ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

از کجا وام خرید کالا بگیریم؟ بررسی انواع وام خرید کالا و وام خرید موبایل و لپ تاپ لندو

بالا رفتن قیمت‌ها و سطح تورم در جامعه باعث شده است که گاهی موقع خرید کالاهای مورد نیازمان، با کمبود نقدینگی روبرو شویم. در چنین شرایطی دریافت وام خرید کالا می‌تواند راه‌حل‌های مناسبی برای جبران ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

بالا رفتن قیمت‌ها و سطح تورم در جامعه باعث شده است که گاهی موقع خرید کالاهای مورد نیازمان، با کمبود نقدینگی روبرو شویم. در چنین شرایطی دریافت وام خرید کالا می‌تواند راه‌حل‌های مناسبی برای جبران کسری بودجه باشد. یکی از تسهیلاتی که بانک‌ها و سامانه‌های مالی ارائه می‌دهند، اعطای وام خرید کالاست که شما می‌توانید از این مزایا بهره‌مند شوید و کالاهای مورد نیازتان را خریداری کنید. در ادامه با انواع وام خرید کالا، شرایط و مبالغ مختلف آن‌ها آشنا می‌شوید و با مقایسه انواع آن‌ها، تسهیلات مورد نظرتان را انتخاب کنید.

چند روش برای دریافت وام خرید کالا وجود دارد؟

خوشبختانه در سال‌های اخیر، علاوه بر دریافت وام خرید کالا از بانک‌های کشور، می‌توانید از سامانه‌های خرید اقساطی هم وام دریافت کنید و با شرایط نسبتا راحت‌تری کالاهای مورد نظرتان را بخرید. پس برای داشتن یک خرید موفق و جلوگیری از ضرر و زیان‌های مالی، لازم است با انواع روش‌های دریافت وام خرید کالا آشنا شوید و هوشمندانه بهترین تسهیلات را برای خرید مایحتاج خود انتخاب کنید. به طور مثال ممکن است شما دانشجو باشید یا برای انجام پروژه و شغل خود نیاز اساسی به لپ‌تاپ داشته باشید؛ در چنین شرایطی نباید بی‌گدار به آب بزنید؛ بلکه لازم است با انواع وام‌ و روش‌های مختلف خرید اقساطی آشنا شوید و درنهایت بهترین و معتبرترین روش خرید لپ تاپ قسطی را انتخاب کنید. پس این مطلب را از دست ندهید؛ حتما به دردتان می‌خورد.

دریافت وام خرید کالا از بانک‌ها

وام خرید کالا تسهیلاتی است که بانک‌های فعال در شبکه بانکی کشور به منظور خرید کالاهای ایرانی به شما اعطا می‌کنند. این نوع اعتبار در اکثر بانک‌ها با سود ۱۸ درصد پرداخت می‌شود و شما برای دریافت این تسهیلات، موظف به ارائه چک و ضامن هستید. ضمانتی که بانک از شما می‌خواهد، معرفی ضامن رسمی، فیش کسر از حقوق، سند ملک یا… است. ۳ مورد از انواع وام‌ خرید کالا به شرح زیر است:

  • شاپ کارت بانک ملت: یکی از تسهیلاتی که بانک ملت ارائه می‌دهد، اعطای اعتبار۵۰ میلیونی خرید کالاست. شما با دریافت این کارت از بانک ملت، می‌توانید کالای مورد نیاز خود را از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک خریداری کنید. این نوع وام نیازی به سپرده‌گذاری ندارد اما لازم است یک ضامن رسمی به بانک معرفی کنید. اقساط این نوع اعتبار هم ۱۲، ۲۴ و ۳۶ ماهه تنظیم ‌می‌شود.
  • طرح انتخاب نوین بانک اقتصاد نوین: این طرح برای خرید کالا از فروشگاه‌های اسنوا ارائه می‌شود. به طوری که شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه‌های اسنوا کالای مورد نظر را انتخاب کنید و از فروشگاه، پیش فاکتور بگیرید. سپس با آن پیش‌ فاکتور به یکی از شعب بانک اقتصاد نوین مراجعه و وام ۵۰ میلیونی دریافت کنید. برای این وام به یک ضامن رسمی نیاز دارید. همچنین اقساط شما ۱۲ و ۳۶ ماهه تنظیم می‌شود.
  • بهین کارت بانک سپه: بانک سپه با اعطای اعتبار۵۰ میلیونی خرید کالا، به متقاضیان این امکان را می‌دهد تا از فروشگاه‌های طرف قرارداد خود، کالاهای مورد نیاز را خریداری کنند. برای دریافت این وام نیازی به سپرده‌گذاری در بانک نیست اما باید یک ضامن کارمند رسمی به بانک معرفی کنید. همچنین اقساط شما طی ۳۶ ماه تنظیم می‌شود.

علاوه بر بانک‌های ذکر شده، سایر بانک‌ها هم تسهیلاتی مشابه تسهیلات فوق دارند که اگر برای فراهم کردن چک و انواع تضمین محدودیتی ندارید، می‌توانید از مزایای بانک‌ها برای خرید لوازم مورد نیازتان استفاده کنید. اگر هم چک و ضامن ندارید، اصلا نگران نباشید! هنوز روش‌های دیگر باقی مانده است که به کارتان خواهد آمد. ما شما را با سامانه‌های مختلف آشنا می‌کنیم که می‌توانید با انتخاب بهترین آن‌ها، کالای مورد نیازتان را تهیه کنید. یکی از محصولاتی که در این سامانه‌ها تنوع و تعدد بسیار زیادی دارد، گوشی موبایل است. پس اگر قصد دارید گوشی موبایل خود را تعویض کنید، می‌توانید وارد صفحه خرید اقساطی گوشی شوید و انواع برندهای موبایل را در این سامانه‌ها مشاهده کنید و موبایل مورد علاقه خود را به صورت اقساطی بخرید. حالا وقت آن است که با شرایط و جزئیات اعطای وام در این سامانه‌ها آشنا شوید.

دریافت وام خرید کالا از سامانه‌های خرید اقساطی

یکی دیگر از روش‌هایی که برای دریافت وام خرید کالا وجود دارد، استفاده از تسهیلات سامانه‌های خرید اقساطی است. این سامانه‌ها اعتبار خرید اقساطی را در کوتاه‌مدت به شما اعطا می‌کنند و می‌توان گفت فرآیند راحت‌تری نسبت به سلسله‌مراتب بانکی دارند. ضمن اینکه تنوع فروشگاه‌ها در این سامانه‌ها زیاد است و شما می‌توانید انواع کالاها را از این پلتفرم‌ بخرید. البته لازم به ذکر است که معضل چک و ضامن اینجا هم شما را رها نمی‌کند و برای دریافت وام خرید کالا از پلتفرم‌های خرید اقساطی باید چک فراهم کنید. احتمالا در این لحظه از خودتان می‌پرسید آیا راه کم دردسرتری برای خرید کالا به صورت اقساطی وجود دارد؟ بله؛ ناامید نشوید! در بخش بعدی یک وام راحت بدون نیاز به چک، ضامن و پیش‌پرداخت را به شما معرفی کرده‌ایم که می‌توانید به آسانی برای دریافت آن اقدام کنید و لذت خرید کالاهای نو را بچشید. 

دریافت وام خرید کالا از بانک آینده با همکاری لندو، بدون چک و پیش‌پرداخت

اگر امکان ارائه چک، ضامن و پیش پرداخت را ندارید، سامانه‌ای را انتخاب کنید که بدون دردسر چک و ضامن به شما وام اعطا کند. اگر لندو را نمی‌شناسید یا نام آن را از زبان دوست و آشنا نشنیده‌اید، لازم است بدانید که یک پلتفرم معتبر برای خرید اقساطی کالا و خدمات است. این پلتفرم با همکاری بانک آینده، وام خرید کالا تا سقف ۲۰ میلیون تومان فقط با ارائه سفته، در اختیار شما متقاضیان قرار می‌دهد. ضمن اینکه وام ۲۰ میلیون تومانی لندو و بانک آینده، تماما آنلاین است و نیازی به حضور فیزیکی شما در هیچ‌یک از مراحل نیست. یعنی هرجای ایران که هستید، همانطور که روی مبل لم داده‌اید، یا روی تخت خود دراز کشیده‌اید، می‌توانید بی‌معطلی درخواست وام دهید؛ جالب نیست؟! پس همین حالا می‌توانید با یک کلیک وارد صفحه وام بدون پیش پرداخت با سفته شوید و از تمام جزییات آن مطلع شوید. ضمن اینکه در ادامه متن ما نحوه ثبت درخواست این وام را در سامانه، توضیح داده‌ایم. پس قسمت پایانی این مطلب را از دست ندهید.

چگونه در سامانه لندو درخواست وام بدهیم؟

برای درخواست وام، ابتدا لازم است در سایت ثبت‌نام کنید. بعد از آن مبلغ مورد نظرتان را (از ۴ تا ۲۰ میلیون تومان)، مشخص و مدارک خود را در سامانه آپلود کنید. بعد از فرآیند اعتبارسنجی، تایید مدارک و امضای سفته، مجددا مدارک شما بررسی می‌شود. بعد از پایان تمام این مراحل، کد خرید اعتباری برای شما پیامک می‌شود که با آن کد می‌توانید به راحتی کالاهای مورد نیاز خود را از فروشگاه‌های لندو خریداری کنید. خالی از لطف نیست که بدانید لندو در ازای تاخیر در پرداخت اقساط (که بین ۶ تا ۱۲ ماه است)، از شما جریمه دیرکرد دریافت نمی‌کند و این مورد هم یکی دیگر از مزیت‌های لندو نسبت به سایر سامانه‌های مالی است. پس همین حالا وارد سایت لندو شوید، در قسمت لیست فروشگاه‌ها، کالا و فروشگاه مورد نظر را پیدا کنید و درخواست وام دهید. چرا که همین حالا فرصت دریافت یک وام راحت و بدون نیاز به شرایط پیچیده است؛ دست دست نکنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی