ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

محصولات بیسوس را با گارانتی ۶ ماهه از مسترکالا بخرید

اولین بار که با یک برند آشنا می‌شویم اعتماد کردن برای ما سخت است. اما شرکت‌های تکنولوژی راه‌های متفاوتی را برای به‌دست آوردن اعتماد کاربران انجام می‌دهند که بهترین راه، بالابردن کیفیت کالاها و قرار ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۸:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اولین بار که با یک برند آشنا می‌شویم اعتماد کردن برای ما سخت است. اما شرکت‌های تکنولوژی راه‌های متفاوتی را برای به‌دست آوردن اعتماد کاربران انجام می‌دهند که بهترین راه، بالابردن کیفیت کالاها و قرار دادن گارانتی برای آن‌هاست. بیسوس یکی از شرکت‌های فعال در حوزه لوازم جانبی موبایل مثل هندزفری ، پاوربانک ، کابل شارژ ، آداپتور ، شارژر وایرلس ، تجهیزات گیمینگ ، لوازم خودرو و… است که همین رویه را پیش گرفته و کیفیت کالاهای خود را بسیار بهتر از پیش کرده.

اما شاید همچنان نداشتن گارانتی بیسوس ، مشتریان را کمی در خرید آن مردد کند.

رابین ویراه همراه نماینده رسمی بیسوس

به همین جهت رابین ویرا همراه نماینده رسمی فروش محصولات Baseus در ایران، با همکاری مستقیم این شرکت، اقدام به ارائه گارانتی 6 ماهه برای لوازم جانبی بیسوس کرده است.

رابین ویرا همراه کالاهایی همچون هندزفری، پاوربانک، کابل و تمام لوازمی که شامل برد الکترونیکی هستند را با گارانتی 6 ماهه رابین ویرا همراه ارائه می‌کند.

حال شما می‌توانید بدون ترس از خرابی کالای خود با هزینه کمتر محصولی با کیفیت جهانی را خریداری کنید و فقط بخاطر نام یک برند با قیمتی گزاف آن را خریداری نکنید.

معرفی کوتاه از رابین ویرا همراه

شرکت رابین ویرا همراه با استفاده از تجربه سال‌ها فروش محصولات دیجیتال، به تازگی وارد حوزه خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات شده. رابین ویرا همراه آمده تا معنای گارانتی را در ایران تغییر دهد.

شروع کار ما با محصولات برند بیسوس Baseus است؛ زیرا رابین ویرا همراه تنها نماینده رسمی و مورد تایید شرکت در ایران است و این برند هم یکی از محبوب‌ترین برندهای چین که در حوزه لوازم جانبی، لوازم دیجیتال، لوازم شخصی و اداری و… فعالیت دارد، است. کیفیت محصولات این برند طی چند سال فعالیت اثبات شده و حالا می‌توانید با خیال راحت‌تری کالاهای این برند را خریداری کنید.

از کجا بفهمیم کالای ما دارای گارانتی رابین ویرا همراه هست یا خیر؟

روی بسته بندی هرکدام از کالاهای بیسوس که دارای گارانتی رابین ویرا همراه باشد، یک هولوگرام در قسمت جلویی و برچسب پلمپ آبی رنگ با لوگو رابین ویرا همراه چسبانده شده است. علاوه بر این یک بارکد نیز روی جعبه کالای شما هم یک بارکد چسبانده شده که می‌توانید از طریق آن برای استعلام گارانتی خود در سایت رابین ویرا همراه اقدام کنید.

دغدغه ما در رابین ویرا همراه چیست؟

شرکت رابین ویرا همراه آمده تا شما با اطمینان بالاتری خرید خود را انجام دهید. شاید شما برای خرید از یک فروشگاه اینترنتی که قبلا از آن خرید کرده‌اید مطمئن باشید و به آن اعتماد داشته باشید اما شما که تمام محصولات آن فروشگاه را خریداری نکرده‌اید!

در نتیجه باید پیش از خرید مطمئن شوید که اگر کالای خریداری شده توسط شما، دچار مشکلی بود، قطعا جایی برای رفع مشکل وجود دارد. پس چه چیزی بهتر از گارانتی؟ اگر می‌توانید محصولات خود را با گارانتی بخرید چرا بدون گارانتی؟

چرا رابین ویرا همراه شروع به کار کرده است؟

اینجاست که ما می‌توانیم وجه تمایز خود را نسبت به تمامی گارانتی‌های موجود حال حاضر به شما اعلام کنیم. گارانتی رابین ویرا همراه با بررسی مشکلات و شکایات مردم از شرکت‌های مختلف گارانتی کننده به جمله‌های مشابهی رسید:

گارانتی در ایران معنا ندارد

گارانتی هیچ موردی را قبول نمی‌کند

اگر شرکت گارانتی کالا را قبول کند هم، مدت زیادی زمان می‌برد تا مشکل را برطرف کند

و…

پس تصمیم گرفتیم

به گارانتی معنا دهیم

دقیقا طبق قوانین تمام موارد را از شما پذیرا باشیم و در سریعترین زمان ممکن مشکل شما را برطرف کنیم. شاید بتوانیم معنای گارانتی در ایران را تغییر دهیم.

محصولات بیسوس با گارانتی رابین ویرا همراه را از کجا تهیه کنیم؟

شما می‌توانید کالاهایی مثل هندزفری بیسوس ، پاوربانک بیسوس ، کابل Baseus ، شارژر باسئوس و… را از فروشگاه اینترنتی مسترکالا با پایینترین قیمت و گارانتی 6 ماهه تهیه کنید.

بیسوس چه محصولاتی دارد؟

در حال حاضر بیسوس یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم جانبی دیجیتال مثل پاوربانک ، کابل ، هندزفری بی سیم ، هدفون ، لوازم جانبی خودرو ، لوازم خانه هوشمند ، شارژر وایرلس ، دستگاه بخور سرد ، تجهیزات شبکه ، هاب و تبدیل ، هولدر ، کیف ، کاور ، محافظ صفحه، تجهیزات روشنایی ، تجهیزات گیمینگ و… را ارائه می‌دهد که می‌توانید تمامی این موارد را از فروشگاه مسترکالا خریداری کنید.

بهترین هندزفری بیسوس

از محصولات بیسوس می‌توان به هندزفری Baseus S1 Pro اشاره کرد. این هندزفری دارای قابلیت حذف نویز فعال است. با این قابلیت می‌توانید صدای محیط اطراف را به کمترین حد برسانید تا موسیقی را با صدای زیاد و کیفیت بالا بشنوید. علاوه بر این هندزفری S1 Pro کیفیت مکالمه باالایی دارد که این هندزفری را برای شما به یک انتخاب بسیار عالی تبدیل می‌کند.

بهترین پاوربانک بیسوس

پاوربانک Bipow بیسوس یکی از محصولات جدید این شرکت است که در ظرفیت‌های ۱۰ تا ۳۰ هزار موجود است. این پاوربانک توان خروجی معادل 15 یا 20 وات در مدل‌های مختلف دارد و برای اکثر موبایل‌های جدید مناسب است.

این پاوربانک دارای تکنولوژی NTC است که می‌توان به واسطه آن از قابلیت Trickle بهره‌مند بود. در این تکنولوژی، سنسورهای مختلفی استفاده شده است که می‌تواند دما و حرارت دستگاه را بسنجد و سپس با توجه به آن میزان شارژدهی را کنترل کند. پس از دوره مشخصی از فست شارژ، اگر سنسورها دمایی غیر طبیعی شناسایی کردند، حالت Trickle فعال می‌شود که در آن شدت جریان و سرعت کنترل شده تا دما به تدریج متناسب شود و کاهش یابد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی