ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون 15
تکنولوژی

تمام مدل‌های سری آیفون 15 احتمالا به حفره درون نمایشگر مجهز می‌شوند

سال 2022 احتمالا آخرین سالی خواهد بود که اپل در بالای نمایشگر گوشی‌های آیفون خود از ناچ استفاده می‌کند، زیرا یک تحلیلگر قابل اعتماد ادعا کرده که تمام مدل‌های آیفون 15 در بالای نمایشگر خود ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۸ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۹:۴۵

سال 2022 احتمالا آخرین سالی خواهد بود که اپل در بالای نمایشگر گوشی‌های آیفون خود از ناچ استفاده می‌کند، زیرا یک تحلیلگر قابل اعتماد ادعا کرده که تمام مدل‌های آیفون 15 در بالای نمایشگر خود به جای ناچ، به حفره درون نمایشگر مجهز خواهند شد.

درست مانند گوشی‌های آیفون در چند سال گذشته، «راس یانگ» مدیرعامل DSCC پیش‌بینی می‌کند که اپل در سال 2023 نیز چهار مدل آیفون 15 را روانه بازار خواهد کرد. در حالی که گفته می‌شود تنها نسخه‌های پرو سری آیفون 14 با طراحی جدید حفره و بریدگی کپسولی شکل راهی بازار خواهد شد، اکنون یانگ ادعا کرده که سال آینده، تغییر بزرگ‌تری را شاهد خواهیم بود.

خداحافظی با ناچ در آیفون 15

آیفون 15

به گفته راس یانگ در توییتر، تمام مدل‌های آیفون 15 با طراحی جدید و حفره درون نمایشگر وارد بازار خواهند شد و اپل از سال میلادی آینده به طور کامل ناچ را کنار می‌گذارد. با این وجود می‌توان گفت که گوشی‌های آینده آیفون نسبت نمایشگر به بدنه بیشتری خواهند داشت.

از سوی دیگر گفته شده که اپل برای نسخه‌های پرو آیفون 14 از شاسی آلیاژ تیتانیوم استفاده خواهد کرد که باعث افزایش دوام دستگاه می‌شود. با این وجود هنوز تایید نشده که کوپرتینویی‌ها برای سال 2023 و چهار مدل آیفون 15 نیز چنین تصمیمی دارند یا خیر.

با وجود حفره درون نمایشگر در تمام مدل‌های آیفون 15، می‌توان گفت که اپل قصد دارد از سال آینده از فناوری Face ID زیر نمایشگر استفاده کند. طبق گزارش‌های قبلی، غول فناوری تلاش داشته تا این ویژگی را در گوشی‌های خود ارائه کند، اما برای عرضه در سال 2022 آماده نشده است.

هرچند راس یانگ از جمله منابع قابل اعتماد حوزه فناوری محسوب می‌شود و سابقه بسیار خوبی دارد، ولی باید به این نکته مهم اشاره کرد که برنامه‌های اپل ممکن است در هر لحظه تغییر کند و این دستگاه‌ها در نهایت با طراحی و مشخصات کاملا متفاوتی راهی بازار شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی