ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ذخیره پست های اینستاگرام در گالری
آموزش

چگونه پست‌های اینستاگرام را در گالری ذخیره کنیم؟

عدم وجود قابلیت ذخیره مستقیم پست های اینستاگرام در گالری، یکی از بزرگ‌ترین نقاط ضعف این شبکه اجتماعی به شمار می‌رود. البته قابلیت داخلی برای ذخیره پست‌ها و استوری‌ها هنگام به اشتراک گذاشتن در داخل ...

امیر امام جمعه
نوشته شده توسط امیر امام جمعه | ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۲۰:۰۰

عدم وجود قابلیت ذخیره مستقیم پست های اینستاگرام در گالری، یکی از بزرگ‌ترین نقاط ضعف این شبکه اجتماعی به شمار می‌رود. البته قابلیت داخلی برای ذخیره پست‌ها و استوری‌ها هنگام به اشتراک گذاشتن در داخل اینستاگرام وجود دارد؛ اما تنها برای محتوای پروفایل خود کاربر مناسب است و نمی‌توان تصاویر و ویدیوهای دیگر اکانت‌ها را به کمک آن ذخیره کرد. خوشبختانه ابزارهای آنلاین و اپلیکیشن‌های متعددی برای رفع این مسئله توسعه یافته‌اند که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.



ذخیره پست های اینستاگرام در گالری

بسیاری از کاربران هنگام ثبت تصاویر و ویدیوهای اینستاگرام، از دوربین داخل برنامه آن استفاده می‌کنند. همچنین بهره‌گیری از فیلترها و افکت‌های متنوع یکی دیگر از دلایلی است که گاهی اوقات کاربران را مجبور به ذخیره محتوا از اینستاگرام جهت استفاده در سایر پلتفرم‌ها می‌کند. خوشبختانه یک ویژگی داخلی، می‌تواند به ذخیره پست های اینستاگرام کمک کند که طبق مراحل زیر قابل انجام است:

۱. ابتدا وارد اپلیکیشن اینستاگرام در موبایل خود شوید.

۲. روی تصویر پروفایل حساب کاربری خود در گوشه پایینی سمت راست بزنید تا به صفحه پروفایل منتقل شوید.

ذخیره پست های اینستاگرام در گالری

۳. در صفحه پروفایل، روی آیکن همبرگری در گوشه بالای سمت راست بزنید.

۴. از منوی باز شده گزینه تنظیمات (Settings) را انتخاب کنید. در ادامه به بخش Account در صفحه تنظیمات مراجعه نمایید.

ذخیره پست های اینستاگرام در گالری

۵. پس از آن که مسیر گفته شده را طی کردید، گزینه Original Photos را انتخاب کنید.

۶. حالا می‌توانید با فعال‌سازی گزینه Save Original Photos، اقدام به ذخیره‌سازی تصاویر ثبت شده در داخل اینستاگرام روی حافظه داخلی دستگاه خود کنید.

ذخیره پست های اینستاگرام در گالری

دانلود پست‌های صفحات دیگران در اینستاگرام

همانطور که در بخش قبلی اشاره شد، قابلیت Save Original Photos اینستاگرام تنها می‌تواند تصاویر گرفته شده توسط خود فرد را درون گالری ذخیره نماید و برای دریافت عکس‌ها یا ویدیوها از سایر اکانت‌ها کاربرد ندارد. جهت انجام چنین کاری می‌توان از وب سایت‌ها و برنامه‌های متنوعی استفاده کرد که در ادامه به برخی از برترین عناوین میان آن‌ها اشاره شده است.

ربات‌های تلگرام برای دانلود از اینستاگرام

ربات اینستاگرام تولباکس یکی از آسان‌ترین روش‌ها برای ذخیره پست های اینستاگرام در گالری به کمک پیام‌رسان تلگرام است. برای استفاده از آن تنها کافی است موارد زیر را انجام دهید.

۱. پس از ورود به اپلیکیشن تلگرام، آی‌دی instatoolboxbot را جستجو کنید و روی گزینه ربات بزنید.

۲. پس از ورود به صفحه چت با ربات، گزینه Start را در پایین صفحه را انتخاب کنید.

۳. حالا آی‌دی صفحه اینستاگرام دلخواه جهت دریافت استوری‌ها یا لینک پست مورد نظر برای دانلود آن را برای ربات ارسال کنید. پس از وارد کردن لینک، آپلود پست مورد نظر به صورت خودکار روی تلگرام شروع خواهد شد و پس از گذشت مدت کوتاهی برای شما ارسال می‌شود.

۴. برای ذخیره کردن فایل‌ها در گالری، روی آیکن سه نقطه در گوشه پست مورد نظر بزنید و سپس از منوی باز شده گزینه Save as یا Save to Gallery را انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که این ربات می‌توانید برای دانلود پست‌ها، استوری‌ها، ریلز و... مورد استفاده قرار گیرد؛ اما به دلیل محدودیت‌های حجمی قادر به دریافت IGTV نیست.

از دیگر ربات‌های محبوب دانلود از اینستاگرام می‌توان به InstaSave با آی‌دی InstaSave_Bot و اینستاگرام پروفایل با آی‌دی irinsbot اشاره کرد. شایان ذکر است که برای استفاده از امکانات اغلب این ربات‌ها، ابتدا باید در کانال‌های حامی مالی آن‌ها عضو شوید. برای دسترسی به آموزش‌های بیشتر در این زمینه می‌توانید از مطلب «چگونه تصاویر و ویدیوهای اینستاگرام را با ربات‌های تلگرام به صورت رایگان دانلود کنیم؟» بازدید نمایید.

وب سایت‌های اختصاصی دانلود از اینستاگرام

برخی وب سایت‌ها به صورت اختصاصی روی ارائه خدماتی جهت دانلود تصاویر و ویدیوها از اینستاگرام تمرکز دارند. دسترسی به چنین ابزارهای آنلاینی به سرعت امکان‌پذیر است و نیاز به نصب برنامه خاص یا دنبال کردن صفحات تبلیغاتی ندارد.

۱. برای ذخیره پست های اینستاگرام در گالری، ابتدا آدرس پست مورد نظر را کپی کنید. سپس مرورگر خود (مثل کروم) را باز کرده و یکی از آدرس‌های زیر را در نوار آدرس وارد نمایید.

  • Igram.io
  • W3toys.com
  • Snapinsta.app
  • Instafinsta.com
  • Instadownloader.co

۲. برای ادامه کار، آدرس کپی شده پست دلخواه خود را در کادر دانلود وارد کرده و سپس روی کلید Download بزنید. اکنون می‌توانید تصویر یا ویدیو مورد نظر را در محل دلخواه از حافظه داخلی دستگاه ذخیره نمایید.

اپلیکیشن اختصاصی دانلود از اینستاگرام برای اندروید

برنامه Fast Save یکی از عناوین اختصاصی برای دانلود تصاویر و ویدیوها از اینستاگرام به شمار می‌رود که به صورت رایگان در دسترس کاربران سیستم عامل اندروید قرار دارد. این اپ می‌توانید به آسانی برای دریافت محتوای دلخواه مورد استفاده قرار گیرد؛ اگرچه محدودیت‌هایی در زمینه دانلود پست‌ها از حساب‌های کاربری شخصی دارد.

۱. برای ذخیره پست های اینستاگرام در گالری با اپلیکیشن Fast Save، ابتدا این برنامه را از گوگل پلی دریافت و نصب نمایید.

۲. پس از ورود به برنامه، لینک کپی شده پست مورد نظر را در کادر وسط صفحه وارد کنید.

۳. کلید دانلود که در گوشه پایینی سمت راست صفحه قرار گرفته است را لمس نمایید.

۴. تیک تصویر یا ویدیو مورد نظر را بزنید و برای پایان کار گزینه Fast Download را لمس کنید. اکنون فایل مورد نظر روی حافظه داخلی دستگاه شما ذخیره می‌شود.

FastSave

FastSave

سازنده: Photo and video applications قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۵.۸ مگابایت زبان:

اپلیکیشن اختصاصی دانلود از اینستاگرام برای آیفون

برنامه Repost: For Instagram یکی دیگر از اپ‌های اختصاصی دانلود از اینستاگرام است که در دسترس صاحبان محصولات اپل از جمله آیفون و آیپد قرار دارد. این عنوان امکانات چندانی را ارائه نمی‌کند؛ اما برای دانلود سریع تصاویر و ویدیوها کاملا کاربردی است. نحوه استفاده از آن در پایین ذکر شده است.

Repost: For Instagram

Repost: For Instagram

سازنده: Bench s.r.o. قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه) دسته بندی:
سیستم عامل: IOS حجم: ۳۵ مگابایت زبان:

۱. در ابتدا لینک پست مورد نظر را از اپ اینستاگرام کپی کنید.

۲. پس از آن که لینک پست را کپی کردید، وارد برنامه Repost شوید و لینک مذکور را در کادر خالی وارد نمایید

۳. روی کلید Download بزنید تا فرایند ذخیره پست اینستاگرام در گالری شروع شود.

سوالات متداول درباره ذخیره پست‌های اینستاگرام در گالری

آسان‌ترین و سریع‌ترین روش برای ذخیره پست های اینستاگرام در گالری چیست؟

روش سریع و آسان برای دانلود پست‌ها و ویدیوها از اینستاگرام، بهره‌گیری از وب سایت‌های اختصاصی انجام این کار است. البته کاربران می‌توانند از ربات‌های تلگرام یا اپلیکیشن‌های مخصوص این کار نیز به عنوان روش‌های جایگزین استفاده کنند.

ذخیره پست های اکانت اینستاگرام پرایوت را در گالری چگونه است؟

برای انجام این کار معمولا باید از برنامه‌های اختصاصی منتشر شده برای اندروید و iOS استفاده کنید که از شما اطلاعات ورود مثل نام کاربری و رمز عبور را طلب می‌کنند. استفاده از چنین اپ‌هایی با ریسک‌های امنیتی همراه است و احتمال دارد حریم شخصی کاربر را به خطر بیاندازد.

آیا ذخیره پست های پروفایل اینستاگرام در گالری ممکن است؟

با فعال‌سازی قابلیت ذخیره کردن تصاویر و ویدیوهای اینستاگرام در داخل اپلیکیشن آن، می‌توانید پست‌های آتی ثبت شده توسط دوربین داخلی برنامه را روی گالری خود نیز ذخیره کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • امیر سجادی
    امیر سجادی | ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱

    این ربات ایمن هست ؟

    • امیر امام جمعه
      امیر امام جمعه | ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱

      اکثر این ربات‌ها تنها پست‌های عمومی رو میتونن دانلود کنند و نام کاربری یا رمز عبور رو از کاربر نمی‌خوان؛ در نتیجه نسبتا امن حساب میشن.

مطالب پیشنهادی