ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون 14 پرو
تکنولوژی

انتشار تصویری از طرح شماتیک آیفون 14 که ابعاد بزرگ حفره درون نمایشگر را نشان می‌دهد

اپل با آیفون 14 قصد دارد طراحی گوشی‌های خود را دستخوش تغییرات زیادی کند. به عنوان مثال می‌دانیم که در آیفون 14 پرو ناچ بالای نمایشگر جای خود را به حفره و بریدگی کپسولی شکل خواهد داد. ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۸ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۰

اپل با آیفون 14 قصد دارد طراحی گوشی‌های خود را دستخوش تغییرات زیادی کند. به عنوان مثال می‌دانیم که در آیفون 14 پرو ناچ بالای نمایشگر جای خود را به حفره و بریدگی کپسولی شکل خواهد داد. حالا تصویری از طراحی جدید آیفون منتشر شده که اندازه واقعی روزنه بالای نمایشگر را نشان می‌دهد.

یکی از کاربران در شبکه اجتماعی ویبو، تصویری را به اشتراک گذاشته که ادعا دارد طرح کلی دقیق‌تری از آیفون 14 پرو یا پرو مکس را نشان می‌دهد. از سوی دیگر «جان پراسر»، منبع شناخته شده حوزه فناوری نیز در ویدیویی این طراحی را نشان داد و تایید کرد که اپل برای گوشی‌های خود از آن استفاده خواهد کرد.

حفره نمایشگر آیفون 14 پرو، بزرگتر از ناچ فعلی

آیفون 14 پرو

اگر این تصویر صحت داشته باشد، طراحی جدید روزنه بالای نمایشگر فضای بیشتری نسبت به ناچ فعلی خواهد گرفت و این موضوع به ویژه برای مصرف‌کنندگان و طرفداران آیفون بسیار قابل توجه خواهد بود.

طبق گزارش‌هایی که تاکنون منتشر شده، سری آیفون 14 احتمالا شامل چهار نسخه از جمله دو مدل 6.1 اینچی و دو مدل 6.7 اینچی خواهد بود. انتظار می‌رود تا غول فناوری گزینه‌های استاندارد و پرو خود را در اندازه‌های مختلف ارائه کند که با این وجود می‌توان گفت شاهد چهار دستگاه آیفون‌ 14 و آیفون‌ 14 مکس، سپس آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14‌ پرو‌ مکس خواهیم بود.

از جمله موارد مهمی که باید به آن توجه داشت، این است که آیفون 14 پرو و پرو مکس تنها دو دستگاهی هستند که انتظار می‌رود با این طراحی جدید حفره و بریدگی کپسولی شکل راهی بازار شوند و دو مدل دیگر همچنان از ناچ بالای نمایشگر بهره خواهند برد.

در مورد طراحی سایر اجزای این دستگاه‌ها، شایعات حاکی از آن است که آیفون 14 شباهت‌های زیادی به آیفون 4 خواهد داشت. بنابراین می‌توانیم شاهد مواردی مانند دکمه‌های تنظیم صدا گرد، طراحی شیشه‌ای و موارد دیگر خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی