ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بهترین برنامه دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام
تکنولوژی

جعبه ابزار: بهترین برنامه‌های دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام برای موبایل

همانطور که می‌دانید، اینستاگرام اجازه دانلود مستقیم محتوای سایر صفحات را به کاربران خود نمی‌دهد. اگرچه با اسکرین‌شات گرفتن از تصاویر، می‌توان به راحتی این مشکل را برطرف نمود؛ اما برای دسترسی به فایل‌های ویدیویی ...

امیر امام جمعه
نوشته شده توسط امیر امام جمعه | ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۹:۰۰

همانطور که می‌دانید، اینستاگرام اجازه دانلود مستقیم محتوای سایر صفحات را به کاربران خود نمی‌دهد. اگرچه با اسکرین‌شات گرفتن از تصاویر، می‌توان به راحتی این مشکل را برطرف نمود؛ اما برای دسترسی به فایل‌های ویدیویی یا نسخه باکیفیت تصاویر باید به سراغ ابزارهای اختصاصی رفت. در همین راستا به سراغ معرفی بهترین برنامه دانلود از اینستاگرام رفته‌ایم که صاحبان دستگاه‌های مبتنی بر اندروید و iOS می‌توانند از آن‌ها بهره بگیرند.

بهترین برنامه دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام

عناوین مختلفی برای ذخیره‌سازی تصاویر و ویدیوهای اینستاگرام در گوگل پلی و اپ استور یافت می‌شوند که عملکرد یکسانی را ارائه می‌دهند. البته گاهی اوقات برخی امکانات اضافی چاشنی این اپ‌ها می‌شوند؛ اما اساس کار تمامی آن‌ها تقریبا یکسان است. به همین دلیل مواردی با تبلیغات کمتر و رابط کاربری چشم‌نوازتر معمولا از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. برخی از برنامه‌های دانلودر هم قادر به دانلود محتوای صفحات شخصی هستند؛ ولی برای انجام این کار نیازمند نام کاربری و رمز عبور شما خواهند بود که ممکن است آسیب پذیری‌های امنیتی را در کنار نقص حریم خصوصی به دنبال داشته باشد.

برای دانلود از اینستاگرام روش‌های دیگری از جمله ربات تلگرام دانلود از اینستاگرام نیز وجود دارد. اگر هم دنبال بهترین سایت دانلود از اینستاگرام هستید، دیگر مطلب دیجیاتو را بخوانید.

بهترین اپلیکیشن های دانلود از اینستاگرام

روش‌های مختلفی برای دانلود محتوا از اینستاگرام وجود دارد که از میان آن‌ها می‌توان به ربات‌های تلگرام، وب سایت‌های اختصاصی و اپلیکیشن‌های موبایل اشاره نمود. اگر قصد دانلود تعداد زیادی از تصاویر یا ویدیوهای به اشتراک گذاشته شده در اینستاگرام را دارید، بهتر است به سراغ وب سایت‌های فعال در این زمینه بروید. در سوی دیگر برنامه‌های مختص به گوشی‌های هوشمند می‌توانند برای استفاده روزمره کاربردی‌تر و سریع‌تر باشند و جهت دانلود محتوا از حساب‌های کاربری شخصی نیز بکار گرفته شوند.

1. برنامه Reposter for Instagram (Regrammer)

اپلیکیشن Reposter for Instagram که در ابتدا با عنوان Regrammer منتشر شد، یکی از بهترین برنامه های دانلود از اینستاگرام برای محصولات اپل به شمار می‌رود. هدف اصلی این اپ، پست کردن دوباره محتوای به اشتراک گذاشته شده در اینستاگرام است؛ اما می‌توان از آن برای ذخیره‌سازی تصاویر و ویدیوها نیز بهره گرفت.

بهترین برنامه دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام

اپلیکیشن دانلود از اینستاگرام Reposter for Instagram نیازی به ثبت‌نام ندارد و کاربران می‌توانند به صورت مستقیم بعد از نصب به سراغ استفاده از امکانات آن بروند. البته این اپ نمی‌تواند محتوای حساب‌های کاربری پرایوت را دانلود کند و تنها می‌توان به کمک لینک صفحات عمومی، پست‌ها را دریافت کرد. همچنین خبری از واترمارک روی موارد دانلود شده نیز نخواهد بود و می‌توان به کمک آن، اقدام به دریافت IGTV هم نمود.

دانلود رایگان برنامه Reposter for Instagram  برای iOS
Reposter for Instagram
undefined

Reposter for Instagram

سازنده: New Marketing Lab, Inc قیمت: رایگان - با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: undefined
سیستم عامل: iOS حجم: 28 مگابایت زبان: undefined

2. برنامه Repost for Instagram - JaredCo

اپلیکیشن Repost for Instagram - JaredCo در میان بهترین برنامه دانلود از اینستاگرام برای اندروید قرار دارد و توانسته است با بیش از ۱۰ میلیون نصب و حدود ۵۰۰ هزار رای، امتیاز تحسین برانگیز ۴.۸ را از کاربران دریافت کند. تمامی امکانات پایه برنامه به صورت رایگان در دسترس قرار دارد؛ اما توسعه‌دهنده اشاره کرده است که به دلیل فاز آزمایشی، ممکن است برخی باگ‌ها در محصول دیده شود.

بهترین برنامه دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام

برنامه دانلودر اینستاگرام Repost for Instagram - JaredCo امکان افزودن واترمارک جهت رعایت حقوق ناشر اثر را به صورت اختیاری پیش روی کاربران خود قرار می‌دهد. همچنین نیازی به وارد کردن اطلاعات کاربری یا ثبت‌نام جهت بهره‌مندی از ویژگی‌های گفته شده وجود ندارد. تنها ممکن است تبلیغات داخلی آن برای برخی افراد آزاردهنده به نظر برسد.

دانلود رایگان برنامه Repost for Instagram - JaredCo برای اندروید
Repost for Instagram - JaredCo
undefined

Repost for Instagram - JaredCo

سازنده: JaredCo قیمت: رایگان - همراه با تبلیغات درون برنامه‌ای دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید حجم: 26 مگابایت زبان: undefined

3. برنامه Video Downloader for Instagram

اپلیکیشن Video Downloader for Instagram از دیگر عناوین محبوبی است که در لیست بهترین برنامه های دانلود از اینستاگرام جای دارد. این عنوان ظاهری شبیه مرورگرها دارد و کاربران می‌توانند پس از وارد کردن لینک پست مورد نظر خود، آن را روی حافظه داخلی دستگاه ذخیره نمایند. همچنین محدودیتی برای تعداد موارد دریافتی نیز در نظر گرفته نشده است.

بهترین برنامه دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام

برنامه دانلود از اینستاگرام Video Downloader for Instagram می‌توان چندین ویدیو و تصویر را به صورت همزمان دریافت کند؛ اما متاسفانه قابلیت پشتیبانی از دانلود استوری‌ها را ندارد. اگرچه این اپ بیش از ۵۰ میلیون دانلود را در گوگل پلی به ثبت رسانده است و به خوبی می‌تواند وظیفه خود را انجام دهد؛ ولی به دلیل نمایش تبلیغات بسیار زیاد و پاپ آپ‌های آزاردهنده، امتیاز آن با گذشت زمان کاهش محسوسی داشته است.

دانلود رایگان برنامه Video Downloader for Instagram برای اندروید
Video Downloader for Instagram
undefined

Video Downloader for Instagram

سازنده: Photo and video applications قیمت: رایگان - همراه با تبلیغات درون برنامه‌ای دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید حجم: 6.1 مگابایت زبان: undefined

4. برنامه Insget

اپلیکیشن دانلود از اینستاگرام Insget یکی از عناوینی است که قابلیت‌های نسبتا پیشرفته‌تری در مقایسه با سایر موارد موجود در فهرست بهترین برنامه های دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام ارائه می‌دهد. این اپ با رابط کاربری بسیار ساده خود می‌توانید بهترین اپلیکیشن دانلود از اینستاگرام باشد.

متاسفانه برنامه Insget - Instagram Downloader تنها برای دستگاه‌های اندرویدی منتشر شده است و خبری از نسخه iOS آن نیست. اگر کاربر اندروید هستید، حتما نگاهی به این اپ داشته باشید، زیرا ویژگی‌های بیشتری در مقایسه با عناوین رقیب درون خود جای داده است و کار با آن نیز بسیار آسان است.

Insget - Instagram Downloader
undefined

Insget - Instagram Downloader

سازنده: undefined قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید حجم: 20 مگابایت زبان: undefined
دانلود رایگان برنامه Insget - Instagram Downloader برای اندروید

5. برنامه Repost: For Instagram

اگر به دنبال بهترین برنامه دانلود از اینستاگرام برای آیفون یا آیپد با قابلیت‌های پیشرفته هستید، بهتر است به سراغ اپلیکیشن دانلودر اینستا Repost: For Instagram بروید که به صورت رایگان در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. این عنوان مانند رقبای خود، توانایی ذخیره آفلاین و پست کردن مجدد محتوای موجود در اینستاگرام را دارد و از انواع موارد مثل پست‌ها، استوری‌ها، ریلز و IGTV پشتیبانی به عمل می‌آورد.

بهترین برنامه دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام

البته برنامه Repost: For Instagram تنها به ذخیره محتوای لینک‌ها محدود نمی‌شود و می‌توان از آن برای دانلود تصاویر و ویدیوها از حساب‌های کاربری پرایوت هم استفاده کرد. البته این کار تنها پس از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور اینستاگرام و دسترسی به پروفایل شما، امکان‌پذیر خواهد بود. کپی کردن خودکار کپشن‌ها در کلیپ بورد یکی دیگر از ویژگی‌های اپ گفته شده است.

دانلود رایگان برنامه Repost: For Instagram برای iOS
Repost: For Instagram
undefined

Repost: For Instagram

سازنده: Bench s.r.o. قیمت: رایگان - با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: undefined
سیستم عامل: iOS حجم: 35 مگابایت زبان: undefined

6. برنامه Quick Save : Video Downloader

اپلیکیشن Quick Save : Video Downloader نه تنها می‌توانند مانند سایر بهترین برنامه های دانلود از اینستاگرام برای دریافت محتوا مورد استفاده قرار گیرد؛ بلکه برخلاف رقبا قابلیت ویرایش تصاویر و ویدیوها را هم برای کاربران خود به ارمغان آورده است. فیلترها و ابزارهای استاندارد متنوع ویرایش از جمله مواردی هستند که در این اپ مشاهده خواهید کرد.

برنامه Quick Save : Video Downloader از رابط کاربری مناسبی بهره‌مند شده است که استفاده از آن را آسان‌تر می‌کند. سرعت دانلود فایل‌ها درون اپ هم به میزان قابل قبولی است و به راحتی قادر به دریافت IGTV خواهد بود. کسب امتیاز ۴.۶ در گوگل پلی و ثبت بیش از ۱۰ میلیون دانلود از جمله موفقیت‌های این عنوان به شمار می‌روند.

دانلود رایگان برنامه Quick Save : Video Downloader برای اندروید

Quick Save : Video Downloader
undefined

Quick Save : Video Downloader

سازنده: Photo And Video Apps قیمت: رایگان - با تبلیغات درون برنامه‌ای دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید حجم: 10 مگابایت زبان: undefined

7. برنامه Igram Video Saver

اپلیکیشن Igram Video Saver نیز توانسته راه خود را به لیست بهترین برنامه های دانلود از اینستاگرام باز کند. بیش از ۵۰ میلیون نصب و امتیاز مناسب ۴.۷ از حدود ۱ میلیون رای، مهر تاییدی بر عملکرد مناسب عنوان گفته شده است.

برنامه Igram Video Saver تمامی امکانات استاندارد و پایه مورد انتظار از یک دانلودر اینستاگرام را ارائه می‌کند و عملکرد پایداری از خود نشان می‌دهد. همچنین این برنامه به‌صورت مکرر آپدیت می‌شود و آخرین نسخه آن ماه گذشته منتشر شده بود.

دانلود رایگان برنامه Igram Video Saver برای اندروید
Igram Video Saver
undefined

Igram Video Saver

سازنده: Sertechs قیمت: رایگان - با تبلیغات درون برنامه‌ای دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید حجم: 5 مگابایت زبان: undefined

8. برنامه IG video downloader

اگر از نسخه‌های جدید سیستم عامل اندروید روی دستگاه خود استفاده می‌کنید و با سایر موارد گفته شده در میان بهترین برنامه های دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام مشکل دارید؛ بهتر است به سراغ اپلیکیشن IG video downloader بروید. این اپ آپدیت‌های منظمی را از سوی توسعه‌دهنده خود دریافت می‌کند و تاکنون توانسته عملکرد خوبی را نشان دهد.

قابلیت‌های برنامه IG video downloader مشابه با سایر عناوین اشاره شده است و به خوبی می‌تواند از پس دانلود IGTV، ریلز و پست‌های اسلایدی بربیاید. همچنین گزینه‌ای برای دانلود استوری‌ها نیز در این اپلیکیشن وجود دارد.

دانلود رایگان برنامه Downloader for Instagram برای اندروید
IG video downloader
undefined

IG video downloader

سازنده: Video Downloader & Video Saver قیمت: رایگان - با تبلیغات درون برنامه‌ای دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید حجم: 9 مگابایت زبان: undefined

9. برنامه Reels Downloader: Save videos

اپلیکیشن Reels Downloader: Save videos یکی از بالاترین امتیازها را در میان بهترین برنامه دانلود از اینستاگرام درون اپ استور کسب کرده است و گزینه مناسبی برای دارندگان آیفون و آیپد به شمار می‌رود. این اپ امکان دریافت رایگان و پست مجدد محتواهای مختلف اینستاگرام از جمله IGTV را فراهم می‌سازد.

با برنامه Reels Downloader: Save videos که رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد به راحتی می‌توانید، ریلزها، پست‌ها، استوری‌ها و محتواهای اینستاگرام را ذخیره کنید.

دانلود رایگان برنامه Reels Downloader: Save videos برای اندروید
Reels Downloader: Save videos
undefined

Reels Downloader: Save videos

سازنده: Video downloader for all قیمت: رایگان - با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید حجم: 18 مگابایت زبان: undefined

10. برنامه InSaver

با کمک برنامه InSaver که برای کاربران اندروید در دسترس است، می‌توانید عکس‌ها و ویدیوهای اینستاگرام را با بالاترین کیفیت ممکن دانلود کنید. این اپلیکیشن که در گوگل پلی امتیاز 4.6 را کسب کرده است، یکی از مطلوب‌ترین دانلودرهای اینستاگرام محسوب می‌شود که می‌توانید از آن استفاده کنید.

دانلود رایگان برنامه InSaver برای اندروید
InSaver
undefined

InSaver

سازنده: andotools قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید حجم: 14 مگابایت زبان: undefined

سوالات متداول درباره اپلیکیشن‌های دانلودر اینستاگرام

بهترین برنامه دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام برای آیفون کدام است؟

اپلیکیشن Reposter for Instagram با نام سابق Regrammer یکی از قدیمی‌ترین ابزارهای دانلود از اینستاگرام در iOS به شمار می‌رود که عملکردی پایدار و مناسب دارد. برنامه Repost: For Instagram هم امکاناتی پیشرفته مثل دانلود از حساب‌های کاربری شخصی را در اختیار علاقه‌مندان می‌گذارد.

بهترین برنامه دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام برای اندروید کدام است؟

اپلیکیشن Repost for Instagram با نام سابق Regrann یکی از محبوب‌ترین ابزارهای دانلود از اینستاگرام در نزد کاربران اندروید است. برنامه Saver Reposter هم گزینه مناسبی برای دسترسی به امکانات پیشرفته مثل کپی کردن کپشن‌ها و هشتگ‌ها خواهد بود.

چه روش‌های جایگزینی برای برنامه های دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام وجود دارد؟

اگر علاقه‌ای با استفاده از برنامه های دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام ندارید، می‌توانید از ابزارهای جایگزین مختلفی مثل ربات‌های تلگرام یا وب سایت‌های اختصاصی دریافت محتوا از اینستاگرام، بهره بگیرید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی