ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

کدام باربری تهران با کمترین هزینه اسباب کشی منزل شما را انجام می‌دهد؟

اسباب کشی منزل یکی از اضطراب آورترین کارهایی است که افراد انجام می دهند. مخصوصاً مستأجرها که گاهی سالی یک بار نیز مجبور به اسباب کشی می شوند. اسباب کشی می تواند همراه با هزینه ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اسباب کشی منزل یکی از اضطراب آورترین کارهایی است که افراد انجام می دهند. مخصوصاً مستأجرها که گاهی سالی یک بار نیز مجبور به اسباب کشی می شوند. اسباب کشی می تواند همراه با هزینه های بسیاری باشد. اسباب کشی آنلاین یکی از آن راه هایی است که این کار را بسیار ساده تر می کند. اسباب کشی اینترنتی یکی از آن خدماتی است که به صورت آنلاین در دسترس قرار گرفته و افراد می توانند به راحتی و با دسترسی به اینترنت از آن استفاده کنند.

مزیت استفاده از خدمات آنلاین

خدمات آنلاین در چند سال اخیر جای خود را در زندگی افراد باز کرده است. همچنین مخاطبان این خدمات نیز روز به روز در حال افزایش است. کاربران این نوع سرویس ها را گروه های سنی مختلف تشکیل می دهند. امروزه سرویس های آنلاین با پیشرفت تکنولوژی و استفاده گسترده از اینترنت خدمات متنوعی را ارائه می دهند. یکی از مهم ترین این سامانه ها اسنپ است. اسنپ دارای سرویس های بسیار متنوعی بوده و تمام این خدمات در  سوپراپلیکیشن اسنپ در دسترس است. بنابراین افراد می توانند با نصب یک نرم افزار از تمام خدمات اسنپ استفاده کنند. مزیت استفاده از خدمات آنلاین شامل موارد متعددی می شود. اما مزیت این خدمات چیست؟ در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد.

  • صرفه جویی در زمان
  • هزینه کمتر
  • پرداخت آنلاین
  • امکان زمان بندی
  • استعلام قیمت

اسباب کشی منزل خدمت جدید اسنپ

سرویس های آنلاین در چند سال اخیر رشد بسیار زیادی در ایران داشته اند. ممکن است نام اسنپ را با تاکسی اینترنتی بشناسید. اما این شرکت توانسته خدمات بسیار متنوعی را به دستور کار خود اضافه کند. این سرویس ها شامل تاکسی اینترنتی، رزرو بلیت، دکتر آنلاین و فروشگاه های آنلاین می شود. یکی از جدیدترین خدمات این شرکت اسباب کشی منزل است که می تواند به بسیاری از افراد کمک کند. در ادامه قصد داریم بیشتر به انواع اثاث کشی منزل بپردازیم.

بسته بندی لوازم منزل

یکی از مهم ترین کارهایی که افراد باید پیش از اسباب کشی منزل انجام دهند، بسته بندی لوازم است. بسته بندی لوازم کاری زمان بر است. همچنین ممکن است ساده به نظر برسد، اما باید نکاتی را برای بسته بندی رعایت کنید تا وسایل شما آسیبی نبیند. یکی از این نکات استفاده از فوم ها و پلاستیک های حباب دار است. بسته بندی مناسب و دقیق باعث می شود تا جا به جایی وسایل بسیار ساده تر شود. این که برخی از کارتن ها نسبت به سایر بسیار سنگین تر باشد، باعث می شود جا به جایی آن سخت شود.

اسباب کشی منزل به روش قدیمی

همانطور که در ابتدا اشاره شد، اسباب کشی منزل می تواند به یکی از دغدغه های افراد تبدیل شود. در سال های پیش و حتی اخیراً اسباب کشی این گونه بود که افراد باید یک باربری مطمئن پیدا می کردند، سپس سر قیمت به توافق می رسیدند. در نهایت نیز تعدادی کارگر انتخاب کرده و آن ها را به محل می بردند تا وسایل را به کامیون منتقل و سپس از آن جا به مقصد انتقال دهند. اما این روش خیلی از اوقات در نهایت باعث مشکل می شد. یکی از مهم ترین این مشکل ها تغییر قیمت نهایی با قیمت توافق شده بود. به این شکل که در آخر کارگرها یا سرویس باربری قیمتی بالاتر را درخواست می کردند. استفاده از سرویس های آنلاین جلوی این مشکل را خواهد گرفت. زیرا فرد می تواند مبلغ مشخص شده را پس از درخواست به صورت آنلاین پرداخت کند و دیگر برای قیمت با کارگرها و راننده وارد مذاکره نشود.

خدمات باربری و اسباب کشی منزل به شکل آنلاین

همانطور که اشاره شد خدمات اسباب کشی منزل به صورت آنلاین در دسترس قرار گرفته است و افراد می توانند از آن استفاده کنند. یکی از پراسترس ترین کارها هنگام جا به جایی، منتقل کردن اثاثیه است. برای اینکار فرد به یک کامیون و تعدادی کارگر نیاز دارند. خیلی اوقات در حین جا به جایی هماهنگ کردن این ها و محاسبه قیمت ها دشوار می شود. در این مواقع بهترین گزینه استفاده از سرویس آنلاین است. اسنپ یکی از آن پلتفرم هاست که می توانید با آن درخواست خدمات باربری ثبت کنید.

اما استفاده از این سرویس به چه صورت است؟ برای استفاده از خدمات باربری آنلاین باید سوپراپلیکیشین اسنپ را نصب کنید. سپس با اضافه کردن اطلاعات، درخواست خود را ثبت کنید. این سامانه به شما این امکان را می دهد که جزئیات و تعداد وسایل خود و همچنین تعداد طبقات را نیز ثبت کنید. پس از ثبت اطلاعات خود سیستم تشخیص می دهد که با توجه به تعداد اثاثیه به چند کارگر نیاز دارید.

جمع بندی

تا به اینجا با اسباب کشی منزل به صورت آنلاین آشنا شدید. مزیت استفاده از سرویس های آنلاین باعث می شود تا هزینه های بسیار زیادی متحمل نشوید. بنابراین در هزینه های شما صرفه جویی خواهد شد. همانطور که اشاره شد روش قدیمی هنگام اسباب کشی می تواند بسیار پراسترس و هماهنگی آن ها نیز مشکل باشد. در این زمان بهترین کاری که افراد می توانند انجام دهند، درخواست از سرویس های آنلاین است. این کار تا حد زیادی خیال آن ها را از جا به جایی وسایل راحت می کنند. همچنین می تواند از قبل زمان درخواست خود را ثبت کنند تا همان وقتی که مشخص می کنند کامیون و کارگرها به محل اعزام شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی