ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

شاپرک اعلام کرد: مهلت اضافه به دارندگان ابزارهای پرداخت الکترونیکی برای تکمیل پرونده مالیاتی

شاپرک با بیان اینکه مهلت اضافه‌ای برای دسترسی صاحبان ابزارهای پرداخت الکترونیکی به پرونده مالیاتی فراهم شده از با شدن دسترسی برای ثبت‌نام یا تکمیل پرونده مالیاتی خبر داد. بنا بر اعلام شاپرک؛ سامانه مؤدیان ...

شیدا ملکی
نوشته شده توسط شیدا ملکی | ۸ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۳:۱۵

شاپرک با بیان اینکه مهلت اضافه‌ای برای دسترسی صاحبان ابزارهای پرداخت الکترونیکی به پرونده مالیاتی فراهم شده از با شدن دسترسی برای ثبت‌نام یا تکمیل پرونده مالیاتی خبر داد.

بنا بر اعلام شاپرک؛ سامانه مؤدیان مالیاتی با هماهنگی بین شرکت شاپرک و سازمان امور مالیاتی ضمن ارائه مهلت اضافه به دارندگان ابزارهای پرداخت الکترونیکی جهت ثبت یا تکمیل پرونده مالیاتی، مجددا از روز شنبه باز شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شاپرک، در ادامه اجرای ماده ۱۱ قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان و پس از اطلاع‌رسانی گسترده سازمان امور مالیاتی مبنی بر مهلت زمانی تا انتهای بهمن ماه و پوشش رسانه‌ای کامل این موضوع، لیست چند میلیون دستگاه کارتخوان و درگاه اینترنتی که پذیرندگان مربوطه برای تشکیل یا تکمیل پرونده مالیاتی و یا الصاق کارت‌خوان‌های خود به پرونده مربوطه به وب‌سایت سازمان امور مالیاتی مراجعه نکرده بودند به بانک مرکزی برای قطع اعلام شد.

دسترسی دوباره به سایت سازمان مالیاتی از شنبه 7 اسفند

شرکت شاپرک نیز به عنوان متولی نظارتی شبکه پرداخت کشور در مرحله اول بر مبنای معیارهای اعلام شده از سمت سازمان امور مالیاتی حدود 200 هزار ترمینال را شناسایی و موقتا غیرفعال کرد.

بر اساس این گزارش پیرو هماهنگی‌های انجام شده بین سازمان امور مالیاتی و بانک مرکزی از روز شنبه هفتم اسفندماه، سایت سازمان مالیاتی برای تکمیل پرونده و الصاق پایانه‌ها به پرونده مالیاتی مجدد باز شده است.

بنابراین آن دسته از مؤدیانی که با وجود اطلاع‌رسانی‌های مکرر قبلی تاکنون اقدام نکرده‌اند، می‌توانند از فرصت اضافی تعیین شده استفاده کرده و اقدامات لازم را به انجام برسانند.

لازم به ذکر است که مسدودی ناگهانی ابزارهای پرداخت در جمعه شب گذشته همراه شد با اعتراض و نگرانی قابل توجه دارندگان این ابزارها. آنها بر این باور بودند که اطلاع رسانی کافی برای اجرای این قانون انجام نشده است.

حالا باید دید در این فرصت روند کاری دارندگان ابزارهای پرداخت کد مالیاتی و پرونده مالیاتی خود را به چه شکلی دنبال خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی