ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نسخه بازسازی شده آیفون 12 و آیفون پرو
تکنولوژی

اپل فروش نسخه‌های ریفربیشد آیفون 12 و آیفون 12 پرو را شروع کرد

کمپانی آمریکایی اپل نسخه‌های بازسازی شده یا به اصطلاح Refurbished گوشی‌های خود را پس از مدتی به فروش می‌رساند. این بار دو گوشی آیفون 12 و آیفون 12 پرو به این قافله پیوسته‌اند و اپل ...

نیما جلالی
نوشته شده توسط نیما جلالی | ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۸:۳۰

کمپانی آمریکایی اپل نسخه‌های بازسازی شده یا به اصطلاح Refurbished گوشی‌های خود را پس از مدتی به فروش می‌رساند. این بار دو گوشی آیفون 12 و آیفون 12 پرو به این قافله پیوسته‌اند و اپل فروش نسخه‌های ریفربیشد این گوشی‌ها را با 15 درصد تخفیف در آمریکا آغاز کرده است.

سری آیفون 12 اپل یک خانواده پرفروش و جذاب برای کاربران این کمپانی بود. این گوشی‌ها در سال 2020 پا به عرصه وجود گذاشتند. اپل از امروز شروع به فروش نسخه‌های ریفربیشد از دو مدل استاندارد و پرو از سری آیفون 12 کرده است.

فروش مدل ریفربیشد آیفون 12 و آیفون 12 پرو

آیفون 12 ریفربیشد

در حالی که سری iPhone 12 متشکل از چهار عضو مختلف است، اپل تنها دو مدل آیفون 12 و 12 پرو را به صورت ریفربیشد می‌فروشد. این نسخه‌های ریفربیشد در رنگ‌ها و مناطق مختلفی آماده فروش هستند. فعلاً مشخص نیست که اپل این نسخه‌ها را در کشوری به جز آمریکا عرضه می‌کند یا خیر.

اپل رسما اعلام کرده که نسخه‌های ریفربیشد گوشی‌هایش را با 15 درصد تخفیف عرضه می‌کند. به بیان دیگر، آیفون 12 آنلاک شده نو با حافظه 64 گیگابایتی از قیمت 729 دلاری بهره‌مند است. در مقابل اما نسخه ریفربیشد آن با قیمت 619 دلار به دست مشتریان می‌رسد.

تمام نسخه‌های ریفربیشد این گوشی‌ها آنلاک شده و فاقد سیم‌کارت هستند. نکته مهم، استفاده از باتری‌های کاملاً نو در این نسخه‌ها است. همچنین در آن‌ها از بدنه جدیدی استفاده شده و جعبه آن‌ها میزبان کابل لایتنینگ و سوزن سیم‌کارت است. این گوشی‌ها هم از قاعده حذف شارژر مستثنی نیستند.

اپل آیفون 12 و آیفون 12 پروی ریفربیشد را با 1 سال ضمانت استاندارد و سرویس +AppleCare ارائه می‌کند. اپل می‌گوید که این گوشی‌ها کاملاً تمیز و آزمایش شده هستند، بنابراین تقریباً نمی‌توان آن‌ها را از گوشی‌های کاملاً نو تشخیص داد.

به نظر شما آیا این گوشی‌های ریفربیشد ارزش خرید دارند؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • علی موسوی
    علی موسوی | ۲۶ اسفند ۱۴۰۰

    😂😂😂

مطالب پیشنهادی