ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

چطور طراحی گرافیکی آنلاین انجام بدیم؟

امکان سفارش طراحی گرافیکی قیمت ارزان به صورت آنلاین وجود دارد. اما چطور می توان به یک طراحی اعتماد کرد و به او به شکل آنلاین سفارش کار داد. چطور می توان تضمین کرد که ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۶:۴۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

امکان سفارش طراحی گرافیکی قیمت ارزان به صورت آنلاین وجود دارد. اما چطور می توان به یک طراحی اعتماد کرد و به او به شکل آنلاین سفارش کار داد. چطور می توان تضمین کرد که طراحی سر وقت تحویل داده خواهد شد. وجود اعتماد در سفارش های آنلاین و غیر حضوری حرف اول را می زند. جلب اطمینان مخاطب در خریدها و سفارش های آنلاین به سادگی به دست نمی آید. جلب اعتماد درباره خدمات از محصولات به صورت آنلاین دشوارتر است. زیرا مخاطب برای خرید محصول عکس آن را می تواند ببیند. اما چطور در سفارش خدمات می تواند از صحت کار مطمئن باشد.

شرکت هایی مانند ایران تایپیست که سال ها است به صورت آنلاین خدمات ارائه می دهند، این اعتبار و اعتماد را توانسته اند به سختی به دست آورند. در چنین شرکتی می توان بعد از گرفتن مشاوره از متخصص ها و دیدن نمونه کارهای طراحی گرافیکی سفارش خود را ثبت کرد. بعد هم در موعد تعیین شده و با هزینه ای پایین آن را تحویل گرفت. 

بهترین نرم افزار های طراحی گرافیکی

طراحی گرافیکی در نرم افزارهای مختلفی انجام می شود. یکی از کارآمدترین و قدیمی ترین این نرم افزارها فتوشاپ است. نرم افزاری که کار کردن با آن هم سخت و هم آسان است. آسان از آن جهت که هر کسی با اندک سواد گرافیکی می تواند با ابزارهای آن کار کند. سخت از آن جهت که ترکیب تکنیک کاربرد این ابزارها با هنر گرافیک کار هر کسی نیست. فتوشاپ نرم افزاری است که همه چیز برای یک طراحی بی کم و کاست را در خود دارد.

ایلوستریتور نرم افزار دیگری که در حال حاضر از آن برای طراحی استفاده می شود. یک نرم افزار کامل که طرفداران بسیاری زیادی دارد. امکانات بسیار خوبی را در خودش جای داده است و خیلی از گرافیست ها از فتوشاپ به این نرم افزار کوچ کرده اند. اما با همه اینها هنوز هم پرکاربردترین نرم افزار طراحی گرافیکی همان فتوشاپ است.

ایندیزاین هم از نرم افزارهایی است که طراح ها و گرافیست ها از آن استفاده می کنند. بیشترین کاربرد آن در صفحه آرایی کتاب و مجله است. برای طراحی انواع کاتالوگ و بروشور هم می توان از امکانات این نرم افزار بهره برد. اما کار ویرایش عکس را باید در همان فتوشاپ انجام داد و به این نرم افزار انتقال داد. کرل دراو هم از دیگر نرم افزارهای عالی است که هنوز هم مورد پسند طراحان و گرافیست ها است و امکاناتی شبیه به فتوشاپ دارد و کار با آن سخت تر است.

 

طراحی گرافیکی ارزان و حرفه ای

طراحی گرافیکی که هم ارزان باشد و هم حرفه ای چیزی نیست که به سادگی بتوان به آن دست پیدا کرد. گرافیک از آن حرفه هایی است که به نظر می رسد هر کسی رقم خود را برای کار دارد. مثلاً اگر بخواهید یک لوگو را به یکی از گرافیست های خیلی معروف سفارش دهید قیمتی که به شما اعلام می کند با یک گرافیست معمولی متفاوت است. اما در هر حال تعرفه مشخصی برای کارهای گرافیکی وجود دارد. از طرف دیگر این تصور در ذهن همه وجود دارد که قیمت پایین به معنای کار بی کیفیت است. اما در مواقع بسیاری قیمت پایین به این معنا نیست.

در جایی مثل ایران تایپیست قیمت کار گرافیکی نسبت به رقبا کمتر در نظر گرفته شده است. یکی از دلایل قیمت پایین داشتن مشتری های بسیار زیاد دائمی است. گرافیست های این مجموعه هرگز دستشان خالی نمی ماند. به همین دلیل هم حاضر هستند با قیمت های کمتر از جاهای دیگر با مجموعه همکاری داشته باشند.

طراحی گرافیکی از هر نوعی باشد می توان در وب سایت این شرکت ثبت کرد. این طراحی ها شامل تصویرگری کتاب کودک، طراحی بنر، طراحی پوستر، طراحی کاتالوگ، طراحی لوگو، طراحی کارت ویزیت، طراحی کارت پستال، طراحی سربرگ، طراحی کاراکتر، طراحی لوگوموشن و طراحی موشن گرافی می شود.

دسترسی به 4000 طراح و گرافیست حرفه ای

طراحی گرافیکی در ایران تایپیست قدمت بسیار زیادی دارد. سال ها است که گرافیست ها همکاری خود را با این مجموعه آغاز کرده اند. همین مسئله موجب شده است که جمعی از گرافیست های حرفه ای در استخدام این شرکت باشند. به دلیل آنلاین بودن خدمات این مجموعه گرافیست هایی از کل کشور توانسته اند در آن فعالیت داشته باشند. این گرافیست ها برای شروع کار در این مجموعه باید آزمون های سختی را پشت سر بگذارند. صرف این که کسی بلد باشد در نرم افزار فتوشاپ کار کند به او نمی توان گرافیست گفت.

به دلیل زیاد بودن تعداد گرافیست ها، این مجموعه پذیرای هر نوع کار حرفه ای در هر سطحی است. هر چقدر کار حرفه ای و دشوار و تخصصی باشد در میان این 4000 گرافیست کسی پیدا خواهد شد که از عهده آن بربیاید. شما در هر نقطه از کشور یا حتی دنیا باشید می تواند با مراجعه به وب سایت ایران تایپیست در آن ثبت نام کنید. بعد از ثبت سفارش در کمترین زمان ممکن فاکتور به صورت رایگان برای شما ارسال خواهد شد. بعد از تأیید هم در کمترین زمان ممکن کار بر روی پروژه شما آغاز خواهد شد. مزیت ثبت سفارش طراحی گرافیکی در این وب سایت این است که در تمام مراحل کار می توانید با گرافیست در تماس باشید و با او تعامل کنید. می توانید همه نقطه نظرها و پیشنهادهای خود را در بحث و گفت و گو با او در میان بگذارید. در صورت نداشتن رضایت کار با گرافیست دیگری پیش خواهد رفت.

دریافت نمونه رایگان طراحی های گرافیکی

ثبت سفارش طراحی گرافیکی در ایران تایپیست مزیت دیگری هم دارد. در این وب سایت می توانید از گرافیست خود نمونه کار رایگان بخواهید. اگر از کار راضی نبودید، می توانید در بحث و گفت و گو ایرادهای کار را به او گوشزد کنید. کار آنقدر اصلاح می شود تا بالاخره رضایت سفارش دهنده جلب شود. برای استفاده از این مزایا کافی است به این نشانی https://irantypist.com مراجعه کنید. ثبت سفارش در این وب سایت به تخصص خاصی نیاز ندارد. توضیحات کامل درباره کار طراحی می تواند به گرافیست کمک زیادی بکند. این توضیحات می تواند به صورت مکتوب یا در قالب یک فایل صوتی باشد.   

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی