ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

هویون، مانیتورهای طراحی کامواس پرو

سال‌های زیادی است که برند هویون به منظور تحقق ایده‌های خلاق به جلوه‌ای از واقعیت، فعالیت می‌کند و خود را مسئول تحقق ایده‌‌های مشتریان خود می‌داند. دقت و ظرافت در محصولات، حاصل تحقیق و توسعه ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

سال‌های زیادی است که برند هویون به منظور تحقق ایده‌های خلاق به جلوه‌ای از واقعیت، فعالیت می‌کند و خود را مسئول تحقق ایده‌‌های مشتریان خود می‌داند. دقت و ظرافت در محصولات، حاصل تحقیق و توسعه و حل مشکلات به صورت مداوم است. این شرکت مفتخر است که بگوید سیستم مدیریت کیفیتی با نرخ نقص زیر ۰.۱۵ درصد کنترل می‌شود و تمامی محصولات بعد از گذراندن ۲۸ آزمون سخت به بازار دست پیدا می‌کنند. همچنین با ثبت هفت نماد بین‌المللی مطرح مانند FCC، KCC و....در سرتاسر جهان اعتبار بالایی دارد. امروزه با تولید انواع مختلفی از قلم نوری و مانیتور طراحی با ویژگی‌های به‌روز شده و مشتری‌پسند در این عرصه ثابت‌قدم و پیشتاز به فعالیت خود ادامه می‌دهد. این مطلب به یکی از مدل‌های معروف این برند یعنی سری کامواس پرو می‌پردازد.

مانیتورهای طراحی کامواس و کامواس پرو

اهمیتی ندارد که شما یک آرتیست حرفه‌ای هستید یا یک آرتیست سنتی و یا حتی در ابتدای راه، چراکه مانیتورهای طراحی سری کامواس برای همه افراد، چه حرفه‌ای و چه تازه‌کار طراحی شده است. به این صورت که با انجام تست کوچکی که شامل چند سؤال از علایقتان و نیز پیشینه کاری شما در زمینه طراحی است، می‌توانید محصولی که مناسب شماست را انتخاب کنید. (این تست در وبسایت رسمی شرکت قرار دارد.) حتی اگر این روش انتخاب محصول را کنار بگذارید، می‌توانید بر روی آن‌چه متناسب با استایل شخصی‌تان است دست بگذارید؛ از رنگ‌های مختلف سبز و آبی و نارنجی و بنفش تا اندازه‌های کوچک و بزرگ برای قرار دادن در محلی ثابت یا جابجایی آن از یک جا به جایی دیگر تا ویژگی‌های فنی و مهمی همچون شیشه غیر بازتاب ‌دهنده نور خورشید و اتصالاتی راحت بدون سیم‌های آزاردهنده.

تمامی آن‌چه گفته شد در سری پرو به شکل شگفت‌انگیزی گسترش و بهبود یافته است. در ادامه می‌خواهیم به سراغ بررسی ویژگی‌های دو مدل از سری‌های کامواس و پرو برویم تا با این قیاس بیش از پیش با آنچه که هویون تحت عنوان مدل پرو به بازار معرفی می‌کند آشنا شوید.

کامواس ۱۶ پرو

کامواس ۱۶ با صفحه‌ای در اندازه ۱۵.۷ اینچ و تمام اچ‌ دی طراحی شده است. دقت رنگ در این مدل ۱۰۰درصد است. سطح فشار نوک قلم ۸۱۹۲ با حساسیت به شیب ۶۰ ± دارد که در نوع خود ویژگی‌ فوق‌العاده‌‌ای‌ست. در مقابل صفحه لمینیتی و تمام لیمینیتی ندارد و دقت رنگ‌ها در این محصول پایین است اما به نسبت کدام محصول دیگر؟ در مقایسه با این مدل، سری پرو آن با داشتن ۱۲۰ درصد دقت رنگ و دارا بودن سایر ویژگی‌های بالا دارای صفحه تمام اچ‌ دی مجهز به لمینیت است. علاوه بر این‌ها دارای بدنه آلومینیومی برس خورده است که عالی به نظر می‌رسد. گوشه ها گرد و منحنی هستند و  به کاربر فضای کافی در اطراف نمایشگر می‌دهد که  از آن به عنوان تکیه‌گاه کف دست استفاده کنند. این‌ها فقط مرور کوتاهی بر تفاوت‌های بین این دو محصول است.

به طور کلی سری کامواس پرو مجهز به شیشه ضد تابش شیمیائی شده است که باعث می‌شود در صفحه نمایش بازتاب نور به چشم طراح نخورد در نتیجه طراحی، بدون مزاحمت نور اضافی انجام و فشار چشم کم می‌شود. سطح مذکور همچنین یک روکش مات و بافتی شبیه به کاغذ دارد.

مانیتور های طراحی را با توجه به ویژگی‌‌های شخصی، شغل و سلیقه خود انتخاب کنید

هویون این امکان را فراهم کرده است که طیف زیادی از افراد با توجه شغل یا ویژگی‌های شخصی و سلایق‌شان یک ابزار مناسب بخرند که از داشتن آن نهایت لذت را ببرند. برای مثال اگر شما یک فرد چپ‌دست هستید، انواعی از محصولات این برند به شما اختصاص دارد و اجازه می‌دهد روان و باکیفیت با دست چپ طراحی کنید، یا اگر به دورکاری و آموزش از راه دور مشغول هستید تعداد زیادی از قلم نوری و مانیتورهای طراحی برای شما ساخته و پرداخته شده است تا بتوانید هرآنچه که به آن علاقه دارید را به خوبی و بدون محدودیت ارائه دهید.

پرفروش‌‌ترین‌‌های  کامواس پرو

در بین تولیدات سری پرو، دو مدل از محبوبیت بالایی در بین کاربران برخوردارند. پرفروش‌ترین‌های سری پرو تحت عنوان کامواس پرو ۱۳ و کامواس پرو ۱۶ رضایت میلیون‌ها کاربر را در سرتاسر دنیا به خود جلب کرده‌اند.

وجود کلیدهای میانبر خلاقیت طراحان را دوچندان می‌کند. هر کلید طبق برنامه‌ریزی شما تنظیم می‌شود و سرعت عمل را در کار شما بالا می‌برد. ویژگی‌های جذابی در سری پرو طراحی شده است و هر فرد با توجه به نیاز و سلیقه و البته بودجه‌بندی که دارد می‌تواند محصولی درخور تهیه کند. برای مثال بین دو مدل ۱۳ پرو و ۱۶ پرو اگر کسی نیازمند محصولی مناسب در محل کار خود باشد بهتر است صفحه ۱۳.۳ اینچی ۱۳ پرو را انتخاب کند. درصورتی هم که توانایی پرداخت هزینه بیشتری داشته باشد اگرچه ۱۳ پرو از جمله مدل‌های باکیفیت و مجهز است، اما شاید ۱۶ پرو گزینه بهتری برایش باشد. بنابراین به نظر می‌رسد در مراحل اندیشه و تحقیق، برند هویون به‌خوبی به جوانب مختلفی که یک مشتری، یک هنرمند و یک طراح ممکن است با آن روبرو ‌‌شود به صورت کلی و جزئی نگاه و فکر کرده است.

ایران هویون به عنوان واردکننده قلم نوری و مانیتورهای طراحی این برند در ایران در پیشبرد و ارائه هرچه بهتر و به‌روزتر اهداف اصلی آن تلاش می‌کند. با سر زدن به بخش فروش وبسایت تمامی محصولات مربوطه اعم از موجود و ناموجود قابل مشاهده است. مشخصات فنی، کمی و کیفی به صورت کامل برای شما توضیح داده شده است. همچنین در صورت داشتن پرسش با بخش پشتیبانی در ارتباط باشید. ارسال رایگان و دارا بودن مدت زمان مشخص برای گارانتی تعویض و خدمات و پشتیباتی فنی در کنار توضیحات محصول درج شده است. امیدواریم که خواندن این مقاله اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار داده باشد تا با خیال آسوده‌تری محصول مورد نیازتان را خریداری کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی