ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

همکاری ایرانسل و شرکت فولاد کاوه در اجرای پروژۀ تحول دیجیتال

ایرانسل با شرکت فولاد کاوه در اجرای پروژه تحول دیجیتال همکاری خود را آغاز کرد. این همکاری در ادامه اجرای پروژه‌های تحول دیجیتال در صنعت کشور، با شرکت «فولاد کاوه» در اجرای تحول دیجیتال این ...

شیدا ملکی
نوشته شده توسط شیدا ملکی | ۴ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۲:۵۵

ایرانسل با شرکت فولاد کاوه در اجرای پروژه تحول دیجیتال همکاری خود را آغاز کرد. این همکاری در ادامه اجرای پروژه‌های تحول دیجیتال در صنعت کشور، با شرکت «فولاد کاوه» در اجرای تحول دیجیتال این شرکت، آغاز شده است.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در نشست مشترک ایرانسل و شرکت فولاد کاوه جنوب کیش، دو طرف بر اجرای پروژۀ تحول دیجیتال در شرکت فولاد کاوه، بر بستر ارتباطی ایرانسل توافق کردند.

این نشست در محل شرکت فولاد کاوه در بندرعباس و با حضور علی دهاقین مدیرعامل و عضو هیأت‌مدیرۀ شرکت فولاد کاوه جنوب کیش، بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل و جمعی از مدیران این دو شرکت برگزار شد.

توجه به اهمیت ویژه تحول دیجیتال

«علی دهاقین»، مدیرعامل شرکت فولاد کاوه در این نشست با بیان اینکه این شرکت، چهارمین تولیدکننده بزرگ فولاد کشور و یکی از بزرگترین سرمایه‌گذاری‌های انجام شده توسط بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی است، بر لزوم اجرای پروژۀ تحول دیجیتال در این شرکت، تأکید کرد.

دهاقین با اشاره به تجربه‌های مثبت ایرانسل در موضوع تحول دیجیتال صنعتی، ابراز امیدواری کرد تا با کمک ایرانسل، نیازمندی‌های دیجیتال و ارتباطی شرکت فولاد کاوه برطرف شده و جدیدترین نسل فناوری ارتباطی، در فرایندهای این شرکت اجرا شود.

حرکت به سمت تحول دیجیتال

مدیرعامل ایرانسل نیز، گفت: «موضوع موسوم به «صنعت نسل چهار»، بحثی است که در دنیا شروع شده و همه صنایع و کارخانجات بزرگ به این سمت می‌روند و مبنای اصلی آن هم، «تحول دیجیتال (Digital Transformation)» است.»

او با بیان اینکه در تحول دیجیتال، با تبدیل فرایندهای قدیمی به فرایندهای مبتنی بر فناوری، شرکت‌ها از مفاهیم سنتی عبور کرده و به مفاهیم جدیدتر می‌رسند، گفت: «۱۵ سال قبل، کسی فکر نمی‌کرد که به وسیلۀ گوشی هوشمند، این همه ظرفیت ایجاد شود و خدمات مورد نیاز مردم و صنایع، از این طریق قابل ارائه باشد.»

عباسی‌آرند با اشاره به اهمیت توسعه نسل پنجم فناوری ارتباطات گفت: «نسل پنج فناوری ارتباطات همراه، زمینه‌ساز این شده که تحول دیجیتال بتواند شتاب گیرد. ما در سال ۱۳۹۹، برای نخستین بار توانستیم فناوری 5G را وارد ایران کنیم و یکی از سایت‌های نسل پنج ایرانسل، در جزیرۀ کیش راه‌اندازی شد و هم‌اکنون در حال خدمت‌رسانی به ساکنان این جزیره است.»

او همچنین گفت: « ایرانسل سعی کرده هم در بحث زیرساختی و هم در دسترسی مردم به فناوری جدید، همواره جلودار باشد و در سال ۱۴۰۱، توسعۀ 5G در کشور رونق خواهد گرفت و امیدواریم که در شهر بندرعباس هم خدمات نسل پنج را ارائه شود.»

تلاش ایرانسل برای ارائه خدمات به شرکت‌ها

مدیرعامل ایرانسل همچنین با اشاره به ارائۀ خدمات ارتباطی توسط ایرانسل به شرکت‌ها و سازمان‌ها، گفت: «با توجه به مفاهیم جدیدی که در دنیا مطرح است، صنعت ما هم باید از نسل فعلی به نسل جدید مهاجرت کند.»

او با اشاره به تجربه‌های مثبت ایرانسل در موضوع تحول دیجیتال در صنعت، با بیان اینکه مشارکت با مجموعه‌های صنعتی، یکی از مواردی است که ایرانسل در چارچوب پیشرو بودن در تحول دیجیتال دنبال می‌کند، گفت: «تحول دیجیتال برای کارخانه بر بستر فناوری‌اطلاعات، مفهومش همان بحث «کارخانه متصل» یا Connected Factory است که الان در دنیا راه‌حل‌های مشخصی دارد و دستاوردهای قابل توجهی را در بازدهی و بهره‌وری صنعت ایجاد کرده و با استفاده از بستر ارتباطی نسل پنج، داده‌های مهمی را برای تحلیل فرایندها، به متخصصان ارائه می‌دهد.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی