ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بهترین بازی آنلاین دونفره اندروید
تکنولوژی

بهترین بازی های آنلاین دونفره اندروید و iOS که باید تجربه کنید

از زمان‌های قدیم، تجربه بازی‌های ویدیویی با دوستان یا اعضای خانواده لذت مخصوص به خود را دارد و در این مطلب از دیجیاتو بهترین بازی آنلاین دو نفره اندروید و آیفون را به شما معرفی ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۳ فروردین ۱۴۰۱ | ۲۰:۰۰

از زمان‌های قدیم، تجربه بازی‌های ویدیویی با دوستان یا اعضای خانواده لذت مخصوص به خود را دارد و در این مطلب از دیجیاتو بهترین بازی آنلاین دو نفره اندروید و آیفون را به شما معرفی خواهیم کرد. این بازی‌ها می‌توانند مشارکتی یا رقابتی باشند.

معرفی بهترین بازی آنلاین دو نفره اندروید

با توجه به اینکه در دنیای مدرن گوشی‌های موبایل بسیار پیشرفته و قدرتمندی در بازار وجود دارند، بازی‌های بسیار زیادی نیز برای دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده‌اند که حتی برخی از آن‌ها به صورت مستقیم از رایانه و کنسول پورت شده‌اند. با این حال، اکثر بازی‌های امروزی از قابلیت‌های آنلاین بهره می‌برند و آن‌ها را می‌توان با دیگران تجربه کرد. در ادامه لیست 15 بازی آنلاین دو نفره برتر را معرفی خواهیم کرد.

توجه داشته باشید که تمام بازی‌های لیست زیر به اتصال اینترنت نیاز دارند.

Minecraft


بهترین بازی آنلاین دونفره اندروید
امتیاز در گوگل پلی: 4.6امتیاز در اپ استور: 4.5سبک: آرکید

از Minecraft می‌توان به عنوان پدیده اصلی بازی‌های ویدیویی چند سال اخیر یاد کرد. با گرافیک پیکسلی، توانایی‌های خلاقانه و جهان فوق‌العاده بزرگ و منحصر به فرد، بازی توانست به محبوبیت بسیار زیادی دست پیدا کند و می‌توان گفت بهترین بازی آنلاین دو نفره اندروید و آیفون است.

در این بازی به صورت خودکار و تصادفی وارد دنیای جدیدی خواهید شد و به صورت آزادانه می‌توانید در آن زندگی جدیدی را آغاز کنید. از کشف منابع متعدد مثل چوب یا سنگ گرفته تا شکار یا اهلی کردن حیوانات، می‌توانید کارهای مختلفی در بازی انجام دهید و داستان خود را تعریف کنید. ساخت و ساز بخش اصلی بازی محسوب می‌شود و می‌توانید به هر صورتی که دوست دارید، خانه یا دنیای خود را خلق کنید و مهم‌تر اینکه آن را به صورت کامل با دوستان خود انجام دهید.

در این حالت می‌توانید به همراه دوستان خود وارد یک دنیای جدید شوید و جهان بسیار بزرگ آن را به همراه دوستان خود کاوش کنید. می‌توانید با دوستان خود شهر جدیدی بسازید و به جنگ با موجودات مختلف بروید.

دانلود بازی Minecraft

Minecraft

Minecraft

سازنده: Mojang قیمت: 7.49/6.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 385 مگابایت زبان:

BombSquad


بهترین بازی آنلاین دونفره اندروید
امتیاز در گوگل پلی: 4.7امتیاز در اپ استور: 4.5سبک: اکشن

اگر دوستان زیادی دارید، BombSquad احتمالا بهترین بازی آنلاین دو نفره اندروید یا آیفون برای شما خواهد بود. این بازی را که می‌توانید با 8 نفر از دوستان خود به صورت همزمان انجام دهید، هدف و گیم پلی بسیار ساده‌ای را دنبال می‌کند: حریفان خود را منفجر کنید!

بازی گرافیک و گیم پلی بسیار خوبی دارد و شخصیت‌ها و محیط آن احتمالا برای چندین ساعت شما را به همراه دوستان خود سرگرم خواهد کرد. اگر به بازی‌های رقابتی و چندنفره علاقه دارید، تجربه بازی BumbSquad را به هیچ وجه از دست ندهید.

دانلود بازی BombSquad

BombSquad

BombSquad

سازنده: Eric Froemling قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 78/50 مگابایت زبان:

Crossy Road


بازی Crossy Road
امتیاز در گوگل پلی: 4.6امتیاز در اپ استور: 4.6سبک: اکشن

شاید تجربه بازی کلاسیک و قدیمی Frogger را داشته باشید که سال 1981 منتشر شد و یکی از عناوین بسیار بزرگ تاریخ ویدیو گیم محسوب می‌شود. حالا Crossy Road چنین تجربه‌ای را با طراحی بسیار زیبا و منحصر به فرد خود برای گوشی‌های موبایل امروزی ارائه کرده است. مانند بازی کلاسیک، هدف اصلی بازیکنان در این بازی نیز این است که یک مرغ (یا شخصیت‌های دیگر) را به آن سوی خیابان برسانند.

Crossy Road به طور کلی از آن دسته بازی‌های آرکید بسیار بامزه موبایل محسوب می‌شود که با گذشت زمان بیشتر خودش را نشان می‌دهد و به قدری هیجان‌انگیز خواهد شد که از آن به عنوان یکی از بهترین تجربیات خود یاد خواهید کرد. همچنین بازی در لیست ما حضور دارد، بنابراین می‌توانید آن را با دوستان خود به صورت نوبتی و روی یک دستگاه نیز تجربه کنید.

دانلود بازی Crossy Road

Crossy Road

Crossy Road

سازنده: HIPSTER WHALE قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 127/84 مگابایت زبان:

Glow Hockey 2


بهترین بازی آنلاین دونفره اندروید
امتیاز در گوگل پلی: 4.0امتیاز در اپ استور: 4.3سبک: آرکید

Glow Hockey 2 همانطور که از نام آن پیداست، نوعی بازی هاکی است که در زمین‌هایی با طراحی نئون انجام می‌شود.

تجربه بازی بسیار ساده است و حتی با مشاهده تصاویر آن متوجه خواهید شد که دو مهره درون بازی قرار گرفته که باید با مهره خود توپ درون بازی را وارد دروازه حریف خود کنید. بازی را می‌توان به صورت آنلاین یا حتی روی یک دستگاه با دوستان خود تجربه کرد که البته برای تجربه آن با یک دستگاه، بهتر است از دستگاه‌هایی با نمایشگر بزرگتر مانند تبلت‌ها استفاده کنید که فضای کافی برای حرکت انگشتان دارد.

همچنین بازی شامل حالت تک نفره نیز می‌شود که مهارت خود را می‌توانید در چهار سطح مختلف با هوش مصنوعی بازی محک بزنید.

دانلود بازی Glow Hockey 2

Glow Hockey 2

Glow Hockey 2

سازنده: Natenai Ariyatrakool قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 60/11 مگابایت زبان:

Among Us


بازی انلاین دونفره
امتیاز در گوگل پلی: 3.6امتیاز در اپ استور: 4.1سبک: اکشن

احتمالا از قبل با Among Us آشنا هستید. یکی از پرفروش‌ترین و بهترین بازی‌های آنلاین موبایل که در سال 2020 منتشر شد و در دوران شیوع کرونا به محبوبیت بسیار زیادی رسید.

به عنوان یک بازی چندنفره، Among Us بسیار سرگرم‌کننده است و همچنان پس از گذشت 2 سال از زمان انتشار آن، بازیکنان زیادی از آن لذت می‌برند. بازی را به صورت گروهی و با پنج تا ده دوست خود می‌توانید انجام دهید و همه شما در یک سفینه فضایی در حال حرکت هستید و چند نفر از اعضا داخل این سفینه که احتمال دارد شما یا دوستانتان باشید، قاتل هستند و دیگر اعضا را به قتل می‌رسانند و شما باید آن‌ها را شناسایی کنید. سایر اعضا نیز در حال انجام وظایفی هستند که باعث می‌شود سفینه به حرکت خود ادامه دهد اما باید مراقبت خود باشند تا به قتل نرسند.

به طور کلی Among Us احتمالا سرگرم‌کننده‌ترین بازی خواهد بود که می‌توانید با دوستان خود انجام دهید و البته برای انجام آن نیاز به صحبت کردن با یکدیگر هم دارید.

دانلود بازی Among Us

Among Us

Among Us

سازنده: Innersloth LLC قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 549/124 مگابایت زبان:

BADLAND


بهترین بازی آنلاین دونفره اندروید
امتیاز در گوگل پلی: 4.4امتیاز در اپ استور: 4.6سبک: ماجراجویی

Badland احتمالا بهترین بازی آنلاین دو نفره اندروید و آیفون محسوب می‌شود که توجه زیادی به آن نشده است. در این بازی پلتفرمر که به سبک کلاسیک طراحی شده، حداکثر چهار بازیکن در یک دستگاه می‌توانند با یکدیگر بازی کنند.

بازی دارای گرافیک جذاب و گیم پلی بسیار سرگرم‌کننده‌ای است و همین امر باعث می‌شود تا از آن به عنوان یکی از بهترین بازی‌های چند نفره محلی یاد کرد. تجربه بازی هم بسیار ساده است و مانند سایر بازی‌های سبک پتلفرمر باید در دنیای عجیب و غریب بازی که با گیاهان مختلف پوشانده شده و موجوداتی در آن حضور دارند، کاوش کنید.

دانلود بازی Badland

BADLAND

BADLAND

سازنده: Frogmind قیمت: 0.99 دلار/ اندروید رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 235/171 مگابایت زبان:

!DUAL


بازی !DUAL
امتیاز در گوگل پلی: 3.5امتیاز در اپ استور: 4.2سبک: اکشن

!Dual یک بازی چند نفره بسیار خاص است که از لحاظی کاملا شبیه به بازی کلاسیک Pong است. بازی را کاملا می‌توان در دو دستگاه متفاوت انجام داد و با حرکات گوشی توپ را وارد زمین حریف مقابل خود کرد یا به او شلیک کرد. با این کار گلوله‌ها و اشیاء از نمایشگر دستگاه شما خارج می‌شوند و دوست شما در دستگاه خود باید آن را دفع کند و سپس همین روند ادامه پیدا خواهد کرد.

البته برای اجرای بازی به اینترنت نیازی ندارید و بازی از طریق بلوتوث انجام می‌شود. همچنین آن را از طریق وای فای و اتصال به یک شبکه می‌توان انجام داد.

تجربه بازی !Dual کاملا منحصر به فرد است و هرچند سخت‌ترین گزینه محسوب نمی‌شود اما تجربه آن با دوستان خود بسیار سرگرم‌کننده است. علاوه بر این، بازی رایگان است و حتی می‌توانید آن را با کودکان خود نیز تجربه کنید.

دانلود بازی !Dual

!DUAL

!DUAL

سازنده: Seabaa قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 29/14 مگابایت زبان:

The Escapists 2: Pocket Breakout


 بازی های آنلاین دونفره
امتیاز در گوگل پلی: 4.5امتیاز در اپ استور: 4.7سبک: استراتژی

The Escapists 2: Pocket Breakout از جمله مهیج‌ترین بازی‌های استراتژیک موبایل محسوب می‌شود که آزادی عمل بسیار زیادی را به بازیکنان ارائه می‌کند تا برای فرار از زندان که هدف نهایی بازی است، استراتژی‌های مختلفی داشته باشند.

در بازی می‌توان کارهای مختلفی مانند ارائه رشوه به نگهابانان، ایجاد شورش به همراه سایر زندانیان و خرید و فروش ممنوعه سلاح را انجام داد. علاوه بر این، با مراجعه به کتابخانه یا سالن بدنسازی زندان می‌توانید برخی توانایی‌های خود را در بازی ارتقا دهید و البته وظایف روزانه خود در زندان را نیز فراموش نکنید که باید آن‌ها را انجام دهید.

علاوه بر این، بازی را می‌توانید به همراه حداکثر سه دوست خود تجربه کنید و با کمک یکدیگر برای فرار از زندان تلاش کنید. تجربه چند نفره بازی باعث می‌شود تا از آن به عنوان بهترین بازی آنلاین دو نفره اندروید یا آیفون یاد کنیم که هرچند رایگان نیست، اما کاملا ارزش خریداری شدن را دارد.

دانلود بازی The Escapists 2: Pocket Breakout

The Escapists 2: Pocket Breakout

The Escapists 2: Pocket Breakout

سازنده: Team 17 Digital LimitedStrategy قیمت: 1.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1500/580 مگابایت زبان:

Farming Simulator 18


بهترین بازی آنلاین دونفره اندروید
امتیاز در گوگل پلی: 4.4امتیاز در اپ استور: 4.3سبک: شبیه‌سازی

حضور بازی Farming Simulator 18 در لیست ما به عنوان بهترین بازی آنلاین دو نفره اندروید یا آیفون احتمالا کمی تعجب‌برانگیز خواهد بود اما می‌توان آن را با دیگران نیز بازی کرد.

به صورت اساسی بازی همان چیزی است که از یک شبیه‌ساز مزرعه‌داری انتظار دارید و شامل بیش از 50 وسیله نقلیه مربوط به کشاورزی، محصولات مختلف و موارد بسیار زیاد دیگری می‌شود که با استفاده از آن‌ها باید مزرعه خود را ایجاد و آن را گسترش دهید. با این حال تجربه چندنفره آن کمی متفاوت است و با دوستان خود می‌توانید یک مزرعه را به صورت مشترک مدیریت کنید. از طریق وای‌فای یا بلوتوث می‌توان به بازی وصل شد و کارهای مزرعه خود را به صورت مشورتی انجام دهید.

همچنین Farming Simulator 18 جدیدترین بازی این سری محسوب می‌شود که می‌توان آن را به صورت چندنفره تجربه کرد و بازی‌های جدیدتر آن به صورت تک نفره قابل بازی هستند.

دانلود بازی Farming Simulator 18

Farming Simulator 18

Farming Simulator 18

سازنده: GIANTS Software قیمت: 3.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 326 مگابایت زبان:

Gunstar Heroes Classic


 بازی های آنلاین دونفره
امتیاز در گوگل پلی: 3.8امتیاز در اپ استور: 4.4سبک: اکشن

Gunstar Heroes Classic نام بازی بسیار قدیمی از کنسول محبوب سگا جنسیس است که حالا در دسترس پلتفرم‌های موبایل قرار گرفته است. سبک بازی پلتفرمر اکشن است و در آن عناصر شوتر نیز دیده می‌شود و همین موضوع به خوبی اثبات می‌کند که بازی برای تجربه چند نفره ساخته شده است. به طور کلی، بازی‌های قدیمی کنسول سگا تجربه چند نفره بسیار خوبی را ارائه می‌کردند و این بازی نیز به همین صورت می‌تواند شما را به همراه دوست خود برای چندین ساعت سرگرم کند.

درست مانند بازی معروف سرباز کوچولو (Metal Slug) در سطح مختلفی می‌توان وارد این بازی شد، دشمنان خود را از میان برداشت و بازی را پیش برد. بازی چندان طولانی نیست اما همچنان یک تجربه سرگرم‌کننده محسوب می‌شود.

دانلود بازی Gunstar Heroes Classic

Gunstar Heroes Classic

Gunstar Heroes Classic

سازنده: SEGA قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 122/48 مگابایت زبان:

Sea Battle 2


بهترین بازی آنلاین دونفره اندروید
امتیاز در گوگل پلی: 4.4امتیاز در اپ استور: 4.7سبک: اکشن

Sea Battle 2 اساسا همان بازی کلاسیک Battleship است که احتمالا همه تجربه آن را داشته باشید، بنابراین اکثر کاربران با نحوه انجام بازی آشنا هستند. حالت‌های مختلفی در بازی قرار گرفته و می‌توان آن را به صورت وای‌فای یا روی یک دستگاه به صورت نوبتی با دوستان خود انجام داد.

در بازی Sea Battle 2 شما دارای چندین کشتی و ناو مختلف هستید که می‌توانید مکان آن‌ها را روی نمایشگر خود مشخص کنید و حریف شما نیز به همین تعداد وسیله دارد. با این حال مکان دقیق قرارگیری آن‌ها فقط برای شما نمایش داده می‌شوند و باید با حدس زدن مکان آن‌ها روی نقشه حریف، تمام کشتی‌های حریف خود را نابود کنید.

برای طرفداران بازی‌های خاص و منحصر به فرد، Sea Battle 2 بدون شک ارزش تجربه را دارد و می‌توانید ساعت‌ها با دوستان خود در آن سرگرم شوید.

دانلود بازی Sea Battle 2

Sea Battle 2

Sea Battle 2

سازنده: Byril قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 105/51 مگابایت زبان:

Spaceteam


 بازی های آنلاین دونفره
امتیاز در گوگل پلی: 4.6امتیاز در اپ استور: 4.6سبک: معمایی

احتمالا از نام بازی مشخص باشد که داستان Spaceteam در فضا رخ می‌دهد اما با یک بازی شوتر فضایی روبرو نیستیم و حتی هیچ خبری از مبارزه با فضایی‌ها و سفینه فضایی‌های دیگر وجود ندارد.

مانند یک تیم خنثی‌کننده بمب، در این بازی گروهی هر بازیکن یک دستگاه مخصوص به خود را دارد و در هر دور، دستورالعمل‌هایی به بازیکنان ارائه می‌شود و در نهایت باید به فرد اصلی توضیح دهند که چه کارهایی انجام دهد. این کار تا زمانی ادامه پیدا می‌کند که ترکیب یا دستورالعمل لازم برای خنثی‌سازی بمب پیدا شود یا سفینه شما منفجر شود.

حالت چند نفره بازی را به همراه حداکثر 8 نفر از دوستان خود می‌توانید تجربه کنید و تمام افراد در گوشی‌های خود بازی را اجرا خواهند کرد و البته از طریق سیستم چت صوتی داخل بازی می‌توان با یکدیگر در تماس بود.

دانلود بازی Spaceteam

Spaceteam

Spaceteam

سازنده: Henry Smith Inc. قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 158/47 مگابایت زبان:

Tsuro 


بازی های آنلاین دونفره اندروید
امتیاز در گوگل پلی: 4.6امتیاز در اپ استور: 4.6سبک: معمایی

انجام بازی‌های رومیزی و برد گیم با دوستان یا اعضای خانواده همیشه یک تجربه سرگرم‌کننده محسوب می‌شود و Tsuro از جمله این بازی‌هاست که برای موبایل توسعه داده شده است.

در این بازی تمام بازیکنان روی یک صفحه قرار خواهند گرفت و مسیرهایی را در سراسر آن ایجاد می‌کنند که مهره آن‌ها این مسیر را طی می‌کند. بازیکنی که طولانی‌ترین مسیر را ایجاد کرده و البته بیشترین امتیاز را کسب کرده برنده بازی معرفی خواهد شد. بازی Tsuro دارای سه حالت مختلف آنلاین، چند نفره محلی با حداکثر هشت بازیکن و تجربه آفلاین و تک نفره است.

اگر از تجربه بازی‌های برد گیم لذت می‌برید، Tsuro یک عنوان بسیار خاص و منحصر به فرد محسوب می‌شود که می‌توانید با دوستان یا اعضای خانواده خود آن را تجربه کنید.

دانلود بازی Tsuro

Tsuro - The Game of the Path

Tsuro - The Game of the Path

سازنده: Thunderbox Entertainment Ltd. قیمت: 3.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 168/58 مگابایت زبان:

Heroes of Flatlandia


بازی های آنلاین دونفره اندروید
امتیاز در گوگل پلی: 4.6امتیاز در اپ استور: 4.5سبک: استراتژی

Heroes of Flatlandia یک بازی استراتژیک نوبتی است که هر کدام از بازیکنان در نوبت مخصوص به خود می‌توانند کارهایی را انجام دهند و مکانیک‌های مناسبی دارد. از جمله ویژگی‌های مهم بازی می‌توان به وجود 30 حالت مختلف، هشت قهرمان قابل انتخاب، هوش مصنوعی بسیار خوب دشمنان و موارد بسیاری زیاد دیگری اشاره کرد که باعث شده در لیست ما به عنوان یکی از بهترین بازی های آنلاین دونفره اندروید قرار بگیرد.

هرچند بازی دارای یک حالت تک نفره و آفلاین است اما می‌توانید آن را با دوستان خود نیز به صورت مشارکتی تجربه کنید. Heroes of Flatlandia از جمله بازی‌هایی محسوب می‌شود که احتمالا بسیار کم مورد توجه قرار گرفته اما یکی از بهترین‌ها محسوب می‌شود.

دانلود بازی Heroes of Flatlandia

Heroes of Flatlandia - Turn based strategy

Heroes of Flatlandia - Turn based strategy

سازنده: Martin Klement قیمت: 1.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 226/76 مگابایت زبان:

Stickman Party


بهترین بازی آنلاین دو نفره اندروید
امتیاز در گوگل پلی: 4.4امتیاز در اپ استور: 4.5سبک: آرکید

بازی Stickman Party می‌تواند یه تجربه دو تا چهار نفره کاملا سرگرم‌کننده و جذاب برای شما و دوستانتان به همراه داشته باشد و ساعت‌ها از زمان خود را در آن سرگرم خواهید بود.

هر بازیکن یک آدمک مخصوص به خود را هدایت خواهد کرد که با استفاده از تاس به جلو حرکت خواهد کرد. اساسا بازی شبیه‌ برد گیم‌های دارای تاس خواهد بود و بازیکنان حرکات خود را روی آن انجام می‌دهند و پس از پایان یافتن هر دوره، بازیکنان باید در مینی‌گیم‌های مختلف و بسیار جذابی با یکدیگر رقابت کنند و امتیاز کسب کنند. به طور کلی 25 مینی گیم درون بازی قرار داده شده که موارد مختلفی مانند رانندگی یا فرار از دست روح را شامل می‌شود.

به طور کلی Stickman Party را می‌توان بهترین بازی آنلاین دو نفره اندروید و آیفون نامید که تجربه آن با دوستان یا اعضای خانواده بسیار مفرح و سرگرم‌کننده است.

دانلود بازی Stickman Party

Stickman Party: 1 2 3 4 Player Games Free

Stickman Party: 1 2 3 4 Player Games Free

سازنده: PlayMax Game Studio قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 114/54 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی