ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بهترین موزیک پلیر اندروید
تکنولوژی

جعبه ابزار: معرفی بهترین برنامه‌های پخش‌ موسیقی برای اندروید

با وجود فراگیری بسیار زیاد سرویس‌های استریم محتوا از جمله موسیقی، هنوز هم کاربران زیادی ترجیح می‌دهند تا فایل‌های دلخواه خود را به صورت آفلاین روی موبایل یا سایر دستگاه‌ها در اختیار داشته باشند. دلایل ...

امیر امام جمعه
نوشته شده توسط امیر امام جمعه | ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۹:۰۰

با وجود فراگیری بسیار زیاد سرویس‌های استریم محتوا از جمله موسیقی، هنوز هم کاربران زیادی ترجیح می‌دهند تا فایل‌های دلخواه خود را به صورت آفلاین روی موبایل یا سایر دستگاه‌ها در اختیار داشته باشند. دلایل زیادی برای چنین تصمیمی وجود دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به کاهش کیفیت پخش در پلتفرم‌های استریم به دلیل فشرده‌سازی داده یا عدم دسترسی دائمی به اینترنت مناسب و ارزان اشاره کرد. واضح است که تنها ذخیره کردن قطعات موسیقی روی گوشی به تنهایی کافی نیست و علاقه‌مندان، به برنامه‌های اختصاصی برای پخش آن‌ها هم نیاز خواهند داشت؛ به همین دلیل در ادامه به معرفی بهترین موزیک پلیر های اندروید در کنار مزایا و معایب آن‌ها خواهیم پرداخت.



بهترین موزیک پلیر های اندروید

بدون شک معرفی یک برنامه خاص به عنوان بهترین موزیک پلیر اندروید ممکن نیست و گزینه مناسب برای هر کاربر با توجه به نیازهای او متفاوت خواهد بود. امکانات متنوع مثل اکولایزر، پشتیبانی از کدک‌های صوتی گوناگون و رابط کاربری چشم‌نواز در کنار ویجت‌های کاربردی از جمله مواردی هستند که علاقه‌مندان در هنگام انتخاب چنین برنامه‌هایی به آن‌ها دقت می‌کنند. با دیجیاتو در مطلب معرفی بهترین پلیر موزیک اندروید همراه باشید.

۱. برنامه Poweramp Music Player

اپلیکیشن Poweramp Music Player یکی از قدرتمند‌ترین عناوین پخش موسیقی در سیستم عامل اندروید به شمار می‌رود که در کنار اجرای فایل‌های آفلاین موجود روی حافظه داخلی می‌تواند از استریم بر پایه پروتکل HTTP هم پشتیبانی به عمل آورد. همچنین از جنبه‌های گوناگون اکوسیستم اندروید مانند اندروید آتو، کروم کست و دستیار صوتی گوگل هم بهره می‌گیرد که امکان استفاده از قابلیت‌ها را برای کاربر آسان‌تر می‌سازد.

بهترین موزیک پلیر اندروید

در داخل برنامه Poweramp Music Player گزینه‌های متنوعی برای تنظیم اکولایزر وجود دارد که برخی از آن‌ها با حالت‌های پیش‌فرض می‌توانند تغییرات دلخواه را در کوتاه‌ترین زمان ممکن اعمال کنند. قسمت تنظیمات اپ هم شامل گزینه‌های بسیار فراوانی است که قطعا می‌تواند برای علاقه‌مندان جذاب باشد. نسخه رایگان آن در گوگل پلی برای ۱۵ روز قابل استفاده خواهد بود و می‌توان از نسخه کرک شده آن را از منابع غیر رسمی هم دانلود نمود. از این‌رو می‌توانیم این اپ را از پایه‌های اصلی لیست قوی ترین پخش کننده موسیقی اندروید بدانیم.

دانلود رایگان برنامه Poweramp Music Player برای اندروید

Poweramp Music Player (Trial)

Poweramp Music Player (Trial)

سازنده: Max MP قیمت: رایگان - نسخه آزمایشی دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 14 مگابایت زبان:

۲. برنامه AIMP؛ بهترین موزیک پلیر رایگان اندروید

بدون شک می‌توان اپلیکیشن AIMP را در میان بهترین موزیک پلیر های رایگان اندروید و بهترین موزیک پلیر با صدای بلند قرار داد که نسخه مخصوص دسکتاپ آن نیز از محبوبیت بالایی میان کاربران برخوردار است. این اپ می‌تواند فرمت‌های رایج صوتی مثل MP3 و FLAC را به روانی اجرا کند و قدرت مانور زیادی در زمینه شخصی‌سازی و بهره‌گیری از پوسته‌های سفارشی ارائه می‌کند.

برنامه AIMP

محیط برنامه AIMP کمی با عناوین رقیب متفاوت است و احتمال دارد عادت کردن به آن کمی زمانبر باشد؛ اما همچنان بسیار ساده طراحی شده است و کار با آن آسان به نظر می‌رسد تا از کاندیدهای اصلی بهترین پلیر موزیک اندروید باشد. زبان طراحی متریال دیزاین هم یکی از المان‌های جذاب موجود در اپ است که به جذابیت منوها و صفحات افزوده است. اکولایزر قدرتمند، پشتیبانی از استریم HTTP و تطبیق خودکار حجم صدا از دیگر قابلیت‌های مهم این برنامه محسوب می‌شوند. تنها مشکل بزرگ آن، ناسازگاری و برخی مشکلات روی دستگاه‌هایی با MIUI و EMUI است.

دانلود رایگان برنامه AIMP برای اندروید

	 AIMP

AIMP

سازنده: Artem Izmaylov قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 11 مگابایت زبان:

۳. برنامه doubleTwist Music & Podcast Player

اپلیکیشن doubleTwist به‌عنوان یکی از اعضای اصلی لیست قوی ترین پخش کننده موسیقی اندروید در سال‌های اخیر فراز و نشیب‌های بسیاری داشته است و درحال حاضر یکی از عناوین محبوب در نزد صاحبان دستگاه‌های اندرویدی به شمار می‌رود. اگرچه کاربران باید برای دسترسی به تمامی امکانات آن به سراغ نسخه پولی بروند؛ اما نسخه رایگان هم شامل تمامی قابلیت‌های پایه و کاربردی می‌شود. همچنین بهره‌گیری از نسخه کرک شده همیشه یکی از گزینه‌های در دسترس علاقه‌مندان خواهد بود.

بهترین موزیک پلیر اندروید

از مهم‌ترین ویژگی‌های برنامه doubleTwist که آن‌را بین اعضای لیست قوی ترین پخش کننده موسیقی اندروید قرار می‌دهد، باید به پشتیبانی از کدک‌های صوتی متنوع مثل FLAC و ALAC، رابط کاربری ساده، پشتیبانی از کروم کست و اندروید آتو اشاره نمود. در نسخه پولی پشتیبانی از قابلیت AirPlay اپل نیز به اپ اضافه می‌شود و در حالت پرمیوم امکانات بیشتری مثل اکولایزر ۱۰ کاناله و پوسته‌های سفارشی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. نسخه رایگان در کنار پشتیبانی از استریم، امکان گوش دادن به ایستگاه‌های رادیویی را هم فراهم می‌سازد.

دانلود رایگان برنامه doubleTwist Music & Podcast Player برای اندروید

doubleTwist Music & Podcast Player with Sync

doubleTwist Music & Podcast Player with Sync

سازنده: doubleTwist ™ قیمت: رایگان - با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 27 مگابایت زبان:

۴. برنامه MediaMonkey؛ بهترین موزیک پلیر اندروید برای همگام‌سازی

اپلیکیشن MediaMonkey یکی از عناوین کمترین شناخته شده در نزد کاربران است که امکانات وسیع و پیشرفته‌ای را در زمینه پخش موسیقی ارائه می‌دهد. دسته‌بندی پیشرفته انواع فایل‌ها از جمله کتاب‌های صوتی و پادکست‌ها یکی از نقاط قوت بزرگ آن است که از فیلترهای متنوعی مثل هنرمند یا مجری قطعه پشتیبانی می‌کند. سایر امکانات پایه و استاندارد مثل اکولایزر هم در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

برنامه MediaMonkey

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های برنامه MediaMonkey، پشتیبانی از همگام‌سازی کتابخانه فایل‌های صوتی از طریق وای‌فای بین موبایل و کامپیوتر است که می‌تواند زحمت جابه‌جایی آن‌ها به صورت دستی را از بین ببرد. البته تنظیم این قابلیت هم کمی پیچیده است و احتمالا برای به ثمر رساندن آن به کمی زمان نیاز خواهید داشت؛ ولی چنین امکانی در اغلب عناوین رقیب به چشم نمی‌خورد. در صورت نیاز می‌توان همگام‌سازی با کامپیوتر را از طریق کابل هم به انجام رساند که مشابه آی‌تونز است و می‌تواند برای یکپارچه‌سازی کتابخانه‌ها در دستگاه‌های مختلف مفید و کاربردی باشد. به‌همین‌ترتیب MediaMonkey هم از اعضای اصلی مطلب بهترین موزیک پلیر با صدای بلند تلقی می‌شود.

دانلود رایگان برنامه MediaMonkey برای اندروید

	 MediaMonkey

MediaMonkey

سازنده: Ventis Media, Inc. قیمت: رایگان - با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 12 مگابایت زبان:

۵. برنامه Musicolet؛ بهترین موزیک پلیر اندروید آتو

توسعه‌دهندگان اپلیکیشن Musicolet که بخشی از لیست بهترین پلیر موزیک اندروید است، تمرکز ویژه‌ای روی اجرای روان و سبک بودن محصول خود داشته‌اند و رابط کاربری مینیمال را در آن مورد استفاده قرار داده‌اند. همچنین پشتیبانی کامل از قابلیت‌های آفلاین موجب شده است تا این اپ امتیاز بالایی از کاربران اندروید در گوگل پلی دریافت کند و گزینه مناسبی برای دستگاه‌های قدیمی با قدرت پردازشی پایین خواهد بود. تعامل با اندروید آتو و منوهای ساده هم توانسته این عنوان را برای خودرو بهینه جلوه دهد.

بهترین موزیک پلیر اندروید

البته در پس ظاهر ساده برنامه Musicolet امکانات کاربردی و مهمی قرار گرفته‌اند که از میان آن‌ها می‌توان به ایجاد ترتیب پخش (Queue) چندگانه برای فایل‌ها، اکولایزر، ویرایشگر تگ فایل‌ها، پشتیبانی از متن آهنگ‌ها، ویجت و جستجوگر فولدر اشاره نمود. همچنین اپ گفته شده به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است و خبری از تبلیغات آزاردهنده هم در آن نیست تا یکی از کاندیدهای اصلی بهترین پلیر موزیک اندروید باشد.

دانلود رایگان برنامه Musicolet برای اندروید

Musicolet Music Player

Musicolet Music Player

سازنده: Krosbits قیمت: رایگان - با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 6 مگابایت زبان:

۶. برنامه jetAudio HD Music Player

برنامه jetAudio یکی از نام‌های قدیمی در عرصه نرم افزارهای پخش موسیقی و قوی ترین پخش کننده موسیقی اندروید به شمار می‌رود که نسخه مخصوص اندروید آن از سال ۲۰۱۲ در دسترس کاربران قرار گرفته است. این عنوان پیشرفته از اغلب کدک‌های صوتی رایج پشتیبانی به عمل می‌آورد و یک اکولایزر ۲۰ کاناله را برای تنظیم صدا با جزئیات بالا فراهم می‌سازد. نسخه رایگان آن از بیشتر امکانات استاندارد و پایه در کنار پشتیبانی از فرمت FLAC بهره‌مند است و یک ویرایشگر حرفه‌ای تگ‌های آهنگ‌ها را هم درون خود جای داده است.

برنامه jetAudio HD Music Player

بهبود داخلی باس و ۳۲ حالت پیش‌فرض اکولایزر از دیگر ویژگی‌های اپلیکیشن jetAudio است. رابط کاربری برنامه هم از موارد مهمی است که می‌تواند در سهولت استفاده از آن تاثیرگذار باشد. اگر به دنبال پخش کننده موسیقی همه‌کاره برای دستگاه‌های اندرویدی خود هستید، قطعا می‌توانید روی این اپ حساب باز کنید و در صورت نیاز هم به دنبال نسخه پرمیوم آن در منابع غیر رسمی بروید.

دانلود رایگان برنامه jetAudio HD Music Player برای اندروید

	 jetAudio HD Music Player

jetAudio HD Music Player

سازنده: Team Jet قیمت: رایگان - با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 16 مگابایت زبان:

۷. برنامه Phonograph؛ پخش‌کننده موسیقی متن باز در اندروید

اپلیکیشن Phonograph یکی دیگر از عناوین موجود در لیست بهترین موزیک پلیر های اندروید است که به صورت متن باز منتشر شده است. در نگاه اول متوجه خواهید شد که با برنامه‌ای مینیمال مواجه هستید که بسیار سبک است و استفاده از آن هم آسان خواهد بود. همچنین چاشنی متریال دیزاین موجب شده است تا منوها از جذابیت بصری بالایی برخوردار باشند و جابه‌جایی میان صفحات بسیار سریع خواهد بود.

بهترین موزیک پلیر اندروید

کاربران می‌توانند در برنامه Phonograph اقدام به تغییر دادن پوسته نیز کنند؛ اما ویرایشگر پوسته از قدرت چندان بالایی برخوردار نیست و بیشتر به انتخاب رنگ‌های دلخواه محدود می‌شود. تعامل با سرویس Last.FM، ویرایشگر تگ‌های آهنگ‌ها، ویجت اختصاصی و برخی ویژگی‌های ناوبری از جمله امکانات مهم اپ به شمار می‌روند. دارندگان سرویس گوگل پلی پس می‌توانند بدون هیچگونه پرداخت درون برنامه‌ای، از تمامی قابلیت‌ها بهره‌مند شوند.

دانلود رایگان برنامه Phonograph برای اندروید

	 Phonograph Music Player

Phonograph Music Player

سازنده: Karim Abou Zeid قیمت: رایگان - با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 5.9 مگابایت زبان:

۸. برنامه Oto Music؛ پخش‌کننده مینیمال موسیقی برای اندروید

اپلیکیشن Oto Music یکی دیگر از بهترین موزیک پلیر های اندروید با طراحی ساده و دلنشین است که ظاهر جذاب آن در کنار سهولت استفاده موجب شده است تا امتیاز بالایی را در گوگل پلی از کاربران کسب کند. همچنین پشتیبانی از کروم کست و اندروید آتو در کنار ناوبری آسان در موفقیت آن تاثیر داشته است و گزینه خوبی برای استفاده در خودرو یا روی تلویزیون خواهد بود.

برنامه Oto Music پخش‌کننده موسیقی

مهم‌ترین امکانات برنامه Oto Music شامل پنج ویجت اختصاصی، پخش بدون وقفه موسیقی، پوسته‌های تاریک و روشن، ویرایشگر تگ فایل‌ها و پشتیبانی از متن آهنگ می‌شود. تمامی موارد گفته شده به صورت رایگان قابل استفاده خواهد بود و نسخه پولی تنها برای حمایت از توسعه‌دهنده در نظر گرفته شده است.

دانلود رایگان برنامه Oto Music برای اندروید

Oto Music

Oto Music

سازنده: Piyush M. قیمت: رایگان - با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 5.5 مگابایت زبان:

۹. برنامه Plexamp؛ بهترین گزینه برای استریم لوکال موسیقی

اپلیکیشن Plexamp گزینه‌ای متفاوت با دیگر عناوین موجود در لیست بهترین موزیک پلیر های اندروید است که نیازی به ذخیره‌سازی آفلاین فایل‌ها روی دستگاه ندارد، اما عملکرد کاملا متفاوتی نسبت به سرویس‌های استریم مثل اسپاتیفای ارائه می‌کند. علاقه‌مندان می‌توانند اقدام به راه‌اندازی یک سرویس Plex روی شبکه خانگی خود کنند و سپس از این اپ برای استریم موسیقی از کامپیوتر روی موبایل بهره بگیرند.

بهترین موزیک پلیر اندروید

رابط کاربری برنامه Plexamp به خوبی طراحی شده است و گزینه‌ای هم برای ذخیره آفلاین موقت فایل‌ها روی موبایل در آن به چشم می‌خورد. سایر ویژگی‌های قابل ذکر آن شامل پخش بدون وقفه قطعات، تنظیم خودکار حجم صدا، جابه‌جایی روان میان آهنگ‌ها و اکولایزر کاربردی می‌شود. اگرچه نسخه رایگان این اپ روی گوگل پلی قرار دارد؛ اما کاربرانی که می‌خواهند از سرور آن استفاده کنند باید ماهانه ۴.۹۹ دلار پرداخت نمایند. همچنین سرور Plex را می‌توان برای استریم محتوای ویدیویی روی گوشی نیز مورد استفاده قرار داد.

دانلود رایگان برنامه Plexamp برای اندروید

Plexamp

Plexamp

سازنده: Plex Labs قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 24 مگابایت زبان:

۱۰. برنامه Pulsar Music Player

اپلیکیشن Pulsar توانسته است در هنگام نگارش متن، امتیاز قابل تحسین ۴.۶ از حدود ۲۰۰ هزار رای را در گوگل پلی دریافت کند و بدون شک یکی از بهترین موزیک پلیر های اندروید محسوب می‌شود. طراحی متریال دیزاین در کنار قابلیت‌هایی مثل پخش بدون وقفه، لیست‌های پخش هوشمند، تایمر خاموشی و تعامل با سرویس Last.FM موجب محبوبیت آن شده است.

برنامه Pulsar Music Player

برنامه Pulsar از کروم کست در کنار اندروید آتو هم پشتیبانی به عمل می‌آورد و از طراحی مینیمالی برخوردار است. همچنین به قدرت پردازشی چندانی نیاز ندارد و به آسانی روی دستگاه‌های قدیمی قابل اجرا خواهد بود. نسخه پرمیوم آن تفاوت محسوسی از لحاظ عملکرد با نسخه رایگان ندارد و تنها نبود تبلیغات در آن به چشم می‌خورد.

دانلود رایگان برنامه Pulsar Music Player برای اندروید

Pulsar Music Player - Mp3 Player, Audio Player

Pulsar Music Player - Mp3 Player, Audio Player

سازنده: Rhythm Software قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 5.4 مگابایت زبان:

۱۱. برنامه Musixmatch؛ افزودن سریع متن به آهنگ‌ها

اپلیکیشن Musixmatch یکی از محبوب‌ترین و بهترین موزیک پلیر های اندروید به شمار می‌رود که عمد شهرت آن به دلیل قابلیت افزودن متن به آهنگ‌ها است. اگرچه می‌توان از این برنامه به عنوان یک پخش‌کننده موسیقی مستقل برای اجرای فایل‌های آفلاین روی موبایل هم استفاده کرد؛ اما تمرکز اصلی آن روی اضافه کردن پشتیبانی از متن آهنگ‌ها به سایر اپ‌ها است.

برنامه Musixmatch

استفاده از برنامه Musixmatch بسیار آسان است و کاربر می‌تواند متن آهنگ‌های آفلاین موجود روی حافظه دستگاه خود را دانلود کند. همچنین در ادامه امکان نمایش متون در سایر اپ‌های پخش یا استریم موسیقی مثل اسپاتیفای هم وجود خواهد داشت. به طور کلی این عنوان در قالب مکملی ضروری و کاربردی برای سایر موزیک پلیرها کاربرد دارد.

دانلود رایگان برنامه Musixmatch برای اندروید

Musixmatch - Lyrics for your music

Musixmatch - Lyrics for your music

سازنده: Musixmatch قیمت: رایگان - با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 38 مگابایت زبان:

۱۲. برنامه USB Audio Player Pro؛ بهترین موزیک پلیر پیشرفته اندروید

بدون شک در میان بهترین موزیک پلیر های اندروید اپلیکیشن USB Audio Player Pro پیشرفته‌ترین قابلیت‌ها را در اختیار علاقه‌مندان به موسیقی قرار می‌دهد و بسیاری از ویژگی‌های آن منحصر به فرد است. پشتیبانی از UPnP در کنار پخش بدون وقفه و اکولایزر ۱۰ کاناله از امکانات پایه آن هستند که با رابط کاربری جذاب و چشم‌نواز همراه شده‌اند. اما گزینه‌های پیشرفته موجود در این اپ شامل پشتیبانی از فایل‌های ۳۲ بیت تا سقف ۳۹۴ کیلوهرتز می‌شود و فرمت‌های کیفیت بالا مثل FLAC و MQA همراه با DSD و SACD را شامل می‌شود.

برنامه USB Audio Player Pro

برنامه USB Audio Player Pro از مبدل دیجیتال به آنالوگ USB در کنار HiRes DAC هم پشتیبانی به عمل می‌آورد که در گوشی‌های برخی شرکت‌ها مثل ال‌جی وجود دارد؛ گزینه‌ای که در اغلب موزیک پلیرهای دیگر وجود ندارد یا به خوبی اجرا نمی‌شود. همچنین اگر علاقه به استریم موسیقی داشته باشید می‌تواند از داخل آن به سرویس‌های محبوب TIDAL و Qobuz در کنار Shoutcast دست پیدا کند. تنها عیب اساسی این اپ، نبود نسخه رایگان برای آن است که کاربران داخلی را مجبور به استفاده از نسخه‌های کرک شده حاصل از منابع غیر رسمی می‌کند.

دانلود برنامه USB Audio Player Pro برای اندروید

	 USB Audio Player PRO

USB Audio Player PRO

سازنده: eXtream Software Development قیمت: غیر رایگان - قیمت متغیر دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 37 مگابایت زبان:

برنامه Onkyo HF Player در لیست بهترین موزیک پلیر با صدای بلند یکی دیگر از پخش‌کننده‌های پیشرفته موسیقی در موبایل محسوب می‌شود که در میان لیست بهترین موزیک پلیر های اندروید ما قرار نگرفته است؛ اما بدون ارزش امتحان کردن را دارد. همچنین Omnia Music Player هم گزینه مینیمال و جذاب دیگری است که توسط توسعه‌دهنده Pulsar ساخته شده و امکانات مناسبی را ارائه می‌کند. شما هم می‌توانید تجربیات خود را در استفاده از موزیک پلیرهای برتر اندروید با ما و خوانندگان دیجیاتو به اشتراک بگذارید. 

سوالات متداول درباره بهترین موزیک پلیر اندروید

بهترین موزیک پلیر رایگان اندروید کدام است؟

برنامه پخش موسیقی AIMP یکی از بهترین موزیک پلیرهای رایگان اندروید است که امکانات متنوعی را در اختیار کاربران می‌گذارد. همچنین اپ‌های قدرتمندی مثل Poweramp و JetAudio نیز دارای نسخه‌های رایگان با قابلیت‌های پایه و استاندارد هستند.

پیشرفته‌ترین موزیک پلیر اندروید کدام است؟

اپلیکیشن USB Audio Player Pro پیشرفته‌ترین موزیک پلیر اندروید به شمار می‌رود که مخصوص عاشقان موسیقی است. همچنین برنامه Onkyo HF Player نیز ویژگی‌های پیشرفته‌ای را در اختیار کاربران خود می‌گذارد.

بهترین موزیک پلیر اندروید برای خودرو چیست؟

برنامه Musicolet دارای حجم کم و پشتیبانی از اندروید آتو در کنار ناوبری آسان است که موجب شده تا به بهترین گزینه برای پخش موسیقی از طریق موبایل‌های اندرویدی در خودرو تبدیل شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Timsar Nakhjavan
    Timsar Nakhjavan | ۲۱ دی ۱۴۰۲

    برنامه Musicolet و برنامه Oto Music رو پیشنهاد میکنم ، واقعا عالی هستن.
    قبلا هم از برنامه EON PLAYER استفاده میکردم ولی رو اندروید های جدید باگ داره متاسفانه و اینا هم بهترن

  • erfankh
    erfankh | ۱۴ دی ۱۴۰۱

    سلام من خودم از موزیک پلیر ۴۳۲ استفاده میکنم اگر یک موزیک پلیر مثل این که از فرکانس ۴۳۲ پشتیبانی کنه سراغ دارید معرفی کنید

  • emad shabani
    emad shabani | ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱

    من از استفاده میکنم،متن آهنگ ها رو نشون میده و برای زدن ادیت هایی که میخوای نوشته داشته باشه کمک میکنه.

    • emad shabani
      emad shabani | ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱

      Musixmatch

مطالب پیشنهادی