویژگی هایی همچون سرعت انتقال داده بالا، 4 پورت شبکه با سرعت گیگابیت، 1 پورت usb و غیره برخوردار باشد. میتواند برای خرید مودم فیبر نوری دوبانده فایبرهوم HG6143D اقدام کند.

جدیدترین مودم فیبر نوری را از کجا می توان خریداری کرد؟

این سوال یکی از متداول ترین سوالاتی است که توسط بسیاری از کاربران مطرح می‌شود. لازم به ذکر است بدانید که وب‌سایت برقچی در حال حاضر به عنوان برترین وارد کننده مودم فیبر نوری در ایران است. زیرا این شرکت بدون هیچ نوع واسطه‌ای جدیدترین مودم‌ فیبر نوری را زیر قیمت بازار در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به همین دلیل این روزها اکثر افراد برای خرید جدیدترین مودم فیبر نوری به وب‌سایت برقچی مراجعه می‌کنند.

نتیجه گیری در این مقاله اطلاعات کاملی نسبت به ویژگی‌های بارز موجود در جدیدترین مودم فیبر نوری ذکر شده است. کاربرانی که این مقاله را به صورت کامل مطالعه کرده‌اند در حال حاضر می‌دانند که  مودم فیبر نوری دوبانده هوآوی HS8546X6 (وای فای 6)، مودم فیبر نوری دوبانده هوآوی مدل HN8546Q و modem فیبر نوری دوبانده فایبرهوم HG6143D جزو جدیدترین مودم‌های فیبر نوری موجود در بازار هستند. در انتها محتوا جدیدترین مودم فیبر نوری هم یک فروشگاه معرفی شد که محصولات را زیر قیمت بازار به کاربران ارائه می‌دهد. در نتیجه بر اساس محتویات این مقاله می‌‍توان به راحت‌ترین شکل ممکن جدیدترین مودم فیبر نوری را زیر قیمت بازار خریداری کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی