ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

از سیستم عامل مک خود حرفه‌ای‌تر استفاده کنید

اگر شما هم از کاربران مک بوک‌ها هستید، حتما بارها  برای شما پیش آمده که بخواهید برنامه‌های مختلفی را بر روی سیستم عامل مک خود نصب کنید اما با محدودیت‌های زیادی رو به رو شده‌اید. ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اگر شما هم از کاربران مک بوک‌ها هستید، حتما بارها  برای شما پیش آمده که بخواهید برنامه‌های مختلفی را بر روی سیستم عامل مک خود نصب کنید اما با محدودیت‌های زیادی رو به رو شده‌اید. این مشکل زمانی بسیار اذیت‌کننده خواهد بود که شما به تازگی هم از سیستم عامل ویندوز به مک مهاجرت کرده باشید.

یکی از  بیشترین سوالاتی که همیشه  از ما پرسیده می‌شود  این است که برای نصب چه برنامه هایی در مک محدودیت داریم؟  آیا امکان نصب برنامه‌هایی مثل فتوشاپ، اتوکد، پریمیر و... بر روی مک وجود دارد؟

جواب ما به شما این است  که برای نصب اکثر برنامه‌ها مشکلی نخواهید داشت و برنامه‌های معروفی که این روزها خیلی از کاربران به دنبالش هستند همگی بر روی مک قابل نصب و کرک هستند.

سایت تخصصی مک نید اولین مرجع سیستم‌عامل‌های مک و برترین منبع برای دستگاه‌های اپلی در ایران است  که در این حوزه فعالیت می‌کند. این تیم در تلاش است تا با درک تمامی نیازهای کاربران مک در زمینه‌های مختلف، برنامه‌ها و بازی‌های جدید را همراه با کرک معتبر در اختیار شما قرار دهد. 

آنچه که سایت مک نید را از دیگر ارائه دهندگان در  این حوزه متمایز می‌کند خدمات ویژه‌ای است که در این سایت به کاربران ارائه می‌شود.  در ادامه با این خدمات بیشتر آشنا خواهیم شد.

  • پشتیبانی و پاسخ به تمامی سوالات کاربران

 تیم پشتیبانی مک نید به تمامی سوالات شما در زمینه‌های مختلف مک پاسخ می‌دهد. شما می‌توانید هر سوال و یا مشکلی که در نصب برنامه ها و نحوه کرک آن‌ها  دارید را بپرسید تا آن‌ها در کوتاهترین زمان به سوال شما پاسخ دهند و شما را برای رفع مشکل راهنمایی کنند.

  • ویدیوهای آموزشی

یکی دیگر از خدمات محبوب سایت مک نید که به کاربران در نصب و کرک برنامه‌ها کمک بسیاری می‌کند، آموزش‌های ویدیویی است. در این آموزش‌ها، برنامه‌هایی که نحوه کرک آن‌ها کمی مشکل است و یا نیاز به طی کردن مراحل خاصی دارد به صورت ویدیویی  و مرحله به مرحله  توضیح داده شده است که شما می‌توانید با طی این مراحل برنامه مدنظر خود را به راحتی و بدون هیچ مشکلی نصب و کرک کنید و لذت ببرید.

اکثر برنامه‌ها در سایت مک نید با آموزش ویدیویی نصب و کرک ارائه شده است اما اگر برنامه‌ای مدنظر شما بود که آموزش ویدیویی نداشت، فقط کافیست که یک کامنت بگذارید تا در اسرع وقت، این آموزش  برای شما ساخته شود.

  • خدمات VIP نصب برنامه‌ها برای شما به صورت آنلاین

یکی از پردرخواست‌ترین خدماتی که توسط مک نید به کاربران ارائه می‌شود، خدمات VIP نصب برنامه‌های دلخواه کاربران به صورت کاملا آنلاین است. اگر شما هم از آن دسته کاربران مک هستید که دوست دارند نصب تمامی برنامه‌های دلخواه آن‌ها توسط یک کارشناس خبره و بدون بروز هیچ مشکلی انجام شود، می‌توانید از پکیج‌های VIP نصب برنامه‌های مک نید استفاده کنید.

  • آموزش‌های جامع و متنوع برای کاربران آماتور و حرفه‌ای

فرقی نمی‌کند شما به تازگی به جمع کاربران مک پیوسته باشید و یا مدت‌های طولانی از مک استفاده می‌کنید؛ در سایت مک نید آموزش‌های متنوع و جامعی برای تمامی کاربران با موضوعات مختلف وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

  • پوشش‌دهی اخبار به روز  و معرفی برنامه‌های کاربردی

در شبکه‌های اجتماعی مک نید، برنامه‌ها و بازی‌های جدید و کاربردی به صورت روزانه معرفی شده و اخبار مرتبط با حوزه مک پوشش داده می‌شود. شما با عضویت در این شبکه‌های اجتماعی می‌توانید از به روز‌ترین برنامه‌ها و بازی‌های منتشرشده و  خبرهای دست اول زودتر از هر شخص دیگری مطلع شوید.

این روزها مک‌های جدید اپل با پردازنده پرسروصدای این شرکت که به نام M1 شناخته می‌شود، از  پرفروش‌ترین مک‌های بازار هستند. در ابتدا پیدا کردن برنامه‌های سازگار با این پردازنده به خصوص برنامه‌های پردرخواستی مانند فتوشاپ، پریمیر، اتوکد، افترافکت و... کاری بسیار مشکل بود.  سایت مک نید اولین و تنها سایتی است که جدیدترین نسخه‌ این برنامه‌ها را همراه با آموزش‌های ویدیویی نصب و کرک برای این پردازنده ارائه داد تا کاربران مک‌های M1 نیز بتوانند از به روزترین نرم‌افزارها در مک خود استفاده کنند.

یکی از پردرخواست‌ترین برنامه‌ای که این روزها کاربران می‌توانند به راحتی و مانند تمام دستگاه‌های دیگر آن را نصب کنند، برنامه فتوشاپ برای مک‌های M1 هست که همراه با نسخه‌های مختلف در سایت مک نید قرار گرفته است.

نکته دیگری که در این‌جا باید به آن اشاره کنیم این است که  نسخه‌های سازگار با مک‌های M1 برای تمامی برنامه‌های ادوبی در سایت مک نید موجود هست. یعنی فرقی نمی‌کند شما به دنبال ایلاستریتور، ایندیزاین، پریمیر، افترافکت، آدیشن و... هستید؛ تمامی این برنامه‌ها در سایت مک نید برای شما ارائه شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی