ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

مهارت‌های حیاتی برای رشد مدیران و سازمان‌ها در قرن جدید

آبگون آموزش مهارت‌های کوچینگ برای مدیران است که با عنوان مدیر در نقش کوچ (Coach)  برگزار می‌شود. مدیران ارشد و مدیران میانی سازمان‌ها به خوبی اطلاع دارند که دو مهارت رهیاری یا کوچینگ (Coaching) و ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

آبگون آموزش مهارت‌های کوچینگ برای مدیران است که با عنوان مدیر در نقش کوچ (Coach)  برگزار می‌شود. مدیران ارشد و مدیران میانی سازمان‌ها به خوبی اطلاع دارند که دو مهارت رهیاری یا کوچینگ (Coaching) و مربی‌گری یا منتورینگ (Mentoring) جزو مهارت‌ها و نیازهای اساسی هستند. در واقع مدیران به کمک این دو مهارت، به شرطی که بر پایه‌ی ابزارها و باورهای درست و کارآمد مدرن باشد، می‌توانند به رشد و پیشرفت هر چه بیشتر کارکنان و در نهایت سازمان و شرکت خود کمک کنند. دوره‌ی آبگون کارمان برای پاسخ دادن به آموزش این مهارت‌های بنیادی برگزار می‌شود. در ادامه بیشتر با این د‌وره‌ی آموزشی آشنا خواهید شد.

معرفی دوره‌ی آبگون کارمان

دوره‌ی آبگون که بر پایه‌ی آموزش مهارت‌های کوچینگ برای مدیران ارشد و میانی سازمان و شرکت‌های مختلف است به طور مستقیم، مدیران سازمان‌ها را هدف قرار داده است. با این حال به همان میزان که مدیران مهارت‌های اصلی را فرا می‌گیرند، با دیدگاه جدیدتری به کارکنان خود در توسعه‌ی فردی  و حل مسئله کمک کرده و بهره‌وری آنها را افزایش می‌دهند. ماحصل این فعالیت‌ها، افزایش اعتماد، اشتیاق و تعهد کارکنان است که میزان رشد سازمان را چندین برابر می‌کند.

دوره‌ی آبگون با برگزاری کارگاه مدیر در نقش کوچ (Coach) سعی در تقویت مهارت‌های کوچینگ و منتورینگ در کنار مهارت تیم‌سازی (Team Building) دارد. در واقع کارمان، از طریق افزایش کیفیت و عمق یادگیری این مهارت‌ها و جایگزینی باورهای نامناسب کم‌فایده با مطالب جدید و روز دنیا به این هدف مهم دست پیدا می‌کند.

دوره‌ی آبگون شامل چه موضوعاتی است و چند جلسه طول می‌کشد؟

یقینا یکی از سؤالات مهمی که در ذهن شما مدیران عزیز و گرامی شکل گرفته این است که محتوای این دوره شامل چه مواردی است و در طی چند جلسه برگزار خواهد شد.

دوره‌ی آبگون کارمان برای اثرگذاری هر چه بیشتر جنبه‌های مثبت آن روی رشد سازمانی و تقویت عملکرد کارکنان در دو بخش برگزار می‌شود:

  • بخش مقدماتی یا تحول:

در این بخش مدیران یاد می‌گیرند کدام الگو و باورهای ذهنی تا به الان مانع پیشرفت آنها بوده و چرا باید در آنها تغییر ایجاد کنند. پس از اینکه چنین تغییر نگرشی ایجاد شد، بستر لازم برای تغییر فراهم می‌گردد.

  • بخش اصلی یا آموزش مهارت‌های کوچینگ برای مدیران:

دوره‌ی آبگون آموزش مهارت‌های کوچینگ برای مدیران، از بخش دوم وارد فاز جدی و عملیاتی، مبتنی بر تجربه و یادگیری مکرر می‌شود. در این بخش شیوه‌های قدیمی مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرند تا فضای مناسب برای جایگزینی مهارت‌های جدید رهبری و مربی‌گری ایجاد شود.

مهارت شنیدن، مهارت بازخورد دادن، تفکیک‌سازی و شیوه‌ی اجرای مدیریت و کوچینگ عملکردی، تنها بخشی از آموزش‌های گسترده این دوره در جهت توانمندسازی برای مدیران ارشد و میانی است.

ضمنا لازم به ذکر است که کل این دوره 40 ساعت است که به شکل تمرین، چالش، بازی گروهی و یادگیری مبتنی بر تجربه سپری خواهد شد. تعداد جلسات هم به 8 جلسه 5 ساعته تقسیم شده‌اند.

ویژگی‌های شاخص دوره آبگون

ویژگی‌هایی که باعث شده دوره آبگون آموزش مهارت‌های کوچینگ برای مدیران نسبت به سایر دوره‌های موجود متمایز شود، دلایل انتخاب شما برای این دوره هستند.

در این دوره، انتخاب تجربیات مدیران برای آموزش به مدیران ارشد و میانی، کاملا هدفمند است. امکان یادگیری استراتژی‌های جدید وجود دارد. در این دوره آموزشی، تنها نخواهید بود و علاوه بر توضیحات مربی، 2 تسهیل‌گر نیز در کنار شما هستند تا سفر یادگیری را راحت‌تر سازند.

اما در کنار تمامی این موارد خبر بسیار خوبی هم داریم!

دوره آبگون به دو شکل قابلیت اجرا دارد و به درخواست شما برگزار خواهد شد. در حالت اول، سازمان و شرکت‌های مختلف می‌توانند درخواست برگزاری دوره در محل شرکت برای جمعی از مدیران خود داشته باشند. در حالت دوم، سازمان‌ها می‌توانند مدیران خود را به شکل گروهی برای آموزش دیدن در دوره ارسال کنند. از همه مهم‌تر اینکه در هر دو حالت تخفیف‌های ویژه‌ای برای ثبت‌نام در نظر گرفته شده است. در انتها توصیه می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در آبگون به وب‌سایت این مجموعه مراجعه نمایید و یا با کارمان تماس بگیرید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی