ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

با اعتبار ازکی‌وام، اقساطی خرید کنید

در شرایطی که تورم افزایش داشته، خرید قسطی کالا می‌تواند یک روش منطقی‌ و به‌صرفه‌ محسوب شود تا بتوانید زودتر کالای موردنیاز خود را تهیه کنید. با این روش علاوه‌بر اینکه می‌توانید با پرداخت تنها ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۶:۴۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در شرایطی که تورم افزایش داشته، خرید قسطی کالا می‌تواند یک روش منطقی‌ و به‌صرفه‌ محسوب شود تا بتوانید زودتر کالای موردنیاز خود را تهیه کنید. با این روش علاوه‌بر اینکه می‌توانید با پرداخت تنها بخشی از بهای کالا سریع‌تر صاحب آن شوید، نیازی هم نیست نگران پرداخت نقدی و یک‌جا باشید و مابقی پول را طی اقساط طولانی‌مدت پرداخت خواهید کرد.

ازکی‌وام یکی از کسب‌وکارهایی است که از سال گذشته سعی کرده تحولی تازه را در اعتباردهی خرد برای متقاضیان رقم بزند. کاری که ازکی‌وام انجام می‌دهد ارائه اعتبار به افراد حقیقی و سازمان‌هاست تا بتوانند ساده و سریع، به‌صورت آنلاین و بدون نیاز به ضامن از فروشگاه‌های همکار ازکی‌وام به‌صورت اقساطی خرید کنند.

چرا خرید قسطی با ازکی‌وام به‌صرفه‌تر است؟

اگر قصد خرید کالایی را داشته باشید، اولین کاری که انجام می‌دهید، جست‌وجو درباره ویژگی‌های کالا و از همه مهم‌تر استعلام قیمت آن است. پس معمولا زمانی‌که پول کافی برای خرید کالای موردنیازتان مهیا باشد، عزمتان را برای خرید آن جزم می‌کنید.

در این میان ممکن است به‌‌یک‌باره قیمت کالاها دچار نوسان شوند. به‌طور مثال اگر قیمت یک کالا مانند موبایل، ظرف شش ماه پنجاه درصد افزایش یابد، مدیریت هزینه‌های شما هم بابت پس‌انداز و خرید آن تغییر می‌کند. درصورتی‌که با خرید اقساطی موبایل، می‌توانید سریع‌تر به همان موبایل دلخواهتان دست پیدا کنید.

در ازکی‌وام نیز این امکان فراهم است که بتوانید امروز محصول موردنظرتان را به‌صورت اقساطی بخرید و مبلغ آن را ماهیانه و طی اقساط بلندمدت پرداخت کنید.

تصور کنید که یک گوشی موبایل با قیمت ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ازطریق ازکی‌وام قسطی خریده‌اید و بابت آن طی شش‌ماه، به‌طور ماهیانه یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌پردازید. بازپرداخت نهایی شما در ازکی‌وام در انتهای ماه ششم، حدود ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌شود. درحالی که در شرایط تورمی ممکن است قیمت گوشی بعد از شش‌ماه به حدود ۱۲ میلیون تومان هم برسد. با این روش نه تنها کالای خود را همان لحظه که به آن احتیاج دارید، صاحب شده‌اید، بلکه در شرایط نوسانی حتی با درنظر گرفتن سود پرداخت اقساطی باز هم به نفعتان تمام خواهد شد.

ارائه اعتبار بدون ضامن و مراجعه حضوری

در این نوع ارائه اعتبار شما به ضمانت شخص دیگری برای دریافت اعتبار نیاز ندارید و درواقع خودتان ملاک دریافت اعتبار خواهید بود. ازکی‌وام این امکان را برای شما فراهم کرده تا بتوانید بدون ضامن و تنها با ارائه یک برگ چک صیادی تا سقف ۲۵ میلیون تومان اعتبار دریافت کنید و خرید خود را از فروشگاه‌های همکار ازکی‌وام به‌صورت اقساطی انجام دهید.

ارائه این تسهیلات در ازکی‌وام برخلاف بسیاری از روش‌ها، بدون نیاز به مراجعه حضوری انجام می‌شود. به‌عبارتی تمامی فرایندهای ثبت‌نام و اعتبارسنجی به‌صورت آنلاین انجام می‌شود. اعتبارسنجی نیز برای بررسی خوش‌حسابی فرد در سیستم بانکی صورت می‌گیرد که از جمله مهم‌ترین ملاک‌ها در تایید افراد، نداشتن چک برگشتی و پرداخت به‌موقع اقساط گذشته اوست.

چگونه با ازکی‌وام اعتبار دریافت کنیم؟

برای دریافت اعتبار در ازکی‌وام ابتدا می‌توانید به سایت ازکی‌وام مراجعه و درخواست اعتبار خود را ثبت کنید. بارگذاری مدارکی مانند مدارک هویتی و شغلی جزو مراحل اعتبارسنجی شماست که پس از تکمیل آن کارشناسان ازکی‌‌وام تایید یا رد آن را به شما اطلاع خواهند داد.

در صورت تایید شدن اعتبارسنجی شما، اگر ساکن تهران یا البرز باشید، نماینده ازکی‌وام جهت امضای قرارداد و اخذ برخی مدارک در زمان انتخابی شما به آدرسی که مدنظرتان است مراجعه خواهد کرد. اگر ساکن سایر شهرها باشید هم می‌توانید به‌سادگی برای دریافت اعتبار اقدام کنید، تنها تفاوتی که در این حالت وجود دارد این است که در این مرحله لازم است شما قرارداد امضاشده و برخی مدارک را از طریق پست برای ازکی‌وام ارسال کنید.

در هر دو حالت پس از اینکه مدارک شما به کارشناسان ازکی‌وام رسید، تا حداکثر سه روز اعتبار به حساب شما اضافه خواهد شد و پس از آن می‌توانید با ورود به فروشگاه همکاری که قصد خرید از آن دارید و انتخاب درگاه اعتباری ازکی‌وام، به‌صورت قسطی محصول مدنظرتان را بخرید.

نحوه خرید اقساطی از فروشگاه‌های همکار ازکی‌وام

خرید اقساطی از فروشگاه‌های طرف قرارداد ازکی‌وام تنها به خرید گوشی موبایل ختم نمی شود. شما از دیگر فروشگاه‌های همکار می‌توانید برای خرید اقساطی کالای دیجیتال، لوازم منزل، بیمه و غیره هم اقدام کنید.

شما در دو حالت می‌توانید از این فروشگاه‌ها به‌صورت اقساطی خرید کنید. اگر قبل از دریافت اعتبار به سایت فروشگاه‌های همکار ازکی‌وام وارد شوید و کالای خود را انتخاب کنید، می‌توانید در صفحه پرداخت فروشگاه و انتخاب درگاه پرداخت ازکی‌وام در سایت ازکی‌وام ثبت‌نام کنید. سپس برای دریافت اعتبار، مراحل اعتبارسنجی را طی خواهید کرد و درصورت تایید مدارک، حداکثر پس از سه روز با افزایش اعتبارتان می‌توانید بار دیگر وارد سایت فروشگاه مذکور شوید و کالای خود را قسطی بخرید.

در حالت بعدی، اگر پیش از این و از طریق سایت ازکی‌وام اعتبار را دریافت کرده‌اید، تا پنج روز فرصت دارید که با وارد شدن به سایت فروشگاه‌‌های همکار و انتخاب محصول خود، آن را قسطی بخرید و اقساط آن را هم در بازه‌های ۶، ۹ و ۱۲ ماهه پرداخت کنید.

اگر قیمت کالا یا خدمات انتخابی شما بیشتر از میزان اعتبارتان باشد، می‌توانید مازاد هزینه‌ی کالا را به‌صورت نقدی و اینترنتی، در هنگام خرید به فروشگاه پرداخت کنید.

دقت کنید که هر چقدر به اعتبار شما اضافه شود، شما تنها هزینه محصولی را که خریداری کرده‌اید به ازکی‌وام می‌پردازید.

برای دریافت اعتبار و خرید اقساطی تا سقف ۲۵ میلیون تومان فقط کافی است به سایت ازکی‌وام وارد شوید و با ثبت درخواست از سراسر شهرهای ایران کاملا آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری از فروشگاه‌های معتبر ازکی‌وام به‌صورت اقساطی خرید کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی