ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

کامل ترین برنامه قرعه کشی اینستاگرام

این روزها اینستاگرام به یکی از بهترین، در دسترس‌ترین و همچنین ارزان‌ترین وسیله و پلتفرم برای توسعه برند و رشد تجاری تبدیل شده است. اگر شما هم به عنوان یک کارآفرین و یا برند، از ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۸:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

این روزها اینستاگرام به یکی از بهترین، در دسترس‌ترین و همچنین ارزان‌ترین وسیله و پلتفرم برای توسعه برند و رشد تجاری تبدیل شده است. اگر شما هم به عنوان یک کارآفرین و یا برند، از طریق اینستاگرام کسب درآمد می‌کنید و در این شبکه اجتماعی صفحه کاری دارید، می‌دانید که رمز دست یابی به رشد بلند مدت در اینستاگرام، ایجاد پست‌های باکیفیت، به طور مداوم و در یک دوره زمانی طولانی است. اما جلب توجه کردن و ایجاد احساس وفاداری به پیج از طرف مخاطبین، دیگر محدود به کیفیت و تعداد محتوا نیست.

اگر فکر کردن به راهی برای رقابت و جلب توجه در بین برندهای دیگر در اینستاگرام باعث می‌شود تا برای ادامه مسیر دلسرد بشید، بهتر است به راه اندازی یک مسابقه و قرعه کشی اینستاگرام فکر کنید.

دادن هدایا در اینستاگرام یکی از موثرترین و کارآمدترین راه‌ها برای رشد پیج شما به همراه مخاطبان مناسب است. مهم نیست که مخاطب هدف شما از چه دسته افرادی هستند، همه افراد گرفتن هدیه و جایزه و چیزی که رایگان باشد را دوست دارند.

راه اندازی یک قرعه کشی اینستاگرامی در ولنتاین و روز پدر

راه اندازی یک مسابقه یا جشنواره و قرعه کشی اینستاگرام البته اگر به درستی مدیریت شود، می‌تواند به افزایش قابل توجهی در فالوورها و فروش و بالا رفتن تعامل با مخاطبین شما کمک کند. به ویژه در ایام خاص و روزهای مبارک و شاد در طول سال زمان ایده‌آلی برای راه‌اندازی کمپین مسابقه است. حالا که داریم به روزهای ولنتاین و روز پدر نزدیک می‌شویم، بهتر است به راه‌اندازی یک مسابقه و جایزه دادن فکر کنید.

همانطور که قبلاً ذکر شد، اجرای مسابقه اینستاگرامی می‌تواند منجر به ایجاد یک اثر قوی، پایدار و ارگانیک در صفحه اینستاگرام شما شود. برنامه ریزی و میزبانی موفقیت‌آمیز قرعه کشی اینستاگرام، نرخ تعامل پیج شما را افزایش می‌دهد و به افزایش آگاهی از برند شما و معرفی بیشتر برندتان کمک می‌کند.

اجرای مسابقه و دادن هدایا مخصوصاً برای مشاغل مختلف موثر است. تا به حال صاحب کسب و کاری را دیده اید که از جذب مخاطبان بیشتر و تبدیل آن‌ها به مشتری متنفر باشد و رغبتی به جذب مشتری بیشتر نداشته باشد؟!

همه ما هزینه عدم حضور فعال در پلتفرم را می‌دانیم، فالوورهای شما ممکن است تصمیم بگیرند به این دلیل که شما کار زیادی برای جلب توجه آن‌ها انجام نمی‌دهید پیج شما را ترک کنند.

حالا که با نزدیک شدن به روز پدر و روز ولنتاین که بازار هدیه خریدن و هدیه دادن داغ است؛ شما هم تصمیم گرفتید فالوورهای خود را راضی و خوشحال کنید، پس از انتخاب یک هدیه عالی به عنوان جایزه و  استفاده از

هشتگ هدیه ایده‌آل، هدیه ولنتاین، هدیه روز پدر، برای اطمینان از موفقیت خود لازم است که برنده‌ای هم در این مسابقه داشته باشید. پس لازم است شرایطی برای برگزاری مسابقه در نظر بگیرید.

مزیت استفاده از اپلیکیشن قرعه کشی اینستاگرام

پس از اینکه شرایط برگزاری مسابقه و برنده شدن فرد را مشخص کردید، به طور حتم هزاران نفر وارد مسابقه شما می‌شوند، بدیهی است که انتخاب برندگان و بررسی دستی همه شرایط برای هر کاربر بسیار سخت‌تر و چالش برانگیزتر از آن چیزی باشد که فکر می‌کردید.

وقتی به این مرحله از قرعه کشی اینستاگرام رسیدید، بهترین گزینه این است که از یک اپلیکیشن، ربات قرعه کشی اینستاگرام و سایت برای انجام قرعه کشی و انتخاب برنده در اینستاگرام استفاده کنید. با استفاده از هر یک از این پلتفرم‌ها می‌توانید اجازه دهید فرآیند اجرای مسابقه و قرعه کشی به طور کاملاً خودکار و به راحتی پیش رود.

پلتفرم‌ها، ربات‌ها و سایت‌های مختلفی وجود دارند که به شما کمک می‌کنند تا مسابقات را در این رسانه اجتماعی بسیار محبوب، راه‌اندازی، زمان‌بندی و اجرا کنید. البته یک پلتفرم نامناسب، نه تنها کمک کننده نخواهد بود بلکه می‌تواند به دردسر جدید برای شما تبدیل شود.

اگر قصد برگذاری مسابقات متعدد و اهدای جوایز به مناسبت‌های خاص در طول سال را دارید، داشتن یک برنامه و اپلیکیشن بر روی موبایل نه تنها می‌تواند انجام این کار را برای شما لذت بخش‌تر کند بلکه در هر شرایط و موقعیتی که باشید می‌توانید به زمان بندی و قولی که به فالوورهای خود داده‌اید پایبند باشید و قرعه کشی را انجام دهید.

بهترین سایت قرعه کشی اینستاگرام

اجرای قرعه کشی اینستاگرام به طور مؤثر فالوورهای شما را افزایش می‌دهد و تعامل آن‌ها با شما را بیشتر می‌کنند. سخت‌ترین بخش کل فرآیند قرعه کشی این است که بفهمید چگونه مسابقه را اجرا کنید. هنگامی که این مرحله به پایان رسید، ساده‌ترین قسمت انتخاب برندگان نهایی است. ما می‌گوییم ساده‌ترین بخش، زیرا با استفاده از سایت اوجاسافت می‌توانید برنده نهایی مسابقه را به راحتی تعیین و اعلام کنید.

اگر برای تعیین برندگان مسابقه مشکل دارید و با انتخاب بهترین سایت برای تعیین برندگان مشکل دارید، نگران نباشید! می‌توانید با مراجعه به سایت اوجاسافت، قرعه کشی و انتخاب برنده را به ما بسپارید. سایت ما یکی از بهتری ابزارهایی است که به شما کمک می‌کند افرادی را که قوانین مسابقه شما را رعایت می‌کنند شناسایی کنید و بر اساس قوانینی که برای مسابقه تعیین کرده اید برنده را به طور تصادفی و غیر تصادفی انتخاب کنید.

سایت اوجاسافت این امکان را فراهم می‌کند که برگذاری مسابقه را به صورت کاملاً خودکار و بدون هیچ تشویش و نگرانی، با صرفه جویی قابل ملاحظه‌ای در زمان انجام دهید.

این پلتفرم امکان ترکیب قوانین مختلف را هم دارد؛ شما می‌توانید با مراجعه به این سایت قوانین مختلف را برای اجرای مسابقه موردنظر خود تعریف کنید. یکی از بهترین ویژگی‌های این سایت این است که شما می‌توانید با تم‌های مختلفی برنده را معرفی کنید. به طور مثال اگر قصد دارید در روز ولنتاین یا روز پدر، قرعه کشی انجام دهید، می‌توانید با تم روز پدر و ولنتاین برنده را اعلام کنید. می‌توانید اپلیکیشن اندروید IOS قرعه کشی را نیز از این سایت دانلود کنید و قابلیت‌های سایت را به صورت یک اپلیکیشن کاربردی و مفید بر روی صفحه اول گوشی خود داشته باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی