ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

معرفی مانیتور MSI Modern MD271PW؛ زیبا و اقتصادی

معرفی مانیتور MSI Modern MD271PW

شرکت MSI مانیتورهای متنوعی در بازار ایران دارد؛ از مدل‌های اقتصادی و به‌صرفه گرفته تا محصولات گیمینگ حرفه‌ای. به‌تازگی مانیتور MSI Modern MD271PW وارد بازار شده که یکی از زیباترین مدل‌ها در بازه قیمتی خودش محسوب می‌شود. این مانیتور با طراحی زیبا، پایه حرفه‌ای و ویژگی‌های فنی قابل قبول می‌تواند یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها در بازه قیمتی حدود ۷ میلیون تومان باشد. در ویدیوی زیر این مانیتور MSI را معرفی می‌کنیم.

معرفی مانیتور MSI Modern MD271PW

ما پیش از این در دیجیاتو مدل‌های متنوع مانیتور MSI را معرفی کرده‌ایم. این مدل جدید یعنی MSI Modern MD271PW را می‌توان زیباترین گزینه بین آنها دانست. گواه این مدعا نیز جایزه طراحی رددات ۲۰۲۱ است. سایت رسمی رددات در مورد این سری مانیتورها می‌نویسد:

ویژگی‌های ارگونومیک ماهرانه‌ای دارند و با زبان طراحی جاودانه خود، به هر فضایی روح می‌بخشند.

سایت رسمی رد دات
معرفی مانیتور MSI Modern MD271PW

مشخصات مانیتور MSI Modern MD271PW

  • نمایشگر ۲۷ اینچی IPS LCD 
  • رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل
  • نرخ رفرش ۷۵ هرتزی
  • کنتراست ۱۰۰۰:۱
  • حداکثر روشنایی ۲۵۰ نیت
  • زمان پاسخ‌دهی ۵ میلی ثانیه
  • پوشش ۱۰۵ درصدی گستره رنگی sRGB
  • مجهز به بلندگوی استریو
  • دارای درگاه ورودی USB-C سازگار با استاندارد دیسپلی‌پورت
  • دارای پایه فلزی با قابلیت چرخش ۹۰ درجه‌ای نمایشگر
  • وزن ۸.۴ کیلوگرم با پایه
  • قیمت بین ۶.۵ تا ۷.۵ میلیون تومان

طراحی و کیفیت ساخت

معرفی مانیتور MSI Modern MD271PW

همان‌طور که گفتیم مانیتور MSI MD271PW طراحی بسیار زیبایی دارد و جایزه رد دات ۲۰۲۱ را از آن خود کرده است. از نمای جلو در اطراف پنل ۲۷ اینچی، حاشیه بسیار اندکی را می‌بینیم. فقط لبه پایینی حدود ۲ سانتی‌متر حاشیه دارد و لوگوی مدرن MSI را در خود جا داده است. از نمای پشت نیز لوگوی بزرگ MSI و محل نصب پایه را می‌بینیم که انحنای زیبایی دارد. البته امکان استفاده از پایه‌های حرفه‌ای سازگار با استاندارد VESA 75 نیز وجود دارد.

معرفی مانیتور MSI Modern MD271PW

مانیتور MSI Modern MD271PW درگاه‌های Type-C و 1.4 HDMI به همراه جک هدفون را در اختیار شما می‌گذارد. وجود درگاه USB-C با پشتیبانی از استاندارد انتقال تصویر دیسپلی‌پورت یکی از نقاط قوت این مانیتور در مقایسه با رقبا محسوب می‌شود. با این درگاه می‌توانید دستگاه‌های دیگر را نیز شارژ کنید، اما انتظار شارژ سریع از آن نداشته باشید.

معرفی مانیتور MSI Modern MD271PW

پایه فلزی در نظر گرفته شده برای مانیتور MSI Modern MD271PW کیفیت ساخت و استحکام بالایی دارد. حرکت مانیتور روی پایه به نرمی انجام می‌شود. حتی برای جا زدن پایه مانیتور دغدغه خاصی ندارید و به ابزار اضافی احتیاج نخواهید داشت. ابعاد پایه برابر با ۲۳ در ۲۰ سانتی‌متر است.

معرفی مانیتور MSI Modern MD271PW

حداقل و حداکثر ارتفاع مانیتور MD271PW به ۴۰ و ۵۱ سانتی می‌رسد. نمایشگر این مانیتور با این پایه حرفه‌ای در تمام جهات می‌چرخد و حتی می‌توانید آن را ۹۰ درجه به چپ یا راست بچرخانید تا از مانیتور در حالت عمودی استفاده کنید.

یکی از ویژگی‌های خوب مانیتور MSI MD271PW این است که از آداپتور اکسترنال استفاده می‌کند. بدین ترتیب اگر مشکلی برای این آداپتور پیش آمد، آسیبی به بوردهای داخلی وارد نشده و فقط با تعویض مانیتور، مشکل شما حل خواهد شد.

کیفیت تصویر مانیتور MSI Modern MD271PW

معرفی مانیتور MSI Modern MD271PW

مانیتور MD271PW مجهز به نمایشگر ۲۷ اینچی از نوع IPS LCD است. مانند اکثر مانیتورها در این بازه قیمتی، مانیتور MSI نیز کیفیت تصویر قابل قبولی دارد. نمایشگر این دستگاه می‌تواند فضای رنگی استاندارد وب یعنی sRGB را تا ۱۰۵ درصد پوشش دهد. بنابراین می‌توانید برای طراحی نیز از این مانیتور استفاده کنید.

رزولوشن نمایشگر مانیتور جدید MSI فول اچ‌دی برابر با ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است. البته رزولوشن فول اچ‌دی در ابعاد ۲۷ اینچ و تراکم ۸۲ پیکسل بر اینچ برای مشاهده دقیق محتوا کافی نیست، اما در این بازه قیمتی مانیتوری با رزولوشن بیشتر پیدا نخواهید کرد. نرخ رفرش ۷۵ هرتزی این مانیتور باعث می‌شود تا محتوا را کمی روان‌تر از مانیتورهای استاندارد ۶۰ هرتزی ببینید.

معرفی مانیتور MSI Modern MD271PW

حداکثر روشنایی نمایشگر مانیتور MSI MD271PW به حدود ۲۵۰ نیت می‌رسد. این سطح از روشنایی در کنار لایه ضد بازتاب نور روی صفحه باعث می‌شود تا در محیط‌های داخلی برای تماشای محتوا مشکلی نداشته باشید. فناوری Anti Flicker نیز به شما کمک می‌کند تا در استفاده درازمدت از مانیتور، چشمان‌تان کمتر خسته شود.

در نهایت اگر قصد مانیتور بزرگ با پایه حرفه‌ای و قیمت مناسب دارید، مانیتور MSI Modern MD271PW می‌توانید یکی از گزینه‌های خوب در بازه قیمتی حدود ۷ میلیون تومان باشد. مانیتورهای MSI با گارانتی ۱۸ ماهه ماتریس به‌فروش می‌رسند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
دیجیاتو را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو سریع‌ترین روش دسترسی به اخبار فناوری، علم و خودرو است. اگر می‌خواهید به‌روز باشید، شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید.